Maaxi.cz

Heroine: Naší konkurencí nejsou klasické ženské časopisy

Obsah ženských magazínů se proměňuje a věnují se i tématům, která byla dříve opomíjena. Za touto proměnou vidí Michaela Kramárová i dopad časopisu Heroine, jehož je šéfredaktorkou, říká v podcastu V pressu od NFNZ.

Mohlo by vás zajímat

Zlatá labuť končí, TV Nova po ní zařadí reprízu seriálu Dáma a Král

Premiérový seriál ve čtvrtek večer vystřídá před létem opakování šest let staré detektivky.

Pilsner Urquell přenášel hokej v reálném čase v metru, na digitálních CLV

Průběh, vstřelené góly i výsledky ukazovala kampaň od B&T ve spolupráci s MetroZoom.

Hokejové finále v České televizi sledovalo přes 3,7 milionu diváků nad 4 roky

Nantlův manažerský tým připravuje změny v digitálním obchodu Vltava Labe Media

Ve vyšších patrech manažerské struktury mediálního domu Vltava Labe Media (VLM) pokračují změny, o kterých informujeme jako první na trhu. Chystaná změna se nyní týká prodejů digitální inzerce VLM, ve které se protočí stovky milionů korun. Jasněji bude v létě.

Markíza přerušuje po kritice moderátora politický pořad Na tělo

Markíza přerušuje vysílání politického diskusního pořadu Na tělo. Její moderátor mluvil ve vysílání o politickém nátlaku.

Hokejové mistrovství bylo letos nejsledovanější za poslední čtyři roky

Sportovní kanál České televize dosáhl v posledním týdnu konání letošního hokejového šampionátu na svůj historicky nejvyšší podíl. Po dobu konání mistrovství byl zároveň nejsledovanější TV stanicí v zemi.

Prodejci muškátů mohou využít zdarma marketingové nástroje

V rámci iniciativy Pelargonium for Europe vznikla podpora prodejců muškátů, kteří mohou využít bezplatné marketingové nástroje pro zahradnický maloobchod. 

Souboj českých hokejistů o zlato sledovalo na 3 miliony TV diváků

Utkání českých hokejistů s výběrem Švýcarska o zlaté medaile na MS v hokeji sledovalo doma u TV obrazovek téměř 3 mil. diváků starších 15 let při podílu 74,36 %. Dalších 0,5 mil. diváků sledovalo zápas podle ČT na online zařízeních.

Dopravní podniky lákají ženy do práce v MHD

Sdružení dopravních podniků ČR chce kampaní „Holky jedou“ přilákat ženy k zaměstnání v MHD. 

Koncert Rádia Blaník na Konopišti navštívilo více než 12 tisíc lidí

Každoroční koncert Rádia Blaník na Konopišti letos navštívilo rekordních více než 12 tisíc návštěvníků.

Rockaway Capital vstupuje do festivalu Designblok

Rockaway Capital Jakuba Havrlanta se stává strategickým investorem festivalu Designblok, cen Czech Grand Design a značky Křehký.

Animovaný Garfield na startu v kinech utržil skoro 100 milionů dolarů

Media Club se díky zařazení Canal+ dostává ke sportu

Zastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu, říká Petr Hatlapatka.

Souboj českých hokejistů o zlato sledovalo na 3 miliony diváků

Utkání českých hokejistů s výběrem Švýcarska o zlaté medaile na MS v hokeji sledovalo doma u TV obrazovek téměř 3 mil. diváků starších 15 let při podílu 74,36 %. Dalších 0,5 mil. diváků sledovalo zápas podle ČT na online zařízeních.

Skip Pay nabídne e-shopům 20% slevu na reklamu na Google

Skip Pay v rámci svého CSS programu nabízí českým e-commerce obchodníkům až 20% slevu na Google Nákupy, zároveň poskytne i marketingovou konzultaci. 

Kofola se v letošní kampani zaměřuje na dotyky

Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je „důležité k utužování vzájemných vztahů". 

Mistři! Závěr hokejového finále sledovalo díky ČT tři a půl milionu lidí

Poslední desetiminutovku turnaje viděly tři miliony lidí v televizi a další půlmilion na netu.

Fofrtaška, vítězná kampaň ADC Creative Awards, získala i Like generace Z

Cenu pro nejkreativnější kampaň roku opět vybrala také nastupující generace marketérů.

AMI Digital Index 2024: většina Čechů už chodí na sítě každý den, převážně z mobilu

Vyšel čerstvý výroční průzkum agentury AMI Digital o zdejším používání sociálních sítí.

Nejvíc nominací na Lemura mají Svengali, Boomerang a Bison & Rose

Vyhlášení cen 20. června v Doxu budou moderovat opět Lenny Trčková a Marek Hlavica.

Tereza Ramba jako filmová alkoholička vstoupí do kin v červenci

Do polygrafické skupiny Astron přišel Petr Litvan

Dlouholetý ředitel Europrintu přestoupil do Astronu na pozici ředitele pro strategii a rozvoj.

Nova kvůli hokeji změní v neděli večer program

Postup českých hokejistů do finále mistrovství světa v hokeji přiměl TV Nova k úpravám nedělního večerního programu.

Sobotní televizní obrazovky ovládlo hokejové MS

Semifinálové utkání českého týmu se Švédy se stalo nejsledovanějším sobotním pořadem dne, doma u TV obrazovek ho sledovalo 1,8 mil. diváků. Večerní program zase patřil utkání Kanada - Švýcarsko.

Fotbalový klub Slovan Liberec má novou vizuální identitu

Světlejší odstín modré barvy a zjednodušení symboliky vysílače Ještěd v logu přináší nová vizuální identita FC Slovan Liberec.

TikTok vylepší správu kampaní s pomocí AI

Sociální síť staví do popředí schopnosti umělé inteligence, které mají zefektivnit marketing.

Postup českých hokejistů do finále mění otevírací dobu obchodů i televizní program

Penny i Nova reagují na nedělní zápas o zlato: obchody zavřou dřív, televize zařadí reprízu.

Ester Ledecká rozjíždí vlastní sportovní agenturu All STR Team

Špičková sportovkyně a vystudovaná marketérka mluví o svých plánech do budoucna.

Produkční firmě Richarda Krajča klesly tržby na 66 milionů korun

Všechnopárty byla jedničkou pátečního večera

Nejsledovanějším pátečním večerním pořadem po 20:00 byla v širší skupině 15+ Všechnopárty následovaná seriálem Doktor Martin.

Sodomková: Nechci naskakovat na vlnu popularity krimi

Krimi bylo vždy populární, já chci ale hlavně poukázat na nespravedlnost, říká novinářka Magdalena Sodomková.

Exoderil podporuje kampaní péči o zdraví nohou

Přípravek Exoderil spouští novou kampaň, s níž upozorňuje na důležitost péče o zdraví kůže nohou a chodidel. 

Brněnská diecéze mění logo i vizuální identitu

Brněnská diecéze je prvním úřadem svého druhu, které se rozhodlo změnit svůj přístup ke komunikaci. 

Aleš Burger: Hithit jsme vymysleli na motokárách

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Seznam.cz připravuje velký online projekt, chce vydělávat na popularitě sítí

Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) v příštím roce významně rozšíří své portfolio obsahových stránek. Nový projekt s řadou vychytaných funkcionalit by měl měl zaútočit na tržní podíly Facebooku, Instagramu nebo WhatsAppu. Známe podrobnosti včetně klíčových lidí.

Advisio přebírá výkonnostní marketing Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.

Amundsen vrátí letní limitku s etiketou navrženou AI

Prima finišuje s výrobou nového seriálu s Dolanským a Příkazkým v hlavním rolích

E.ON v interní komunikaci využívá kancelářskou poezii

E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou poezii. 

NickToons sjednotil vizuál se stanicemi Nickelodeon

Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.

CME loni navýšila výrobní hodiny pro TV a Voyo o pětinu

Produkce nového obsahu pro lineární kanály televizní skupiny CME, kam patří i TV Nova, a také pro službu Voyo, se loni odrazily ve zvýšení počtu výrobních hodin o 20 procent.

Apple TV+ začala v Česku točit za miliardu další řadu sci-fi seriálu

Čtvrtfinále Čechů s Američany sledovalo na dva miliony TV diváků

Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.

Pilsner Urquell zveřejňuje na CLV průběžné dění z hokeje

V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.

Letošní jarní Dny Marianne zvýšily tržby meziročně o 6 %

Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.

PPF dokončuje mazaný tah: mobilní operátor O2 dosáhne na nové zákazníky

Telekomunikační větev byznysu PPF dokončuje operaci, jejíž viditelná část odstartovala loni na jaře. Ta skrytější část běžela roky předtím. Díky této akci se mobilní operátor O2 Czech Republic (vlastněný PPF) dostane ke stovkám tisíců nových zákazníků, kterým bude poskytovat vlastní služby, plus navýší ekonomické ukazatele. ...

Češi využívají sociální sítě častěji, času ale na nich tráví méně

Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.

Král Sýrů v nové kampani láká na to „nejlepší uvnitř"

Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.

Worldee spouští koncept „self guided“ cest

Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od cestovatelů. 

Generace Z se k cestování inspiruje ze sociálních sítí

Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují české cestovní kanceláře?