Plzeňský Prazdroj mění vedení komunikace, přichází Richard Stonavský
Stonavský přišel do Prazdroje po 14 letech ve Vodafonu, vystřídal Pavlínu Kalousovou.
Stonavský přišel do Prazdroje po 14 letech ve Vodafonu, vystřídal Pavlínu Kalousovou.
Skupina kreativních producentů/producentek TV Nova, které se podle ředitele vývoje Michala Reitlera přezdívá "Reitlerova továrna", v těchto týdnech a měsících dokončuje několik seriálů, které se v lineárním vysílání a ve streamingu Oneplay objeví v roce 2026 a 2027. Jedním ze seriálových titulů, které natáčecí štáby Novy dotočily či zanedlouho doto ...
Pražská pobočka DDB vstupuje do nové éry. Novými majiteli se stávají zástupci dosavadního managementu Jan Faflík a Jan Hořický.
Televizní kanál Prima Show od 1. ledna 2026 rozšíří své vysílání o nový dětský animační blok Prima Show Kids.
Český telekomunikační úřad uložil společnosti O2 Czech Republic pokutu ve výši 750 tisíc korun za porušení zákazu užití nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům. Sankce se týká migrace ze služby O2 TV na Oneplay.
Telekomunikační trh na Slovensku čeká změna. Společnost Liberty Global prodává UPC Broadband Slovakia operátorovi O2 Slovakia.
Slavnostní předávání filmových cen Oscarů bude od roku 2029 vysíláno výhradně na platformě YouTube. Podle agentury Reuters to uvedla americká Akademie filmových umění a věd s tím, že ceremoniál bude ke zhlédnutí zdarma.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se ve všech hlavních diváckých skupinách stala pohádka Jak si nevzít princeznu.
V návaznosti na úpravu velké mediální novely zvýší Český rozhlas v roce 2026 výnosy z rozhlasových poplatků až o 20 procent. Naopak o polovinu sníží výnosy z reklamy a sponzoringu.
Mediální skupiny Nova a Prima už řadu let vybírají od operátorů placené televize poplatky za jejich šíření a zpoplatnily například i funkce zpětného zhlédnutí. Svou pozici nyní hájí i Televize Seznam.
Billboardy, bigboardy, městské mobiliáře nebo plochy v nákupních centrech procházejí evolucí. Digitalizují se, stále víc z nich lze nakoupit programaticky. A co víc, postupně se do nich přidávají drobné senzory, které jsou schopny rozpoznat, zda se kolemjdoucí na danou plochu opravdu dívá. To nám pomáhá definovat a měřit výkon jednotlivých out-of-h ...
Investiční společnost Pale Fire Capital (PFC; Jan Barta, Dušan Šenkypl, David Holý - foto) prodala většinu svého podílu v pražské internetové firmě. Celkem 39 procentní podíl, podíl ve výši 10 procent si prozatím nechala. Nový silný investor získal v akvírované společnosti celkovou majoritu .
T-Mobile do Magenta TV zařadila dočasnou sekci Vánoce, která v uživatelském rozhraní sdružuje tematické filmové a seriálové tipy i přehled speciálního Vánočního kina bez reklam. Aktivní bude do poloviny ledna 2026.
Plzeňský Prazdroj má nového ředitele firemních vztahů a komunikace pro Česko a Slovensko. Stal se jím Richard Stonavský. Ve funkci vystřídal Pavlínu Kalousovou, která se po více než pěti letech na této pozici přesunula do vedení společnosti Asahi Europe & International, jejíž součástí je Prazdroj. Ric ...
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude v roce 2026 zajišťovat své služby pro celkem pět nových klientů. Webové prezentace připravuje pro ministerstvo životního prostředí či dodavatele elektroinstalací EFIX Technology. Propojení PR komunikace se sociálními sítěmi zajistí pro Advokátní kancelář Valíček &am ...
Warner Bros. Discovery vyzvala akcionáře, aby nabídku Paramount Skydance odmítli a podpořili plánované spojení s Netflixem, které má podle vedení přinést stabilnější a předvídatelnější hodnotu.
Do vedení společnosti přichází Richard Stonavský, který nahradil Pavlínu Kalousovou mířící do skupiny Asahi Europe & International.
Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.
Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.
Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.
Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.
Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky
Novými klienty brněnské agentury jsou ministerstvo životního prostředí, Efix Technology, Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, Akire a Asociace brněnských architektů a stavitelů.
Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který ...
BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.
Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.
Pražský start-up má nového strategického partnera. Majoritních 70 procent získal evropský investor, provázaný s velkou pojišťovací skupinou. Své podíly prodávali investoři-miliardáři Ondřej Fryc (foto) či Jiří Hlavenka.
Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol.
Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.