Čtvrtfinále Čechů s Američany sledovalo na dva miliony TV diváků
Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.
Mohlo by vás zajímat
Cenu uděluje český Creative Copywriters Club. Letos podruhé soutěžily i slovenské práce.
Do mezinárodního klání na festivalu kreativity jde tento rok sedm tuzemských subjektů.
Mladí lvi ze Zaraguzy před odletem na světový festival mluvili o soutěži i o oboru obecně.
Kanál na YouTube se mu podařilo obnovit, ale finální díl publikuje Nepopular raději jinde.
S necelými 600 tis. diváky (15+) se pořad Superlov stal nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00.
I letošní letní vysílání České televize přinese tradiční seriál Chalupáři. Oproti předchozím letům se ale seriál nebude vysílat v hlavním vysílacím čase.
Fotka někdy vydá za tisíc klíčových slov. Uvědomuje si to další digitální platforma, která se netají svými ambicemi v oblasti e-commerce.
Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.
I v letošním roce připravila Hanácká vodka limitovanou edici, jež má vyjadřovat hudbu, tanec a relax s přáteli.
Součástí vůbec největší kampaně EUC je mimo jiné podcast Kondicionér na rádiu Blaník.
Kampaň od DDB přináší nový komunikační koncept značky i claim Velká malá vítězství.
Ve spotu mluví vrchní sládek Bernarda. Námět, scénář i režie jsou opět dílem Jiřího Mádla.
Kampaň od DDB přináší nový komunikační koncept značky i claim Velká malá vítězství.
Město na úpatí Beskyd si dodavatele designu vybralo v tendru se sedmadvaceti účastníky.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byla v divácké skupině starší 15 let opět Všechnopárty. Úvodní zápas fotbalového Eura byl třetím nejsledovanějším pořadem a zároveň pořadem s nejvyšším počtem diváků ve skupině 15-54.
Značka energetických nápojů Hell Energy rozšiřuje svou nabídku ledové kávy o Pink Latte.
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro veřejnost.
Vítěze spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2024 vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services. Celkem bylo oceněno 66 produktů.
Faktický rozchod dvou stran, které donedávna napůl vlastnily TV Barrandov, původního majitele Jaromíra Soukupa a obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka (nyní většinový majitel), s sebou nese i plánované změny v programu stanice. Čermák potřebuje zajistit hlavně zpravodajství, aby plnil licenční podmínky. V novém zpravodajském týmu TV Barrandov jsou ...
Z poskytovatele satelitní televize Skylink odejde na konci června jeho zakladatel Jaromír Glisník.
Nové zpravodajství Barrandova má doplňovat počasí a "retailově postavená ekonomika".
Rozšíříme nabídku zpravodajství, publicistiky i dalších pořadů, naší ambicí je 5% podíl na sledovanosti, uvádí v rozhovoru pro Médiář Andrea Geyer, nová generální ředitelka TV Barrandov a CEO společnosti Servis-24 Jana Čermáka, který televize čerstvě ovládl.
Avizované změny ve společnosti potvrzuje zápis čerstvě zveřejněný v obchodním rejstříku.
Zakladatel Skylinku a nejznámější představitel satelitního vysílání v Česku ke konci června opustí představenstvo lucemburské společnosti M7 Group, kde zastává funkci předsedy.
Fotbalové Euro 2024 startuje v pátek 14. června. Česká televize odvysílá na několika svých kanálech všechny zápasy v přímém přenosu.
Policie Modrava potvrdila také ve čtvrtek pozici nejsledovanějšího večerního pořadu po 20:00. Seriál ZOO se před letní pauzou rozloučil jako dvojka večera.
Košík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených ryb už od 48 hodin od výrobu.
Fotbalový magazín Hattrick vychází se speciálním průvodcem fotbalovým ME 2024.
Po celý měsíc bude nyní mediální prostor patřit fotbalu. Pozornost, kterou si jednotlivé zápasy získají, chtějí využít i partneři šampionátu či národní reprezentace.
Ze zápisu valné hromady společnosti Barrandov Televizní Studio vyplývá, že většinovým majitelem provozovatele TV Barrandov je Jan Čermák. Nové je také složení představenstvo.
Krimiseriál z 80. let loni v létě reprízovala Česká televize, o rok dříve ho uváděla Nova.
Předsedou dozorčí rady je Jakub Dlouhý, členy Jan Dienstl, Pavel Lupínek a Martin Kudera.
Operátor České Radiokomunikace na konferenci Digimedia 2024 oznámil, že vyjma jedné televizní pozice už je prostor v celoplošných DVB-T2 multiplexech vyprodán.
Již několik měsíců se na jižní Moravě točí nový detektivní seriál České televize podle knižních povídek. Hotovo by mělo být v létě, nový titul by měl být připravený pro vysílání na obrazovkách ČT od počátku roku 2025. Silnou roli by měl ztvárnit Martin Pechlát.
Nástroj umělé inteligence (AI) využila TV Nova pro videa s moderátorku horoskopů na webu TN.cz.
Moderátorka Gabriela Partyšová po 27 letech působení v televizi Nova přechází na post kreativní ředitelky televizní stanice Praha TV.
Praha TV pod BigBoardem posiluje, připravuje nové televizní formáty, rozšiřuje signál.
Nový vlastník skupiny Mafra jmenoval do dozorčí rady skupiny své zástupce. Předsedou dozorčí rady je Jakub Dlouhý.
Češi na Netflixu rádi sledují filmy a seriály českého původu. I proto přidá platforma stovku dalších pořadů.
Do české filmové a televizní producentské společnosti Bionaut producenta Vratislava Šlajera přichází Petr Cífka.
Následující měsíc bude patřit opět sportovním fanouškům. Od 14. června do 14. července se koná v sousedním Německu fotbalové mistrovství Evropy. A s ním přicházejí i technologické inovace.
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal hezky česky.