Maaxi.cz

Brněnská diecéze mění logo i vizuální identitu

Brněnská diecéze je prvním úřadem svého druhu, které se rozhodlo změnit svůj přístup ke komunikaci. 

Mohlo by vás zajímat

Postprodukční studio PFX Group kupuje další aktivum v Berlíně

MK odstraní z novel ČT a ČRo povinnost hlásit uživatele internetu

Ministerstvo kultury (MK) odstraní podle operátorské asociace z mediálních novel povinnost firem hlásit ČT a ČRo údaje o zákaznících, kteří mají smlouvu na nějaký typ internetových připojení.

Sledovanost Eura je zatím o třetinu vyšší než v roce 2021

První zápasy fotbalového Eura sledovalo za víkend o třetinu více lidí než při posledním evropském mistrovství v roce 2021.

Soukupovy komentované zprávy na Barrandově končí už dnes

Relaci Moje zprávy nahradí nové Naše zprávy. Novinkou je také pětiminutovka Vaše peníze.

Řetězec Penny si v tendru na kreativu vybral Publicis Groupe

Dosud pro Penny dělala Hullabaloo. Komunikační koncept má nadále rozvíjet Leo Burnett.

Penny si na kreativu vybrala agenturu Leo Burnett

Penny si ve výběrovém řízení na kreativu vybral skupinu Publicis Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.

PFX Group převzala divizi berlínského studia Cine Chromatix

Po akvizicích v Polsku a na Slovensku míří české postprodukční studio západním směrem.

„Znáte Jendu?“ Stát propaguje online přístup k sociálním dávkám i příspěvkům

Komunikační kampaň k digitalizaci ministerstva práce a sociálních věcí je od Baloo & Groot.

Tváří kampaně kosmetiky Natava je Jitka Kocurová

Česká značky přírodní a bio kosmetiky Natava spouští novou kampaň, jejíž tváří je Jitka Kocurová. 

Neúspěch několika programových novinek přiměl Primu změnit vývoj prémiového obsahu

Důležitá věc pro české producenty TV obsahu. Vedení televize Prima (majitel Ivan Zach) v reakci na propad některých novinek v loňském a v letošním roce mění proces vývoje nových seriálů, magazínů nebo show. Do celého procesu se nově zapojí i externí agentury.

PFX Group přebírá VFX divizi berlínského Cine Chromatix

Po akvizicích v Polsku a na Slovensku míří české postprodukční studio PFX Group na západ. 

Pořadatelé: na letošní festival Rock for People dorazilo přes 40 tisíc návštěvníků

Odznak Vysočina s náskokem vítězem nedělního večera

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a zároveň celého dne byl další díl seriálu Odznak Vysočina.

Economia se překlápí do digitálu, tisk už nehraje prim

Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.

Komerční média mají výhrady i k upravené mediální novele

Nová podoba návrhu velké mediální novely se zástupcům soukromého mediálního sektoru nelíbí. Za podstatnou vnímají textaci doprovodného Memoranda, které má přesněji popsat úkoly médií veřejné služby.

Sekačky Husqvarna slaví v kampani góly jako Ronaldo

Robotické sekačky Husqvarna dokážou napodobit tři choreografie oslavy gólů, inspirované fotbalovými legendami.

mBank uvádí nový koncept kampaní na platební prsten

V kampani se ukazuje několik novinek, od nové platformy přes vizuální stránku až po  platební prsten.

Zlaté pero doputovalo na Slovensko, cenu získal Slovník odcudzených slov

Cenu uděluje český Creative Copywriters Club. Letos podruhé soutěžily i slovenské práce.

České agentury letos v Cannes mají 39 přihlášek, nejvíc McCann, Imminent a DDB

Do mezinárodního klání na festivalu kreativity jde tento rok sedm tuzemských subjektů.

Potřetí v Cannes: Judita Ružičková a David Červený o hattricku v Young Lions

Mladí lvi ze Zaraguzy před odletem na světový festival mluvili o soutěži i o oboru obecně.

Je tu nová Česká soda. Na YouTube měla problémy, přešla za paywall

Kanál na YouTube se mu podařilo obnovit, ale finální díl publikuje Nepopular raději jinde.

Hřebejk, Jarchovský nebo Marhoul protestují proti úpadku AVU. Kdy si všimnou téhož na FAMU?

Jedničkou sobotního večera zůstává Superlov

S necelými 600 tis. diváky (15+) se pořad Superlov stal nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00.

Chalupáři startují na ČT v neděli, letos ale nejdou večer

I letošní letní vysílání České televize přinese tradiční seriál Chalupáři. Oproti předchozím letům se ale seriál nebude vysílat v hlavním vysílacím čase.

TikTok vylepšuje produktové vyhledávání

Fotka někdy vydá za tisíc klíčových slov. Uvědomuje si to další digitální platforma, která se netají svými ambicemi v oblasti e-commerce.

Bernard podporuje své nové hořké nealkoholické pivo

Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.

Hanácká vodka uvádí barevnou limitovanou edici

I v letošním roce připravila Hanácká vodka limitovanou edici, jež má vyjadřovat hudbu, tanec a relax s přáteli. 

„Zdraví nazdar!“ EUC se Sokolem iniciuje odboj proti nedostatku pohybu

Součástí vůbec největší kampaně EUC je mimo jiné podcast Kondicionér na rádiu Blaník.

„Na holky moc neplatí, ale jednoduše platí.“ mBank představuje platební prsten

Kampaň od DDB přináší nový komunikační koncept značky i claim Velká malá vítězství.

„Jednoduše jsem to namíchal.“ Bernard u fotbalu představuje grepové pivo

Ve spotu mluví vrchní sládek Bernarda. Námět, scénář i režie jsou opět dílem Jiřího Mádla.

„Na holky moc neplatí, ale jednoduše platí.“ mBank v reklamě uvádí platební prsten

Kampaň od DDB přináší nový komunikační koncept značky i claim Velká malá vítězství.

Unifer vytvořil nové logo Frenštátu pod Radhoštěm

Město na úpatí Beskyd si dodavatele designu vybralo v tendru se sedmadvaceti účastníky.

Česká kina za první čtyři měsíce prodala vstupenky za více než 700 milionů, meziroční pokles

Všechnopárty na čele, úvodní zápas Eura trojkou večera

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byla v divácké skupině starší 15 let opět Všechnopárty. Úvodní zápas fotbalového Eura byl třetím nejsledovanějším pořadem a zároveň pořadem s nejvyšším počtem diváků ve skupině 15-54.

Značka Hell Energy se rozšiřuje o limitku Pink Latte

Značka energetických nápojů Hell Energy rozšiřuje svou nabídku ledové kávy o Pink Latte.

Výzkum: Gen Z ztrácí zájem o české národní výběry

Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a Pragosport.

Bývalá šéfka ČiliChili Tereza Macková Jiráková: Klaunů se nebojím

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Nora Fridrichová na přátelské momentce s „vládním bojovníkem proti dezinformacím“. V pořádku, tvrdí ČT

Muzeum Prahy změnilo svou vizuální identitu

Nová vizuální identita Muzea Prahy má ambici podtrhnout proměnu konzervativní instituce v inovativní volnočasový prostor pro  veřejnost.

Volba spotřebitelů 2024: Přehled oceněných značek

Vítěze spotřebitelského programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2024 vyhlásila pořádající společnost Atoz Marketing Services. Celkem bylo oceněno 66 produktů.

Nový majitel TV Barrandov investuje do zpravodajství, šéfredaktorem je Pinker

Faktický rozchod dvou stran, které donedávna napůl vlastnily TV Barrandov, původního majitele Jaromíra Soukupa a obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka (nyní většinový majitel), s sebou nese i plánované změny v programu stanice. Čermák potřebuje zajistit hlavně zpravodajství, aby plnil licenční podmínky. V novém zpravodajském týmu TV Barrandov jsou ...

Ze Skylinku odejde jeho zakladatel Jaromír Glisník

Z poskytovatele satelitní televize Skylink odejde na konci června jeho zakladatel Jaromír Glisník.

TV Barrandov chystá Naše zprávy, šéfem zpravodajství bude Vladimír Pinker

Nové zpravodajství Barrandova má doplňovat počasí a "retailově postavená ekonomika".

Nikdo na Jaromíra Soukupa netlačí, aby jako moderátor skončil, říká nová šéfka TV Barrandov

Rozšíříme nabídku zpravodajství, publicistiky i dalších pořadů, naší ambicí je 5% podíl na sledovanosti, uvádí v rozhovoru pro Médiář Andrea Geyer, nová generální ředitelka TV Barrandov a CEO společnosti Servis-24 Jana Čermáka, který televize čerstvě ovládl.

Jaromír Soukup skončil v představenstvu TV Barrandov, nahradil ho Jan Čermák

Avizované změny ve společnosti potvrzuje zápis čerstvě zveřejněný v obchodním rejstříku.

Jaromír Glisník po 17 letech odchází ze satelitního Skylinku

Zakladatel Skylinku a nejznámější představitel satelitního vysílání v Česku ke konci června opustí představenstvo lucemburské společnosti M7 Group, kde zastává funkci předsedy.

ČT přinese Euro 2024 na několika kanálech, propojí TV s webem

Fotbalové Euro 2024 startuje v pátek 14. června. Česká televize odvysílá na několika svých kanálech všechny zápasy v přímém přenosu.

Potvrzeno: Soukup definitivně přišel o TV Barrandov, byl odvolán z představenstva

Policie Modrava znovu vítězem ve čtvrtek, ZOO dvojkou

Policie Modrava potvrdila také ve čtvrtek pozici nejsledovanějšího večerního pořadu po 20:00. Seriál ZOO se před letní pauzou rozloučil jako dvojka večera.

Košík v grilovací kampani láká na čerstvé maso a ryby

Košík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených ryb už od 48 hodin od výrobu.