Maaxi.cz

České ragby má mluvčího. Stal se jím bývalý reportér a ragbista Petr Býma

Novou pozici zastává bývalý sportovní a ekonomický novinář, manažer a také aktivní hráč.

Mohlo by vás zajímat

Reitlerova továrna finišuje s natáčením a postprodukcí několika seriálů pro Novu a Oneplay

Skupina kreativních producentů/producentek TV Nova, které se podle ředitele vývoje Michala Reitlera přezdívá "Reitlerova továrna", v těchto týdnech a měsících dokončuje několik seriálů, které se v lineárním vysílání a ve streamingu Oneplay objeví v roce 2026 a 2027. Jedním ze seriálových titulů, které natáčecí štáby Novy dotočily či zanedlouho doto ...

Agenturu DDB v Česku odkupují Jan Faflík a Jan Hořický

Pražská pobočka DDB vstupuje do nové éry. Novými majiteli se stávají zástupci dosavadního managementu Jan Faflík a Jan Hořický.

Komunikační tým ČSOB povede Monika Hořínková

Novou ředitelkou útvaru Externí a interní komunikace skupiny ČSOB je Monika Hořínková.

PPF udělala první krok k Oneplay na Slovensku: její O2 koupilo kabelovku UPC

Slovenská O2 TV a největší tamější kabelová televize budou mít stejného provozovatele.

Rozvážkové služby Foodora opět v čisté ztrátě, za poslední 4 roky v minusu přes 150 milionů

Prima Show zařadí od ledna animované dětské pásmo

Televizní kanál Prima Show od 1. ledna 2026 rozšíří své vysílání o nový dětský animační blok Prima Show Kids.

O2 dostala pokutu 750 tisíc Kč za migraci na Oneplay

Český telekomunikační úřad uložil společnosti O2 Czech Republic pokutu ve výši 750 tisíc korun za porušení zákazu užití nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům. Sankce se týká migrace ze služby O2 TV na Oneplay.

ČT spouští od ledna přípravný kurz pro deváťáky DouČTo

Nový projekt ČT edu pro deváťáky k přijímačkám startuje 6. ledna.

Komárkova IT skupina obnovila důležitý kontrakt v objemu skoro 15 miliard

Václav Marhoul točí nový film v Los Angeles s americkou produkcí

Liberty Global prodá UPC Slovensko operátorovi O2

Telekomunikační trh na Slovensku čeká změna. Společnost Liberty Global prodává UPC Broadband Slovakia operátorovi O2 Slovakia.

Oscary míří na streaming. Práva získá YouTube

Slavnostní předávání filmových cen Oscarů bude od roku 2029 vysíláno výhradně na platformě YouTube. Podle agentury Reuters to uvedla americká Akademie filmových umění a věd s tím, že ceremoniál bude ke zhlédnutí zdarma.

Pohádka Jak si nevzít princeznu středečním vítězem

Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se ve všech hlavních diváckých skupinách stala pohádka Jak si nevzít princeznu.

ČRo zvýší v roce 2026 výnosy z poplatků, ale z reklamy poklesnou

V návaznosti na úpravu velké mediální novely zvýší Český rozhlas v roce 2026 výnosy z rozhlasových poplatků až o 20 procent. Naopak o polovinu sníží výnosy z reklamy a sponzoringu.

Televize Seznam roste, od operátorů chce začít platit

Mediální skupiny Nova a Prima už řadu let vybírají od operátorů placené televize poplatky za jejich šíření a zpoplatnily například i funkce zpětného zhlédnutí. Svou pozici nyní hájí i Televize Seznam.

Oficiálním partnerem Jizerské 50 se stává Garmin

Novým partnerem Jizerské 50 je technologická značka Garmin. 

Plzeňský Prazdroj mění vedení komunikace, z Vodafonu přichází Richard Stonavský

Stonavský přišel do Prazdroje po 14 letech ve Vodafonu, vystřídal Pavlínu Kalousovou.

Plzeňský Prazdroj mění vedení komunikace, přichází Richard Stonavský

Stonavský přišel do Prazdroje po 14 letech ve Vodafonu, vystřídal Pavlínu Kalousovou.

Na velikosti outdooru záleží

Billboardy, bigboardy, městské mobiliáře nebo plochy v nákupních centrech procházejí evolucí. Digitalizují se, stále víc z nich lze nakoupit programaticky. A co víc, postupně se do nich přidávají drobné senzory, které jsou schopny rozpoznat, zda se kolemjdoucí na danou plochu opravdu dívá. To nám pomáhá definovat a měřit výkon jednotlivých out-of-h ...

Pale Fire Capital prodal podíl v internetovém projektu, kupcem je silný fond

Investiční společnost Pale Fire Capital (PFC; Jan Barta, Dušan Šenkypl, David Holý - foto) prodala většinu svého podílu v pražské internetové firmě. Celkem 39 procentní podíl, podíl ve výši 10 procent si prozatím nechala. Nový silný investor získal v akvírované společnosti celkovou majoritu .

Pokuta za migraci na Oneplay: O2 muselo zaplatit tři čtvrtě milionu korun

Rozhodnutí o pokutě od telekomunikačního úřadu je pravomocné a operátor ji už uhradil.

Magenta TV spustila dočasnou sekci Vánoce

T-Mobile do Magenta TV zařadila dočasnou sekci Vánoce, která v uživatelském rozhraní sdružuje tematické filmové a seriálové tipy i přehled speciálního Vánočního kina bez reklam. Aktivní bude do poloviny ledna 2026.

Novým ředitelem firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje je Richard Stonavský

Plzeňský Prazdroj má nového ředitele firemních vztahů a komunikace pro Česko a Slovensko. Stal se jím Richard Stonavský. Ve funkci vystřídal Pavlínu Kalousovou, která se po více než pěti letech na této pozici přesunula do vedení společnosti Asahi Europe & International, jejíž součástí je Prazdroj. Ric ...

Agentura Lesensky.cz vstoupí do roku 2026 s pěti novými klienty

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude v roce 2026 zajišťovat své služby pro celkem pět nových klientů. Webové prezentace připravuje pro ministerstvo životního prostředí či dodavatele elektroinstalací EFIX Technology. Propojení PR komunikace se sociálními sítěmi zajistí pro Advokátní kancelář Valíček &am ...

Majitel HBO odmítl Paramount, podporuje fúzi s Netflixem

Warner Bros. Discovery vyzvala akcionáře, aby nabídku Paramount Skydance odmítli a podpořili plánované spojení s Netflixem, které má podle vedení přinést stabilnější a předvídatelnější hodnotu.

Firemní vztahy a komunikaci Plzeňského Prazdroje řídí Stonavský

Do vedení společnosti přichází Richard Stonavský, který nahradil Pavlínu Kalousovou mířící do skupiny Asahi Europe & International.

Streaming televizi nenahradil, diváci platformy kombinují

Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.

HBO Max v roce 2026: Euforie, Urgent i Rytíři sedmi království

Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.

Češi loni za knihy utratily 8,2 miliardy korun, rostly digitální formáty

Distribuce hudebních kanálů MTV skončí už 30. prosince

Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.

Úterní večer pro Polabí a pohádku Nejlepší přítel

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.

ČT drží pro rok 2026 cenu reklamy, růst čeká hlavně u sponzoringu

Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.

E-shop 4camping sází na privátní značky

Privátní značka Zulu Outdoor e-shopu 4camping je několik let číslo jedna v jeho prodejích.

Žebříčku zákaznické zkušenosti vládne Air Bank. Co další?

Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky

Nahá seznamka Naked Attraction dostane druhou řadu, už se hlásí stovky lidí

První půli první řady završí na Óčku dvě sestřihová vydání, druhá polovina poběží na jaře.

Lesensky.cz vstoupí do roku 2026 s pěti novými klienty

Novými klienty brněnské agentury jsou ministerstvo životního prostředí, Efix Technology, Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, Akire a Asociace brněnských architektů a stavitelů.

Jenom reach nestačí. Jak si vedou sociální sítě v pozornosti?

Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který ...

BBC za předplatné a s reklamou? Britská vláda zvažuje změnu financování

Počet platících domácností klesl, politici tudíž vymýšlejí, jak by si BBC přišla na vyšší příjmy.

TV Relax mění tvář. Nabídne víc vlastní tvorby, reality show, dokumentů i seriálů

Stanice ze skupiny Pohoda plánuje nabídnout bohatší, modernější a atraktivnější zážitek.

Británie zvažuje, že BBC povolí reklamu a předplatné

BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.

Petr Dvořák podepsal memoranda, ČT a Český rozhlas podpoří Vltavskou filharmonii

Bývalý ředitel České televize získal v obou veřejnoprávních médiích silného spojence.

Nedělní finále ženského florbalu bylo na ČT sport rekordní

Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.

Veselá odchází z pozice tiskové mluvčí J&T Banky. Náhrada přichází z NN

Nový zahraniční vlastník v rostoucím well-being start-upu. Podíly prodali Fryc nebo Hlavenka

Pražský start-up má nového strategického partnera. Majoritních 70 procent získal evropský investor, provázaný s velkou pojišťovací skupinou. Své podíly prodávali investoři-miliardáři Ondřej Fryc (foto) či Jiří Hlavenka.

Z marketérů je na LN nejvíce sledován Jahn ze Škoda Auto

Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol. 

Novým mluvčím J&T Banky se stal Martin Tesař, přišel z NN

Tesař střídá Moniku Veselou, která se posunula ke komunikaci developera J&T Real Estate.

Kampaň Fortuny k fotbalovému MS připraví FLO, začne v květnu

Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.

Martin Tesař je PR manažerem a tiskovým mluvčím J&T Banky

J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích.

Nový animovaný hit Zootropolis 2 v českých kinech překročil 60 milionů

Pořadem pondělního večera zůstává seriál Specialisté

Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích.