Grand Prix z 20. ročníku České ceny za PR získala Kofola, nejvíc Lemurů má Svengali
Oborová soutěž oslavila jubileum. Z rekordních 350 přihlášek ocenila 35 přihlašovatelů.
Oborová soutěž oslavila jubileum. Z rekordních 350 přihlášek ocenila 35 přihlašovatelů.
Plzeňský Prazdroj má nového ředitele firemních vztahů a komunikace pro Česko a Slovensko. Stal se jím Richard Stonavský. Ve funkci vystřídal Pavlínu Kalousovou, která se po více než pěti letech na této pozici přesunula do vedení společnosti Asahi Europe & International, jejíž součástí je Prazdroj. Ric ...
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude v roce 2026 zajišťovat své služby pro celkem pět nových klientů. Webové prezentace připravuje pro ministerstvo životního prostředí či dodavatele elektroinstalací EFIX Technology. Propojení PR komunikace se sociálními sítěmi zajistí pro Advokátní kancelář Valíček &am ...
Warner Bros. Discovery vyzvala akcionáře, aby nabídku Paramount Skydance odmítli a podpořili plánované spojení s Netflixem, které má podle vedení přinést stabilnější a předvídatelnější hodnotu.
Do vedení společnosti přichází Richard Stonavský, který nahradil Pavlínu Kalousovou mířící do skupiny Asahi Europe & International.
Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.
Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.
Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.
Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.
Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky
Novými klienty brněnské agentury jsou ministerstvo životního prostředí, Efix Technology, Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, Akire a Asociace brněnských architektů a stavitelů.
Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který ...
BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.
Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.
Pražský start-up má nového strategického partnera. Majoritních 70 procent získal evropský investor, provázaný s velkou pojišťovací skupinou. Své podíly prodávali investoři-miliardáři Ondřej Fryc (foto) či Jiří Hlavenka.
Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol.
Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.
J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích.
Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích.
Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.
Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.
Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility.
Pozornost věnovaná reklamám je jedna z nejdůležitějších, nejsledovanějších a nejdiskutovanějších metrik v posledních letech. A pořád klesá. Přesněji řečeno se spíše dělí mezi neustále rostoucí množství mediálních lákadel. Dostat svoji reklamu k velkému počtu lidí je proto čím dál tím těžší. A taky dražší. Jak získat stále cennější pozornost předevš ...
Životní příběh Olgy Knoblochové (foto), první české vizážistky a kosmetičky, úzce spjaté se značkou Dermacol, se stane námětem připravovaného filmu s názvem Lady Dermacol. Do kinodistribuce by se připravovaný snímek měl dostat v létě 2027. Známe cast hlavních rolí a obsazení hlavních pozic filmového štábu. Na projektu spolupracuje velká televize. ...
Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Mohlo by se zdát, že je to vcelku samozřejmé, jde přece o jednu z nejznámějších českých značek s dlouhou historií, a zároveň tak trochu unikát v podobě posledního národního podniku ve ...
Vánoční kampaň Coca-Coly vzdává hold lidem, kteří dělají svátky výjimečné. Kamion, AI spot i soutěže mají přiblížit kouzlo Vánoc všem. Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese poselství vzájemné pospolitosti a radosti ze společně strávených chvil. Symbolem je tradiční zvoneček, který připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamži ...
Dosáhly 84% share rate bez nátlaku. Influpacky mění influencer marketing z povinnosti na prestiž – a stojí zlomek klasické kampaně. Když se dnes řekne influencer marketing, spoustě marketérů naskočí husina. Přesvědčit klienta o kampani za sto tisíc, v rámci níž zaplatíte dvěma velkým influencerům za stories s povinným označením r ...
Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.
Asociace komunikačních agentur (AKA) rozšiřuje svůj tým. Pozici Project Directorky od 15. prosince zastává Michaela Pišiová, manažerka s bohatými zkušenostmi v oblasti řízení projektů, komunikace i komunit. V čele asociace stojí ve funkci prezidentky Petra Jankovičová, novou výkonnou ředitelkou je Radana Čechová a řed ...
Do Oddělení tiskové mluvčí Lidije Erlebachové nastoupila 1. prosince 2025 Natálie Lorencová, která přináší rozsáhlé zkušenosti z oblasti komunikace, médií i práce s veřejností. Na starosti bude mít komunikaci programu a projektů. Natálie Lorencová, nová manažerka komunikace programu a projektů Českého roz ...