Heroine: Naší konkurencí nejsou klasické ženské časopisy
Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu od NFNZ.
Mohlo by vás zajímat
Premiérový seriál ve čtvrtek večer vystřídá před létem opakování šest let staré detektivky.
Průběh, vstřelené góly i výsledky ukazovala kampaň od B&T ve spolupráci s MetroZoom.
Ve vyšších patrech manažerské struktury mediálního domu Vltava Labe Media (VLM) pokračují změny, o kterých informujeme jako první na trhu. Chystaná změna se nyní týká prodejů digitální inzerce VLM, ve které se protočí stovky milionů korun. Jasněji bude v létě.
Markíza přerušuje vysílání politického diskusního pořadu Na tělo. Její moderátor mluvil ve vysílání o politickém nátlaku.
Sportovní kanál České televize dosáhl v posledním týdnu konání letošního hokejového šampionátu na svůj historicky nejvyšší podíl. Po dobu konání mistrovství byl zároveň nejsledovanější TV stanicí v zemi.
V rámci iniciativy Pelargonium for Europe vznikla podpora prodejců muškátů, kteří mohou využít bezplatné marketingové nástroje pro zahradnický maloobchod.
Utkání českých hokejistů s výběrem Švýcarska o zlaté medaile na MS v hokeji sledovalo doma u TV obrazovek téměř 3 mil. diváků starších 15 let při podílu 74,36 %. Dalších 0,5 mil. diváků sledovalo zápas podle ČT na online zařízeních.
Sdružení dopravních podniků ČR chce kampaní „Holky jedou“ přilákat ženy k zaměstnání v MHD.
Každoroční koncert Rádia Blaník na Konopišti letos navštívilo rekordních více než 12 tisíc návštěvníků.
Rockaway Capital Jakuba Havrlanta se stává strategickým investorem festivalu Designblok, cen Czech Grand Design a značky Křehký.
Zastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.
Utkání českých hokejistů s výběrem Švýcarska o zlaté medaile na MS v hokeji sledovalo doma u TV obrazovek téměř 3 mil. diváků starších 15 let při podílu 74,36 %. Dalších 0,5 mil. diváků sledovalo zápas podle ČT na online zařízeních.
Skip Pay v rámci svého CSS programu nabízí českým e-commerce obchodníkům až 20% slevu na Google Nákupy, zároveň poskytne i marketingovou konzultaci.
Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je „důležité k utužování vzájemných vztahů".
Poslední desetiminutovku turnaje viděly tři miliony lidí v televizi a další půlmilion na netu.
Cenu pro nejkreativnější kampaň roku opět vybrala také nastupující generace marketérů.
Vyšel čerstvý výroční průzkum agentury AMI Digital o zdejším používání sociálních sítí.
Vyhlášení cen 20. června v Doxu budou moderovat opět Lenny Trčková a Marek Hlavica.
Dlouholetý ředitel Europrintu přestoupil do Astronu na pozici ředitele pro strategii a rozvoj.
Postup českých hokejistů do finále mistrovství světa v hokeji přiměl TV Nova k úpravám nedělního večerního programu.
Semifinálové utkání českého týmu se Švédy se stalo nejsledovanějším sobotním pořadem dne, doma u TV obrazovek ho sledovalo 1,8 mil. diváků. Večerní program zase patřil utkání Kanada - Švýcarsko.
Světlejší odstín modré barvy a zjednodušení symboliky vysílače Ještěd v logu přináší nová vizuální identita FC Slovan Liberec.
Sociální síť staví do popředí schopnosti umělé inteligence, které mají zefektivnit marketing.
Penny i Nova reagují na nedělní zápas o zlato: obchody zavřou dřív, televize zařadí reprízu.
Špičková sportovkyně a vystudovaná marketérka mluví o svých plánech do budoucna.
Nejsledovanějším pátečním večerním pořadem po 20:00 byla v širší skupině 15+ Všechnopárty následovaná seriálem Doktor Martin.
Krimi bylo vždy populární, já chci ale hlavně poukázat na nespravedlnost, říká novinářka Magdalena Sodomková.
Přípravek Exoderil spouští novou kampaň, s níž upozorňuje na důležitost péče o zdraví kůže nohou a chodidel.
Brněnská diecéze je prvním úřadem svého druhu, které se rozhodlo změnit svůj přístup ke komunikaci.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) v příštím roce významně rozšíří své portfolio obsahových stránek. Nový projekt s řadou vychytaných funkcionalit by měl měl zaútočit na tržní podíly Facebooku, Instagramu nebo WhatsAppu. Známe podrobnosti včetně klíčových lidí.
Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou poezii.
Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.
Produkce nového obsahu pro lineární kanály televizní skupiny CME, kam patří i TV Nova, a také pro službu Voyo, se loni odrazily ve zvýšení počtu výrobních hodin o 20 procent.
Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.
Telekomunikační větev byznysu PPF dokončuje operaci, jejíž viditelná část odstartovala loni na jaře. Ta skrytější část běžela roky předtím. Díky této akci se mobilní operátor O2 Czech Republic (vlastněný PPF) dostane ke stovkám tisíců nových zákazníků, kterým bude poskytovat vlastní služby, plus navýší ekonomické ukazatele. ...
Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.
Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.
Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od cestovatelů.
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují české cestovní kanceláře?