Čisté investice do rádiové reklamy byly v 1. čtvrtletí vyšší o 5,3 %
Tempo růstu investic do rádiové reklamy v prvním čtvrtletí 2024 téměř kopírovalo loňský rok. Provozovatelé rádií odhadují, že i druhé čtvrtletí poroste srovnatelným tempem jako v roce 2023.
Mohlo by vás zajímat
Řetězec Penny uvádí k fotbalovému Euro 2024 novou kampaň Fotbal hezky česky.
Četnické humoresky se staly nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let.
Marketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
Následující měsíc bude patřit opět sportovním fanouškům. Od 14. června do 14. července se koná v sousedním Německu fotbalové mistrovství Evropy. A s ním přicházejí i technologické inovace.
Kancelářský a obchodní komplex v centru Prahy se mění na Karlák Shopping Square.
Pod novou značkou Mediashow Rádio Energic se spojuje nové digitální Rádio Energic a Mediashow Digital.
Regionální manažeři představili v Praze programové taháky na druhou půli 2024 a na 2025.
Zmizí tři denní a pět týdenních Soukupových formátů, přichází nová podoba zpravodajství.
Na český a slovenský trh přináší společnost Coca-Cola novinku Glacéau Vitaminwater.
Minerální voda Kláštorná Kalcia přichází s novou komunikační kampaní, jež se opět nese ve středověkém duchu.
Nová posila Jitka Němečková v pětičlenném výboru PR Klubu střídá Ladislava Kříže z ČEZ.
PR Klub zvolil nové složení Výkonného výboru. Své mandáty obhájili Pavel Vlček i Patricie Šedivá, přichází Jitka Němečková.
Do firmy Vratislava Šlajera přichází Cífka jako producent, tvořit seriály, filmy i podcasty.
Kategorie tzv. „zero“ produktů, tedy nápojů bez alkoholu, dlouhodobě celosvětově roste, zejména u mladých dospělých, říká Martin Fousek z Bohemia Sekt.
Máj Národní otevírá již 24. června. V rámci své gastronomické zóny s přibližně 750 místy k sezení nabídne zavedené i nové koncepty.
Zkušený manažer a poradce, který stál blízko řady miliardových transakcí, se i po odchodu z čela TV Nova věnuje segmentu médií a telekomunikací. Nová práce bude zahrnovat časté pendlování mezi Prahou a Londýnem, focus kromě jiného stále zůstává i na mediálním a telco byznysu v České republice.
Na počest 58. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary dostal Mattoni orel u Karlových Varů novou podobu.
Vydavatelství zefektivnilo hospodaření, zúžilo svou nabídku, přidává videa a přestěhuje se.
Také další úterní večer vyšel nejlépe pro Polici Modrava, která se stala nejsledovanějším večerním pořadem po 20:00-
Pivo Bohém spouští novou kampaň, v níž speciálně naprogramovaný voiceboat na Bohémské lince složí báseň na zadané téma.
Nové tematické kanály zařazují do svých nabídek provozovatelé internetových služeb SledováníTV a Zdarma TV. Programy jsou k dispozici v HD rozlišení.
Česká televize stále podle generálního ředitele ČT Jana Součka počítá s tím, že by užívání služby iVysílání bylo navázáno na platbu TV poplatku.
Rudolf Jelínek vyhlašuje ve spolupráci s organizací Czechdesign designérskou soutěž na etiketu ke 130. výročí založení.
Barrandov zažádal o registraci ochranné známky Policie Delta, označení jednotek z pořadu.
Do čela marketingu prodejce knih z druhé ruky Novák přichází po otcovské dovolené.
Horák je jedním ze zakladatelů odvětví audioknih v Česku, dělal i jako kreativec pro Okay.
Jak zaujmout spotřebitele reklamním sdělením nebo diváky u televize vědeckými novinkami? Na to odpovídal letošní ročník konference Communication Summit.
Generální ředitel České televize Jan Souček popisuje varianty vývoje televize veřejné služby.
Generální ředitel České televize Jan Souček popisuje varianty vývoje televize veřejné služby.
Více zápasů ženského tenisu slibuje francouzská skupina Canal+ pro české a slovenské diváky. WTA se bude vysílat nově nejen na Canal+ Sport 2 a 3, ale v případě potřeby i na Canal+ Sport 4 až 8.
Americká společnost Apple ve své streamovací službě nabídne při sledování originální produkce Apple TV+ vylepšenou funkci o hercích v obraze. Novinku pojmenovala inSight.
Klíčovým faktorem, který ovlivní hospodaření a objem disponibilních financí České televize v příštím roce, je připravovaná mediální novela (psali jsme již dříve). Plán vládní koalice je schválit jí do konce roku, aby mohla platit od ledna 2025. Její schválení přitom není jisté. Tým ředitele ČT Jana Součka nyní začal připravovat dvě varianty rozpočt ...
Novým marketingovým ředitelem (CMO) komunikační sítě Munipolis se stal Jakub Horák.
Generální ředitel České televize Jan Souček popisuje varianty vývoje televize veřejné služby.
Pozici Jana Maxy zaujme od začátku července Marek Doležel, dosavadní výkonný ředitel pro nová média České televize.
Novým CMO Knihobotu se stává David Novák. Povede marketing firmy napříč trhy, chce stvořit sebevědomou zahraniční značku.
Oficiálně v půli roku dojde na střídání na jedné z pozic v nejvyšším vedení České televize.
Externí komunikaci a PR v Renomia Group vede od května Aleš Černý.
Výnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro rok 2025.
Atletičtí reprezentanti závodí na mistrovství Evropy v dresech s novým designem, objeví se v nich i na olympiádě. Jsou opět od španělského výrobce Joma.
Tematický kanál zastupovaný na českém trhu společností Channels dostal od června novou grafickou podobu, změnilo se i jeho logo.
Šestnáctidílný rodinný příběh od Alice Nellis vznikl v Ondříčkově produkci Lucky Man.
Úspěšný rodinný seriál Primy přemohla Nova až po dvou letech, a to reprízou krimiseriálu.
Spoty s podcastery režíroval Adam Pavelka, klíčový vizuál je od kreativního tria Jinej gang.