Maaxi.cz

Heineken nabídne na pit-stopech cyklistům nealko i servis

Heineken v rámci kampaně „Pijte s mírou“ upozorňuje na rizika pití alkoholu na kole. Na letních pit-stopech cyklistům poskytne nealko osvěžení i servis. 

Mohlo by vás zajímat

Pale Fire Capital prodal podíl v internetovém projektu, kupcem je silný fond

Investiční společnost Pale Fire Capital (PFC; Jan Barta, Dušan Šenkypl, David Holý - foto) prodala většinu svého podílu v pražské internetové firmě. Celkem 39 procentní podíl, podíl ve výši 10 procent si prozatím nechala. Nový silný investor získal v akvírované společnosti celkovou majoritu .

Pokuta za migraci na Oneplay: O2 muselo zaplatit tři čtvrtě milionu korun

Rozhodnutí o pokutě od telekomunikačního úřadu je pravomocné a operátor ji už uhradil.

Magenta TV spustila dočasnou sekci Vánoce

T-Mobile do Magenta TV zařadila dočasnou sekci Vánoce, která v uživatelském rozhraní sdružuje tematické filmové a seriálové tipy i přehled speciálního Vánočního kina bez reklam. Aktivní bude do poloviny ledna 2026.

Novým ředitelem firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje je Richard Stonavský

Plzeňský Prazdroj má nového ředitele firemních vztahů a komunikace pro Česko a Slovensko. Stal se jím Richard Stonavský. Ve funkci vystřídal Pavlínu Kalousovou, která se po více než pěti letech na této pozici přesunula do vedení společnosti Asahi Europe & International, jejíž součástí je Prazdroj. Ric ...

Agentura Lesensky.cz vstoupí do roku 2026 s pěti novými klienty

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude v roce 2026 zajišťovat své služby pro celkem pět nových klientů. Webové prezentace připravuje pro ministerstvo životního prostředí či dodavatele elektroinstalací EFIX Technology. Propojení PR komunikace se sociálními sítěmi zajistí pro Advokátní kancelář Valíček &am ...

Majitel HBO odmítl Paramount, podporuje fúzi s Netflixem

Warner Bros. Discovery vyzvala akcionáře, aby nabídku Paramount Skydance odmítli a podpořili plánované spojení s Netflixem, které má podle vedení přinést stabilnější a předvídatelnější hodnotu.

Firemní vztahy a komunikaci Plzeňského Prazdroje řídí Stonavský

Do vedení společnosti přichází Richard Stonavský, který nahradil Pavlínu Kalousovou mířící do skupiny Asahi Europe & International.

Streaming televizi nenahradil, diváci platformy kombinují

Výzkum Atmedia index ukazuje, že Češi ve věku 15–69 let stále častěji kombinují sledování televizních stanic a streamovacích služeb. Čistě streamovacích diváků je jen menšina a klíčovou roli dnes hraje propojení platforem.

HBO Max v roce 2026: Euforie, Urgent i Rytíři sedmi království

Streamovací služba HBO Max odhalila programové schéma pro rok 2026 prostřednictvím nové upoutávky, která slibuje divákům sezónu návratů slavných značek i velkých premiér.

Češi loni za knihy utratily 8,2 miliardy korun, rostly digitální formáty

Distribuce hudebních kanálů MTV skončí už 30. prosince

Distribuce hudebních kanálů MTV skončí na českém a slovenském trhu 30. prosince 2025. Oznámení společnosti Axocom pro operátory se týká stanic MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits, Club MTV a MTV Live HD.

Úterní večer pro Polabí a pohádku Nejlepší přítel

Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává Polabí. Následovala pohádka Nejlepší přítel, která se zároveň stala nejsledovanější v 15-54.

ČT drží pro rok 2026 cenu reklamy, růst čeká hlavně u sponzoringu

Základní cena reklamy České televize se pro příští rok nemění, mírně se navyšují sezónní koeficienty. ČT zároveň počítá s růstem výnosů z reklamy a sponzoringu, a to díky bohatému sportovnímu roku.

E-shop 4camping sází na privátní značky

Privátní značka Zulu Outdoor e-shopu 4camping je několik let číslo jedna v jeho prodejích.

Žebříčku zákaznické zkušenosti vládne Air Bank. Co další?

Zákaznická zkušenost v Česku se letos zlepšila. Vede Air Bank, roste vliv technologií i tlak na empatii, ukazuje pravidelná studie KPMG. Letos jsou ve studii poprvé i automobilky

Nahá seznamka Naked Attraction dostane druhou řadu, už se hlásí stovky lidí

První půli první řady završí na Óčku dvě sestřihová vydání, druhá polovina poběží na jaře.

Lesensky.cz vstoupí do roku 2026 s pěti novými klienty

Novými klienty brněnské agentury jsou ministerstvo životního prostředí, Efix Technology, Advokátní kancelář Valíček & Valíčková, Akire a Asociace brněnských architektů a stavitelů.

Jenom reach nestačí. Jak si vedou sociální sítě v pozornosti?

Reach, frekvence, ATS, GRP… všechny tyto metriky stále zůstávají důležitou součástí mediálního plánování. Na scéně se ale stále víc prosazuje nový ukazatel, který měří skutečnou sílu reklamního sdělení: attention, tedy pozornost. Zatímco reach říká, kolik lidí reklamu vidělo, attention ukazuje, kolik z nich se opravdu dívalo – a to je rozdíl, který ...

BBC za předplatné a s reklamou? Britská vláda zvažuje změnu financování

Počet platících domácností klesl, politici tudíž vymýšlejí, jak by si BBC přišla na vyšší příjmy.

TV Relax mění tvář. Nabídne víc vlastní tvorby, reality show, dokumentů i seriálů

Stanice ze skupiny Pohoda plánuje nabídnout bohatší, modernější a atraktivnější zážitek.

Británie zvažuje, že BBC povolí reklamu a předplatné

BBC by mohla být dostupná na základě předplatného a začít vysílat reklamy. Zvažuje to britská vláda, která chce změnit současný model financování tradičního média.

Petr Dvořák podepsal memoranda, ČT a Český rozhlas podpoří Vltavskou filharmonii

Bývalý ředitel České televize získal v obou veřejnoprávních médiích silného spojence.

Nedělní finále ženského florbalu bylo na ČT sport rekordní

Finále ženského florbalového mistrovství se stalo prozatím nejsledovanějším florbalovým přenosem České televize.

Veselá odchází z pozice tiskové mluvčí J&T Banky. Náhrada přichází z NN

Nový zahraniční vlastník v rostoucím well-being start-upu. Podíly prodali Fryc nebo Hlavenka

Pražský start-up má nového strategického partnera. Majoritních 70 procent získal evropský investor, provázaný s velkou pojišťovací skupinou. Své podíly prodávali investoři-miliardáři Ondřej Fryc (foto) či Jiří Hlavenka.

Z marketérů je na LN nejvíce sledován Jahn ze Škoda Auto

Z marketérů má největší počet sledujících na LinkedInu Jahn ze Škody Auto, nejvyšší engagement rate Tereza Vránková z Orlen Unipetrol. 

Novým mluvčím J&T Banky se stal Martin Tesař, přišel z NN

Tesař střídá Moniku Veselou, která se posunula ke komunikaci developera J&T Real Estate.

Kampaň Fortuny k fotbalovému MS připraví FLO, začne v květnu

Fortuna připravuje kampaň k fotbalovému mistrovství světa 2026. Za tímto účelem vybrala v tendru kreativní agenturu FLO.

Martin Tesař je PR manažerem a tiskovým mluvčím J&T Banky

J&T Banka má nového PR manažera a tiskového mluvčího. Martin Tesař zodpovídá za externí komunikaci a obsahovou prezentaci značky v médiích.

Nový animovaný hit Zootropolis 2 v českých kinech překročil 60 milionů

Pořadem pondělního večera zůstává seriál Specialisté

Oba díly seriálu Specialisté se staly nejsledovanějšími pořady pondělního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let i v dalších hlavních kategoriích.

Oscary mohou zamířit na streaming. O práva usiluje YouTube

Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.

Oscary mohou zamířit na streaming. O práva usiluje i YouTube

Předávání filmových cen Oscar může po dekádách opustit tradiční televizi. O vysílací práva po roce 2028 má zájem i YouTube.

SEO prochází proměnou dekády, jeho přínos ale nemizí

Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility.

Do čela Penny nastupuje Draško Lazović

Novým generálním ředitelem Penny Česká Republika je Draško Lazović. 

Zakladatel OK TV Artur Kaiser je ve vazbě. Věřitelům dluží téměř 19 milionů Kč

O Kaiserově vazebním stíhání informovala insolvenční správkyně Alena Fiantová.

Gaming jako nová televize pro mladé

Pozornost věnovaná reklamám je jedna z nejdůležitějších, nejsledovanějších a nejdiskutovanějších metrik v posledních letech. A pořád klesá. Přesněji řečeno se spíše dělí mezi neustále rostoucí množství mediálních lákadel. Dostat svoji reklamu k velkému počtu lidí je proto čím dál tím těžší. A taky dražší. Jak získat stále cennější pozornost předevš ...

Michaela Pišiová nastupuje do AKA jako ředitelka projektů

Pišiová byla šest let výkonnou ředitelkou asociace ASCOPA, dřív známé jako PR Klub.

Penny v Česku po dvou letech mění ředitele, nastupuje Draško Lazović

Lazović vystřídal Floriana Naegeleho, který byl šéfem dva roky a dva měsíce a teď odchází.

Do vedení ministerstva kultury nastoupil nový ministr Klempíř, někdejší frontman J.A.R.

V Česku se začne točit film o Lady Dermacol, první české vizážistce

Životní příběh Olgy Knoblochové (foto), první české vizážistky a kosmetičky, úzce spjaté se značkou Dermacol, se stane námětem připravovaného filmu s názvem Lady Dermacol. Do kinodistribuce by se připravovaný snímek měl dostat v létě 2027. Známe cast hlavních rolí a obsazení hlavních pozic filmového štábu. Na projektu spolupracuje velká televize. ...

Sweet.TV zařadila další bezplatné TV, i jednu vánoční

Streamovací služba Sweet.TV pokračuje v rozšiřování své nabídky bezplatných stanic.

Budějovický Budvar: Z tradiční ikony pivního světa trendsetterem

Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Mohlo by se zdát, že je to vcelku samozřejmé, jde přece o jednu z nejznámějších českých značek s dlouhou historií, a zároveň tak trochu unikát v podobě posledního národního podniku ve  ...

Zvoneček, kamion a AI reklama. Coca-Cola přiváží kouzlo Vánoc

Vánoční kampaň Coca-Coly vzdává hold lidem, kteří dělají svátky výjimečné. Kamion, AI spot i soutěže mají přiblížit kouzlo Vánoc všem. Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese poselství vzájemné pospolitosti a radosti ze společně strávených chvil. Symbolem je tradiční zvoneček, který připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamži ...

Influpacky: Když influenceři sdílejí z radosti

Dosáhly 84% share rate bez nátlaku. Influpacky mění influencer marketing z povinnosti na prestiž – a stojí zlomek klasické kampaně. Když se dnes řekne influencer marketing, spoustě marketérů naskočí husina. Přesvědčit klienta o kampani za sto tisíc, v rámci níž zaplatíte dvěma velkým influencerům za stories s povinným označením r ...

Odchází Martin Baxa, slabý ministr kultury, který chtěl rozdávat peníze všem

Mluvčí vlády je Karla Mráčková, bývalá moderátorka TV Nova

Mluvčí nové koaliční vlády Andreje Babiše (ANO) se stala bývalá moderátorka Karla Mráčková.

Akademický senát FAMU kritizuje Radu ČT, postavil se za Moravce

Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.

Mluvčí nové vlády se stala bývalá moderátorka Karla Mráčková

Do Strakovy akademie přišla Mráčková z tiskového odboru ministerstva zemědělství.

Milan Šíma a Miloš Čermák obnovili pořad Bez obalu, jako podcast na Spotify

Podcast podle někdejšího formátu České televize opět glosuje události uplynulého týdne.