AMI Digital Index 2024: většina Čechů už chodí na sítě každý den, převážně z mobilu
Vyšel čerstvý výroční průzkum agentury AMI Digital o zdejším používání sociálních sítí.
Vyšel čerstvý výroční průzkum agentury AMI Digital o zdejším používání sociálních sítí.
První zápasy fotbalového Eura sledovalo za víkend o třetinu více lidí než při posledním evropském mistrovství v roce 2021.
Penny si ve výběrovém řízení na kreativu vybral skupinu Publicis Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.
Důležitá věc pro české producenty TV obsahu. Vedení televize Prima (majitel Ivan Zach) v reakci na propad některých novinek v loňském a v letošním roce mění proces vývoje nových seriálů, magazínů nebo show. Do celého procesu se nově zapojí i externí agentury.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a zároveň celého dne byl další díl seriálu Odznak Vysočina.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
Nová podoba návrhu velké mediální novely se zástupcům soukromého mediálního sektoru nelíbí. Za podstatnou vnímají textaci doprovodného Memoranda, které má přesněji popsat úkoly médií veřejné služby.
Robotické sekačky Husqvarna dokážou napodobit tři choreografie oslavy gólů, inspirované fotbalovými legendami.
V kampani se ukazuje několik novinek, od nové platformy přes vizuální stránku až po platební prsten.
I letošní letní vysílání České televize přinese tradiční seriál Chalupáři. Oproti předchozím letům se ale seriál nebude vysílat v hlavním vysílacím čase.
Fotka někdy vydá za tisíc klíčových slov. Uvědomuje si to další digitální platforma, která se netají svými ambicemi v oblasti e-commerce.
Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.
I v letošním roce připravila Hanácká vodka limitovanou edici, jež má vyjadřovat hudbu, tanec a relax s přáteli.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byla v divácké skupině starší 15 let opět Všechnopárty. Úvodní zápas fotbalového Eura byl třetím nejsledovanějším pořadem a zároveň pořadem s nejvyšším počtem diváků ve skupině 15-54.
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Vítěze spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2024 vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services. Celkem bylo oceněno 66 produktů.
Faktický rozchod dvou stran, které donedávna napůl vlastnily TV Barrandov, původního majitele Jaromíra Soukupa a obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka (nyní většinový majitel), s sebou nese i plánované změny v programu stanice. Čermák potřebuje zajistit hlavně zpravodajství, aby plnil licenční podmínky. V novém zpravodajském týmu TV Barrandov jsou ...
Rozšíříme nabídku zpravodajství, publicistiky i dalších pořadů, naší ambicí je 5% podíl na sledovanosti, uvádí v rozhovoru pro Médiář Andrea Geyer, nová generální ředitelka TV Barrandov a CEO společnosti Servis-24 Jana Čermáka, který televize čerstvě ovládl.
Zakladatel Skylinku a nejznámější představitel satelitního vysílání v Česku ke konci června opustí představenstvo lucemburské společnosti M7 Group, kde zastává funkci předsedy.
Fotbalové Euro 2024 startuje v pátek 14. června. Česká televize odvysílá na několika svých kanálech všechny zápasy v přímém přenosu.