Maaxi.cz

Zvoneček, kamion a AI reklama. Coca-Cola přiváží kouzlo Vánoc

Vánoční kampaň Coca-Coly vzdává hold lidem, kteří dělají svátky výjimečné. Kamion, AI spot i soutěže mají přiblížit kouzlo Vánoc všem.

Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese poselství vzájemné pospolitosti a radosti ze společně strávených chvil. Symbolem je tradiční zvoneček, který připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamžicích, kdy se rodina a přátelé sejdou u jednoho stolu. Součástí kampaně je ikonický vánoční kamion, který v prosinci projíždí Českem a veze sváteční atmosféru, bohatý program a podpoří dobrou věc – výtěžek z prodeje půjde na pomoc Červenému kříži.

...

Mohlo by vás zajímat

Do vedení ministerstva kultury nastoupil nový ministr Klempíř, někdejší frontman J.A.R.

V Česku se začne točit film o Lady Dermacol, první české vizážistce

Životní příběh Olgy Knoblochové (foto), první české vizážistky a kosmetičky, úzce spjaté se značkou Dermacol, se stane námětem připravovaného filmu s názvem Lady Dermacol. Do kinodistribuce by se připravovaný snímek měl dostat v létě 2027. Známe cast hlavních rolí a obsazení hlavních pozic filmového štábu. Na projektu spolupracuje velká televize. ...

Sweet.TV zařadila další bezplatné TV, i jednu vánoční

Streamovací služba Sweet.TV pokračuje v rozšiřování své nabídky bezplatných stanic.

Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem

Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Mohlo by se zdát, že je to vcelku samozřejmé, jde přece o jednu z nejznámějších českých značek s dlouhou historií, a zároveň tak trochu unikát v podobě posledního národního podniku ve  ...

Influpacky: Když influenceři sdílejí z radosti

Dosáhly 84% share rate bez nátlaku. Influpacky mění influencer marketing z povinnosti na prestiž – a stojí zlomek klasické kampaně. Když se dnes řekne influencer marketing, spoustě marketérů naskočí husina. Přesvědčit klienta o kampani za sto tisíc, v rámci níž zaplatíte dvěma velkým influencerům za stories s povinným označením r ...

Odchází Martin Baxa, slabý ministr kultury, který chtěl rozdávat peníze všem

Mluvčí vlády je Karla Mráčková, bývalá moderátorka TV Nova

Mluvčí nové koaliční vlády Andreje Babiše (ANO) se stala bývalá moderátorka Karla Mráčková.

Akademický senát FAMU kritizuje Radu ČT, postavil se za Moravce

Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.

Mluvčí nové vlády se stala bývalá moderátorka Karla Mráčková

Do Strakovy akademie přišla Mráčková z tiskového odboru ministerstva zemědělství.

Milan Šíma a Miloš Čermák obnovili pořad Bez obalu, jako podcast na Spotify

Podcast podle někdejšího formátu České televize opět glosuje události uplynulého týdne.

AKA posiluje vedení: na pozici ředitelky projektů nastupuje Michaela Pišiová

Asociace komunikačních agentur (AKA) rozšiřuje svůj tým. Pozici Project Directorky od 15. prosince zastává Michaela Pišiová, manažerka s bohatými zkušenostmi v oblasti řízení projektů, komunikace i komunit. V čele asociace stojí ve funkci prezidentky Petra Jankovičová, novou výkonnou ředitelkou je Radana Čechová a řed ...

Český rozhlas posiluje externí komunikaci. Do týmu nastoupila Natálie Lorencová

Do Oddělení tiskové mluvčí Lidije Erlebachové nastoupila 1. prosince 2025 Natálie Lorencová, která přináší rozsáhlé zkušenosti z oblasti komunikace, médií i práce s veřejností. Na starosti bude mít komunikaci programu a projektů. Natálie Lorencová, nová manažerka komunikace programu a projektů Českého roz ...

Vltava Labe Media skončila vloni v zisku a zvýšila tržby

Skupina Vltava Labe Media skončila v loňském roce v zisku necelých 60 mil. Kč a navýšila také celkové tržby. Letos cílí na tržby ve výši 2,5 mld. Kč.

Dojemný koloběh života vs. generační střet. Jak dopadl MAM souboj spotů?

V nabitém listopadovém MAM Souboji spotů bodovaly reklamy, které mají společný leitmotiv. V obou hraje hlavní roli vztah dcery a její matky, respektive rodičů. Zatímco Rossmann dojímá a sází na emotivní stránku věci, téma lásky a celoživotního propojení, Footshop jde opačným směrem — pracuje s humornou nadsázkou a motivem generačních rozdílů. Kter ...

Důvod vyrazit mimo Prahu. Michelin jako značka

Slavnostní event v centru Mariánských Lázní vypadal spíš jako launch luxusní značky než vyhlašování gastronomických cen. Večerní atmosféra, světla, emoce, potlesk. A taky pocit, že dneska to nebude o tom, kdo má kolik hvězd. Česko totiž poprvé v historii získalo vlastní celostátní Michelin Guide a s ním jednu z nejsilnějších marketingových značek, ...

Jak se v Česku daří muzice? Petr Ostrouchov otevřeně o stavu hudební branže

Petr Ostrouchov začínal v oblíbené skupině Sto zvířat. V roce 2006 ji opustil, aby se mohl naplno věnovat právnické činnosti, skládání filmové hudby a písniček na pomezí folkrocku a jazzu. Těmito styly se zabývá i coby majitel vydavatelství Animal Music. Svými melodiemi doprovodil řadu celovečerních snímků, z nichž nejvýznamnější jsou Želary, Obča ...

Hologramy i dronové show. Westfield Rise rozšiřuje reklamu v retailu

Mediální agentura Westfield Rise nabízí značkám možnost oslovit zákazníky přímo v pražských obchodních centrech Westfield.

Laťka jde nahoru. Jaké byly letošní Effie Awards?

Tuzemský reklamní trh jde nahoru. I kdyby to neplatilo o financích, rozhodně to platí pro jeho schopnost nabídnout zadavatelům kvalitní práci. A je to rok od roku lepší. Což se zračí mimo jiné také na tuzemských cenách za marketingovou efektivitu Effie Awards Czech Republic vyhlašovaných Asociací komunikačních agentur (AKA). Kdo ovládl letošní roč ...

MAM 50/2025

Vychází 12. 12. 2025. Článek MAM 50/2025 se nejdříve objevil na MAM.

Šmejcova přepravní firma v rekordním zisku téměř 400 milionů korun

Nedělní večerní jedničkou se stal film Máma

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se stala s téměř 900 tis. diváků premiéra televizního filmu Jiřího Stracha Máma. Dosáhla nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách.

Projektovou ředitelkou AKA je nově Michaela Pišiová

Projektovou ředitelkou Asociace komunikačních agentur se stává Michaela Pišiová. Doplňuje tak nové složení vedení profesní asociace.

Kvalita reklam McDonald’s leží ve špičkové každodenní práci

TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.

Změřili jsme, jakou pozornost věnujeme jednotlivým formám reklamy

Pokud bychom hledali největší téma, které rezonuje reklamním trhem v posledních letech, a přehlédli bychom AI, narazíme na attention, respektive na otázku: kolik pozornosti jednotlivým formám reklamy věnujeme. Experti z mediální divize Publicis Groupe přicházejí se sérií článků, v níž poodkrývají, jak s pozorností při mediálním plánování pracují a ...

Skupina Vltava Labe Media zvedla tržby a vygenerovala zisk téměř 60 milionů

„Všechno je špatně.“ Způsobí AI návrat lidskosti do marketingu?

Tým agentury EverWhere letos vyrazil na konferenci Most Contagious 2025 do britské metropole a zachycuje to zásadní, s čím světoví marketéři přišli na londýnskou stage.

Dokument Já, brácha a jméno Hrušínský pořadem sobotního večera

Dokumentární portrét bratrů Jana a Rudolfa Hrušínských s názvem Já, brácha a jméno Hrušínský se stal nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následovaly Zázraky přírody, které měly zároveň těsně nejvyšší sledovanost v 15-54.

Vodafone TV překlopila do HD kulturní kanál 3sat

Nově je v nabídce kabelové televize k dispozici kulturní kanál 3sat, který se vysílá v HD kvalitě s rozlišením 1280x720p. Program vzniká ve spolupráci veřejnoprávních médií z Německa, Rakouska a Švýcarska. HD verzi nabízí též SledováníTV.

Knižní trh rostl jen díky nulové DPH. V retailu expandoval Luxor

Navzdory přetrvávajícím ekonomickým tlakům knižní trh v roce 2024 vzrostl, a to především díky zavedení nulové sazby DPH. Došlo také ke konsolidaci maloobchodní sítě a silnému růstu digitálních formátů. Uvádí to Zpráva o českém knižním trhu 2024/2025.

Nový úkol rady pro vysílání: má zveřejňovat, která média dostávají státní reklamu

Předloha, kterou předložil ještě Fialův kabinet, vychází z evropského aktu o svobodě médií.

TV Barrandov poslední den v roce nabídne Babicu a silvestrovskou erotiku

Bestsellerista a spisovatel Vondruška prodal v Česku přes 2 miliony knih

Páteční jedničkou Přání Ježíškovi, poté Farma Vojty Kotka

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se stala filmová komedie Přání Ježíškovi. Následovala Farma Vojty Kotka a s téměř stejným výsledkem Všechnopárty.

Programatická DOOH reklama může posílit ostatní mediatypy

Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.

Fajn Tuzemák dočasně mění obal, plachetnice mizí

Palírna U Zeleného stromu vysvětluje původ žluto-černé přelepky na Tuzemáku Fajn. 

Menší časopisecké a online vydavatelství spadlo do konkursu

Pražská mediální firma, která se pohybuje v printovém a online segmentu, musí řešit problémy s věřiteli. Jeden z nich na konci letošního října na firmu podal insolvenční návrh, nakonec soud na majetek vydavatelství nyní prohlásil konkurs. Největším problémem je podle všeho pohledávka České televize vůči mediahousu v řádu milionů korun za odvysílané ...

Nova Action a Oneplay od 3. ledna zařadí Rally Dakar, prodlouží stopáž

TV Nova představila rozšířenou podobu vysílání Rally Dakar 2026. Nabídne delší pořad, nové experty i zapojení diváků.

Český rozhlas posiluje externí komunikaci, nastoupila Natálie Lorencová

Lorencová dřív vedla korporátní komunikaci Henkelu v Česku, na Slovensku a v Maďarsku.

Do komunikace Českého rozhlasu nastoupila Natálie Lorencová

Natálie Lorencová bude mít na starosti komunikaci programu a projektů Českého rozhlasu.

Prima+ nasazuje vánoční kolekci, startuje i drama Stíny

Streamovací služba Prima+ představila vánoční kolekci, která od prosince nabízí desítky českých i zahraničních filmů a pohádek.

Průšvihy Václava Moravce se vrší, narušené Standardy ČT a možné nedodržení politické plurality

Story TLRS pomáhají skrze rozhovory ve skříni vzniku queer média

Nové queer online médium Qult spustilo kampaň, jejímž cílem je získat podporu pro vznik prostoru, který v Česku dosud chyběl – bezpečného, otevřeného a seriózního média o LGBTQ+ tématech. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Story TLRS, která téma „coming outu informací“ převedla do série intimních rozhovorů i inf ...

Nejvyšší soud: ČT v reportáži nezasáhla do dobré pověsti Penty

Nejvyšší soud vyhověl dovolání ČT. Zrušil rozsudek Vrchního soudu v Praze, který nařídil stažení některých pasáží reportáže o developerském projektu u pražského Masarykova nádraží.

Novou mluvčí Pirátů je Kristina Jochmannová

Partaj mění mluvčí po dvou letech, Lucii Švehlíkovou nahrazuje její dosavadní zástupkyně.

Konektor rozšiřuje spolupráci s Partner in Pet Food o značku Polaris

Klíčovým prvkem celé komunikace je téma imunity, to propojuje všechny kanály značky.

Seriál Polabí je dál vítězem čtvrtečního večera

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 ve všech diváckých skupinách se stal seriál Polabí.

Aukro vstoupilo na pět zahraničních trhů, nyní je dostupné pro 120 milionů lidí

Evropa 2 se loučí s Patrikem Hezuckým, uspořádá koncert

Leoš Mareš přišel s nápadem uspořádat na podporu rodiny Patrika Hezuckého koncert v pražské O2 aréně. Uskuteční se v lednu nového roku.

ČT chystá změny ve zpravodajství, Kroužková se přesune z Událostí

Redakce zpravodajství a publicistiky České televize připravuje nové schéma nasazení moderátorů. S moderátorkou Barborou Kroužkovou v této souvislosti jedná o její nové pozici.

Ploom v kampani nabádá k pěti minutám klidu o Vánocích

Ploom kampaní vybízí, aby si lidé dopřáli pět minut klidu pro sebe uprostřed předvánočního shonu.