Maaxi.cz

Marvelovka Shang-Chi a legenda o deseti prstenech v kinech utržila přes čtvrt miliardy dolarů

Mohlo by vás zajímat

Tereza Ramba jako filmová alkoholička vstoupí do kin v červenci

Do polygrafické skupiny Astron přišel Petr Litvan

Dlouholetý ředitel Europrintu přestoupil do Astronu na pozici ředitele pro strategii a rozvoj.

Nova kvůli hokeji změní v neděli večer program

Postup českých hokejistů do finále mistrovství světa v hokeji přiměl TV Nova k úpravám nedělního večerního programu.

Sobotní televizní obrazovky ovládlo hokejové MS

Semifinálové utkání českého týmu se Švédy se stalo nejsledovanějším sobotním pořadem dne, doma u TV obrazovek ho sledovalo 1,8 mil. diváků. Večerní program zase patřil utkání Kanada - Švýcarsko.

Fotbalový klub Slovan Liberec má novou vizuální identitu

Světlejší odstín modré barvy a zjednodušení symboliky vysílače Ještěd v logu přináší nová vizuální identita FC Slovan Liberec.

TikTok vylepší správu kampaní s pomocí AI

Sociální síť staví do popředí schopnosti umělé inteligence, které mají zefektivnit marketing.

Postup českých hokejistů do finále mění otevírací dobu obchodů i televizní program

Penny i Nova reagují na nedělní zápas o zlato: obchody zavřou dřív, televize zařadí reprízu.

Ester Ledecká rozjíždí vlastní sportovní agenturu All STR Team

Špičková sportovkyně a vystudovaná marketérka mluví o svých plánech do budoucna.

Produkční firmě Richarda Krajča klesly tržby na 66 milionů korun

Všechnopárty byla jedničkou pátečního večera

Nejsledovanějším pátečním večerním pořadem po 20:00 byla v širší skupině 15+ Všechnopárty následovaná seriálem Doktor Martin.

Sodomková: Nechci naskakovat na vlnu popularity krimi

Krimi bylo vždy populární, já chci ale hlavně poukázat na nespravedlnost, říká novinářka Magdalena Sodomková.

Exoderil podporuje kampaní péči o zdraví nohou

Přípravek Exoderil spouští novou kampaň, s níž upozorňuje na důležitost péče o zdraví kůže nohou a chodidel. 

Brněnská diecéze mění logo i vizuální identitu

Brněnská diecéze je prvním úřadem svého druhu, které se rozhodlo změnit svůj přístup ke komunikaci. 

Aleš Burger: Hithit jsme vymysleli na motokárách

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Seznam.cz připravuje velký online projekt, chce vydělávat na popularitě sítí

Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) v příštím roce významně rozšíří své portfolio obsahových stránek. Nový projekt s řadou vychytaných funkcionalit by měl měl zaútočit na tržní podíly Facebooku, Instagramu nebo WhatsAppu. Známe podrobnosti včetně klíčových lidí.

Advisio přebírá výkonnostní marketing Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.

Amundsen vrátí letní limitku s etiketou navrženou AI

Prima finišuje s výrobou nového seriálu s Dolanským a Příkazkým v hlavním rolích

E.ON v interní komunikaci využívá kancelářskou poezii

E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou poezii. 

NickToons sjednotil vizuál se stanicemi Nickelodeon

Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.

CME loni navýšila výrobní hodiny pro TV a Voyo o pětinu

Produkce nového obsahu pro lineární kanály televizní skupiny CME, kam patří i TV Nova, a také pro službu Voyo, se loni odrazily ve zvýšení počtu výrobních hodin o 20 procent.

Apple TV+ začala v Česku točit za miliardu další řadu sci-fi seriálu

Čtvrtfinále Čechů s Američany sledovalo na dva miliony TV diváků

Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.

Pilsner Urquell zveřejňuje na CLV průběžné dění z hokeje

V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.

Letošní jarní Dny Marianne zvýšily tržby meziročně o 6 %

Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.

PPF dokončuje mazaný tah: mobilní operátor O2 dosáhne na nové zákazníky

Telekomunikační větev byznysu PPF dokončuje operaci, jejíž viditelná část odstartovala loni na jaře. Ta skrytější část běžela roky předtím. Díky této akci se mobilní operátor O2 Czech Republic (vlastněný PPF) dostane ke stovkám tisíců nových zákazníků, kterým bude poskytovat vlastní služby, plus navýší ekonomické ukazatele. ...

Češi využívají sociální sítě častěji, času ale na nich tráví méně

Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.

Král Sýrů v nové kampani láká na to „nejlepší uvnitř"

Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.

Worldee spouští koncept „self guided“ cest

Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od cestovatelů. 

Generace Z se k cestování inspiruje ze sociálních sítí

Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují české cestovní kanceláře?

„Raiffandíme!“ Banka se u hokeje ukazuje jako „hrdý partner mistrů světa ve fandění“

Kampaň vytvořili Loosers, spoty režíroval Jakub Kohák, fotografoval Tomáš Třeštík.

Soud zrušil rozhodnutí o odvolání Daniela Köppla z RRTV

Pražský městský soud zrušil usnesení, kterým Poslanecká sněmovna loni v květnu odvolala Daniela Köppla z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Po příklonu k woke agendě Seznam Zprávám citelně spadla čísla návštěvnosti

Soud zrušil rozhodnutí o Köpplově odvolání z rady pro vysílání

Rozhodnutí je pravomocné, ovšem je možné proti němu ještě podat kasační stížnost.

Odstartovala Televize R, nabízí zprávy z regionů

Podnikatel Pavel Hájek rozšířil portfolio svých tematických kanálů o další televizi. Ve středu večer odstartovala TV R s regionálním zpravodajstvím.

Reklama a společenské hodnoty, jde to vůbec dohromady? Hodnotové kampaně to dokáží

Setkali jste se vy sami někdy s pochybnostmi nebo názory okolí, jestli má reklama nebo práce v reklamě společenskou hodnotu? V Agentuře GEN jsme najeli na princip hodnotových kampaní, díky kterým máme z práce radost. Snažíme se propojovat cílovou skupinu s nabídkou našeho klienta tak, aby komunikace vždy přinášela oběma stranám pozitivně vnímanou p ...

Další fake OOH v Praze: na Staromáku se objevil „kot packowy“ od Fortuny

Sázková kancelář využila CGI jako vrchol své kampaně k letošnímu šampionátu v hokeji.

Na trh vstupuje nová značka cereální tyčinky Joya

Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s nejnudnější poradou na světě. 

Pětina českých uživatelů SVOD za služby neplatí

Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.

Středeční večer vyšel znovu seriálu Polda

Na špici středečního večera po 20:00 zůstává seriál Polda, následují Četnické humoresky a na třetí pozici se posunula Show Jana Krause.

ČT nasadí StarDance od října, oznámila složení párů

Česká televize zahájí v říjnu vysílání třináctého ročníku taneční soutěže StarDance.

TV Prima dokončila „přelomový“ deal, Vodafone jí nažene zájemce o streaming

Ředitel ČT přirovnal umělou inteligenci k pervitinu, DDT či azbestu

Manažeři České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na semináři v poslanecké sněmovně přiblížili, jak veřejnoprávní média přistupují k nové technologii.

DAZN přidává v Česku zdarma další ligy i TV kanály

Deset nových televizních kanálů a další, zejména fotbalové soutěže mohou zcela zdarma, pouze výměnou za registraci, sledovat sportovní fanoušci se Smart TV a mobilními telefony.

Rohlík rozšiřuje nově svou službu do jižních Čech

Rozšířením do jižních Čech dokáže online supermarket Rohlík obsloužit 90 % země. 

U soudu s majiteli Knowlimits Group padl zprošťující verdikt

Kauza začala na podzim 2018, k soudnímu rozhodnutí došlo po pěti a půl letech.

Odstartovala Televize R o regionech, naladí ji diváci v Praze a dalších pěti krajích

Pilotní vysílání nové stanice Pavla Hájka jede od středy večer v televizní Regionální síti 11.

Strečko a Sandberg prodali hostingovou fimu, novým majitelem jsou Britové

Kreativu VML bude řídit Jake Barrow, střídá Miloše Kočího

Kočí vedl kreativu poslední tři roky. S Barrowem přichází takzvaná inkluzivní kreativita.

Čtvrtina českých uživatelů SVOD za služby neplatí

Čtvrtina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.