ČSOB startuje novou kampaň, odměňuje aktivní klienty
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.
Další vystoupení českých hokejistů na MS se opět stalo pořadem dne. Utkání s Velkou Británii zhlédlo 1,5 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.
Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“.
Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne byl s náskokem milionu diváků zápas českých reprezentantů s Rakouskem. Sledovalo ho téměř 1,8 mil. diváků při podílu 50,3 % (15+).
Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport.
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.
Podnikání, postavené na službách základnových stanic, vykázalo nárůst tržeb o desítky milionů, hrubý provozní zisk se pohyboval opět v řádu stovek milionů. Za růstem tržeb stojí výstavba nových stanic a využití vysílacích stožárů více zákazníky najednou.
Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.
Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.
Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.
Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.
Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.
Ikea Kreativ je součástí mobilní aplikace či desktopové verze webu. Umožňuje plánování interiérů v rozšířené realitě.
Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy odejde manažer, který zde pracoval přes osm let.
Placenou televizi bez závazků slibuje provozovatel chystané internetové služby Pecka.TV. Diváky má nalákát jednoduchou aktivací a nabídkou bez závazků.
269 tisíc zákazníků měla na konci prvního kvartálu letošního roku internetová a satelitní služba Magenta TV. Operátor o tom informoval v tiskové zprávě k hospodářským výsledkům.
Čtveřice deníků Blesk, MF Dnes, Deník a Metro vykazuje celkově nejvyšší čtenost a také relativně nejvyrovnanější vývoj. Nová data přináší výzkum čtenosti Media projekt.
Tempo růstu investic do rádiové reklamy v prvním čtvrtletí 2024 téměř kopírovalo loňský rok. Provozovatelé rádií odhadují, že i druhé čtvrtletí poroste srovnatelným tempem jako v roce 2023.
Do čela marketingu značky Sencor nastupuje Ondřej Hubatka, digitální marketing povede Tereza Machovská.
Nová plnoformátová stanice OK TV, která odstartuje ve čtvrtek večer pět minut před sedmou hodinou, uzavřela smlouvu zatím s pěti společnostmi.
Nejsledovanějším večerním středečním pořadem po 20:00 v širší divácké skupině 15+ byl seriál Polda. Pořadem dne se stalo hokejové utkání Česko - Dánsko, které sledovalo 1,2 mil. diváků.
V úterý 21. května vstoupí na český trh videotéka Max. Dosavadní zákazníci služby HBO Max získají v rámci migrace tarif Standard. Za vyšší kvalitu si bude nutné připlatit, pokud to operátor umožní.
Herní průmysl každoročně roste dvouciferným tempem a nic nenasvědčuje zpomalení jeho růstu. Není divu, že se do něj chce zapojit snad každá značka. Gameři jsou však citliví na firmy, které se chtějí jen svézt na vlně popularity, a zvláště „nováčkům“ nedají nic zadarmo. Jak se této výzvy chopit originálně a hlavně smysluplně, ukazuje na gamingové st ...
Většinový podíl v licencované společnosti OK Music Television získala firma TV Mediální dům Jany Kaiserové. Ze zákona to ale do pěti let od udělení vysílací licence není možné.
Veřejnoprávní televize se zřejmě vyhne katastrofickému scénáři, ale i kdyby nové výnosy byly ještě vyšší, musíme do hospodaření postupně promítat měnící se návyky konzumace obsahu, uživatelských zvyklostí, diváckých preferencí. Tak v rozhovoru pro Médiář reaguje generální ředitel České televize Jan Souček na čerstvý návrh velké mediální novely. ...