Vojtěch Povejšil přebírá vedení sportovní redakce iDnes.cz a MF Dnes. Ondřej Trunečka odchází po 17 letech
Sportovní redakce iDnes.cz a MF Dnes mění vedení. Po sedmnácti letech se rozhodl skončit v jejím čele Ondřej Trunečka, který odchází po dohodě se šéfredaktorem na vlastní žádost k 31. srpnu a bude se naplno věnovat výuce žurnalistiky na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Ondřeje Trunečku nahradí dosavadní zástupce Vojtěch Povejšil, zkušený editor, který je součástí iDnes.cz deset let. Autorsky se věnoval zejména fotbalu a v posledních letech také motorismu.
„Vojtěch Povejšil je zkušený a respektovaný editor, který rozumí jak sportovnímu obsahu, tak fungování online redakce. Má naši plnou důvěru a věřím, že pod jeho vedením bude sportovní rubrika i nadále růst a přinášet našim čtenářům kvalitní a inspirativní obsah,“ vysvětluje ředitel obsahu společnosti Mafra František Nachtigall.
Ondřej Trunečka působil v iDnes.cz od roku 2001, postupně zastával pozici ...
Mohlo by vás zajímat
Investiční společnost Pale Fire Capital (PFC; Jan Barta, Dušan Šenkypl, David Holý - foto) prodala většinu svého podílu v pražské internetové firmě. Celkem 39 procentní podíl, podíl ve výši 10 procent si prozatím nechala. Nový silný investor získal v akvírované společnosti celkovou majoritu .
Rozhodnutí o pokutě od telekomunikačního úřadu je pravomocné a operátor ji už uhradil.
T-Mobile do Magenta TV zařadila dočasnou sekci Vánoce, která v uživatelském rozhraní sdružuje tematické filmové a seriálové tipy i přehled speciálního Vánočního kina bez reklam. Aktivní bude do poloviny ledna 2026.
Plzeňský Prazdroj má nového ředitele firemních vztahů a komunikace pro Česko a Slovensko. Stal se jím Richard Stonavský. Ve funkci vystřídal Pavlínu Kalousovou, která se po více než pěti letech na této pozici přesunula do vedení společnosti Asahi Europe & International, jejíž součástí je Prazdroj.
Ric ...
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude v roce 2026 zajišťovat své služby pro celkem pět nových klientů. Webové prezentace připravuje pro ministerstvo životního prostředí či dodavatele elektroinstalací EFIX Technology. Propojení PR komunikace se sociálními sítěmi zajistí pro Advokátní kancelář Valíček &am ...
Warner Bros. Discovery vyzvala akcionáře, aby nabídku Paramount Skydance odmítli a podpořili plánované spojení s Netflixem, které má podle vedení přinést stabilnější a předvídatelnější hodnotu.
Do vedení společnosti přichází Richard Stonavský, který nahradil Pavlínu Kalousovou mířící do skupiny Asahi Europe & International.
Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.
Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.
Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.
Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.
Privátní značka Zulu Outdoor e-shopu 4camping je několik let číslo jedna v jeho prodejích.
Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky
První půli první řady završí na Óčku dvě sestřihová vydání, druhá polovina poběží na jaře.
Novými klienty brněnské agentury jsou ministerstvo životního prostředí, Efix Technology, Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, Akire a Asociace brněnských architektů a stavitelů.
Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který ...
Počet platících domácností klesl, politici tudíž vymýšlejí, jak by si BBC přišla na vyšší příjmy.
Stanice ze skupiny Pohoda plánuje nabídnout bohatší, modernější a atraktivnější zážitek.
BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.
Bývalý ředitel České televize získal v obou veřejnoprávních médiích silného spojence.
Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.
Pražský start-up má nového strategického partnera. Majoritních 70 procent získal evropský investor, provázaný s velkou pojišťovací skupinou. Své podíly prodávali investoři-miliardáři Ondřej Fryc (foto) či Jiří Hlavenka.
Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol.
Tesař střídá Moniku Veselou, která se posunula ke komunikaci developera J&T Real Estate.
Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.
J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích.
Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích.
Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.
Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.
Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility.
Novým generálním ředitelem Penny Česká Republika je Draško Lazović.
O Kaiserově vazebním stíhání informovala insolvenční správkyně Alena Fiantová.
Pozornost věnovaná reklamám je jedna z nejdůležitějších, nejsledovanějších a nejdiskutovanějších metrik v posledních letech. A pořád klesá. Přesněji řečeno se spíše dělí mezi neustále rostoucí množství mediálních lákadel. Dostat svoji reklamu k velkému počtu lidí je proto čím dál tím těžší. A taky dražší. Jak získat stále cennější pozornost předevš ...
Pišiová byla šest let výkonnou ředitelkou asociace ASCOPA, dřív známé jako PR Klub.
Lazović vystřídal Floriana Naegeleho, který byl šéfem dva roky a dva měsíce a teď odchází.
Životní příběh Olgy Knoblochové (foto), první české vizážistky a kosmetičky, úzce spjaté se značkou Dermacol, se stane námětem připravovaného filmu s názvem Lady Dermacol. Do kinodistribuce by se připravovaný snímek měl dostat v létě 2027. Známe cast hlavních rolí a obsazení hlavních pozic filmového štábu. Na projektu spolupracuje velká televize. ...
Streamovací služba Sweet.TV pokračuje v rozšiřování své nabídky bezplatných stanic.
Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar.
Mohlo by se zdát, že je to vcelku samozřejmé, jde přece o jednu z nejznámějších českých značek s dlouhou historií, a zároveň tak trochu unikát v podobě posledního národního podniku ve ...
Vánoční kampaň Coca-Coly vzdává hold lidem, kteří dělají svátky výjimečné. Kamion, AI spot i soutěže mají přiblížit kouzlo Vánoc všem.
Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese poselství vzájemné pospolitosti a radosti ze společně strávených chvil. Symbolem je tradiční zvoneček, který připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamži ...
Dosáhly 84% share rate bez nátlaku. Influpacky mění influencer marketing z povinnosti na prestiž – a stojí zlomek klasické kampaně.
Když se dnes řekne influencer marketing, spoustě marketérů naskočí husina. Přesvědčit klienta o kampani za sto tisíc, v rámci níž zaplatíte dvěma velkým influencerům za stories s povinným označením r ...
Mluvčí nové koaliční vlády Andreje Babiše (ANO) se stala bývalá moderátorka Karla Mráčková.
Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.
Do Strakovy akademie přišla Mráčková z tiskového odboru ministerstva zemědělství.
Podcast podle někdejšího formátu České televize opět glosuje události uplynulého týdne.