Maaxi.cz

Rozvoj agentury Lead Magnet povede Michal Jeník

Jindřich Jíra bere do své agentury manažera pro řízení klíčových klientů a celkový rozvoj.

Mohlo by vás zajímat

Billa podesáté nabídne výběr vlastní slevy

Už podesáté nabídne Billa akci „Nalep si svou slevu“, v níž si zákazníci mohou vybrat produkty, které si zlevní. 

Slovenská online reklama se vrací do normálu

V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo 205 milionů eur.

Projekt Hila na Brumlovce nabídne obchody i kanceláře

Začala výstava nového multifunkčního objektu Hila na pražské Brumlovce. Budou v něm kanceláře, obchody i nájemní byty. 

Darko Silajdžić: Můj život změnil doslova jediný krok

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Starobrno podpoří hospody i kampaní „Vymazlený Škopek“

Starobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený Škopek“. 

Každý PR Brunch nově jako ebook, prohlédněte si je všechny zdarma

Kompletní knihovna brožur ze všech dosavadních 22 setkání nad PR je na platformě Triobo.

Nová operace miliardáře Šmejce v logistickém byznysu se zahraničním investorem

Miliardář a majitel investiční skupiny EMMA Capital Jiří Šmejc (a rovněž CEO PPF; foto) pokračuje v budování silné mezinárodní logistické skupiny, která plánuje promluvit minimálně do evropského dění na trhu. Prvním krokem bylo získání skupiny Packeta (Zásilkovna) společně s globálním private equity fondem CVC Capital Partners. Nyní došlo k další ...

Voyo od 11. června uvede dvakrát týdně nový seriál Mozaika

Od úterý 11. června se dvakrát týdně objeví nový rodinný seriál Mozaika od Lucky Man Production. TV Nova ho umístí na videoplatformu Voyo.

Videotéka Edisonline se rozšiřuje do televizorů LG

V průběhu druhé poloviny května byla pro televizory značky LG uvolněna aplikace Edisonline. Uživatelé v ní mohou sledovat filmové tituly ze stejnojmenné videotéky.

Ledy se pohnuly: do čela Seznam Zpráv nastupuje Jakub Unger

Jakub Unger převezme od Jiřího Kubíka řízení webu Seznam Zprávy

Jakub Unger se vrací na post šéfredaktora zpravodajského serveru Seznam Zprávy. Dosavadní šéfredaktor Jiří Kubík se bude věnovat novému obsahovému projektu.

Jiří Kubík jako šéfredaktor Seznam Zpráv končí, nahradí ho Jakub Unger

V čele internetových Seznam Zpráv dochází ke změně. Šéfredaktor Jiří Kubík končí a od zítřka 1. června jeho místo zaujme Jakub Unger, který v Seznam Zprávách působí od jejich vzniku v roce 2016 a zpočátku je vedl. Kubík se má podle oznámení Seznamu věnovat „rozvoji […]

Globus mění věrnostní program, podpoří ho kampaní

Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus. V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní ceny. 

Redakce magazínu Forbes početně roste a stěhuje se do větších prostor v Karlíně

ZOO skončí v polovině června, díly má ale ještě na podzim

Vlajkový seriál televize Prima se před letními prázdninami objeví naposledy v polovině června.

ZOO a Policie Modrava byly ve čtvrtek večer vyrovnané

Seriály ZOO i Policie Modrava sledovalo ve čtvrtek po 20:00 více než 750 tisíc diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledky čtvrtečního večera v této divácké skupině.

Kondice obchodních center se zlepšuje, návštěvnost roste

Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.

Mattoni redesignuje řadu Esence, přidá novou příchuť

Mattoni přichází s redesignem obalů své řady Esence, přidává rovněž novou příchuť  yuzu & okurku. 

„Ano, ano, ano!“ Amnesty vyhrává kampaní o důležitosti souhlasu v sexu

Kampaň, kterou reklamní kati tentokrát hodnotili nejvýš, vznikla pro bono v Leo Burnett.

Havlíčkův Brod má nové logo, stylizuje městský znak i knír KHB

Novou vizuální identitu a logo města zastřešuje myšlenka shrnutá v claimu „Havlíčkův Brod, tady žije úsměv“.

Televize Nova pošle na streaming nový seriál v produkci Davida Ondříčka

Karlovarský filmový festival spustí vlastní televizi

KVIFF.TV Channel by měl objevit v IPTV i jako aplikace pro chytré televizory a set-top boxy.

Pivovar Bernard připravil pro letní sezónu novou grafiku

Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých komunikačních kanálech.

TV Nova dokončila natáčení další seriálové pecky, stanici bude vydělávat v příštím roce

Produkční a vývojová "továrna" Michala Reitlera (foto) před několika dny mohla ohlásit TOP managementu TV Nova (majitel PPF) další splněný úkol v seriálové výrobě - dokončení natáčení netrpělivě očekávané seriálové novinky. Točilo se přes 50 dní, na lokacích a v ateliérech ve středních Čechách. Nyní připravovaná série vstupuje do postprodukce. Nova ...

Karlovarský festival spustí nový kanál Kviff.TV Channel

Aktivity okolo Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary doplní také připravovaný tematický program Kviff.TV Channel. Dostupný má být online i v placené televizi.

Eva Kotýnková odchází po více než 12 letech z Tchiba

Současná tisková mluvčí společnosti Tchibo na českém a slovenském trhu Eva Kotýnková odchází. 

Televize Prima nasadí v online druhou řadu „pivního“ seriálu s Polívkou a Holubovou

Liftago uvedlo brandovou kampaň „Neboj, jedu Liftagem"

Liftago chce v nové dlouhodobé brandové komunikaci napříč mediálními kanály upevnit spojení značky s hodnotami bezpečnosti a spolehlivosti. 

Prima+ od 3. června nasadí druhou řadu seriálu Hořký svět

Druhou řadu seriálu Hořký svět uvede Prima nejprve na své videoplatformě Prima+. První díl nabídne od pondělí 3. června.

Prima chystá novou soutěžní show Kdo se ptá?, moderovat ji bude Martin Dejdar

Novinka se chystá na páteční večer, kdy teď běží Máme rádi Česko. Natočených je 10 dílů.

Nova Sport má práva na Ligu mistrů i pro další roky

Liga mistrů UEFA i v dalších letech zůstane na Nova Sport. Nově budou přímé přenosy k dispozici i na stanicích Nova Sport 5 a 6. 

ČT začala hledat projektanta modernizace budovy zpravodajství

Stavební náklady na modernizaci zastaralé budovy se předpokládají okolo 300 milionů Kč.

Středeční večer pro seriál Polda, poté Četnické humoresky

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině starší 15 let byl znovu seriál Polda. Následoval seriál Četnické humoresky. V 15-54 měla nejvyšší sledovanost Výměna manželek.

Pilulce loni klesly vlastní tržby o více než 300 milionů, EBITDA byl záporný

Marketing a PR pro B2B divizi Panasonic Connect ve střední Evropě povede Šimkanin

Co přináší spojení Vodafone TV a Prima+?

Operátor Vodafone nabízí jako první hráč na trhu placené televize spojení s videotékou Prima+. Novinka startovala ve stejný den, kdy proběhl launch globální videotéky Max, v úterý 21. května.

Hollandia redesignuje obaly, sází na čistotu a lehkost

Hollandia prochází vizuální proměnou svých obalů. Při redesignu vsadila na čistotu a modernost. 

Magazín Hrot je v novém, profiluje se jako prémiový měsíčník

Původně ekonomický týdeník Hrot se změnil v měsíčník, chce zaujmout pozici prémiového titulu se zaměřením na nový byznys.

Attention planning: Nový standard plánování reklamních kampaní

Platba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama získává, píše Zuzana Horáková z Omnicom Media Group.

Grayling a Mumdoo chtějí rozvířit debatu o práci matek

Platforma Mumdoo chce ve spolupráci s agenturou Grayling nastartovat veřejnou debatu o flexibilních pracovních příležitostech. 

CNN Prima News odvysílá k eurovolbám i duel Fialy a Babiše

V rámci předvolebního vysílání do Evropského parlamentu odvysílá CNN Prima News pět velkých debat, včetně duelu premiéra Petra Fialy a expremiéra Andreje Babiše.

Miliardářský sportovní klub investuje do výroby celovečerní komedie

Fotbalový klub, který ovládá známé miliardářské jméno, se pustil do nezvyklého podnikání. Poprvé se stal producentem celovečerního hraného filmu. Pod scénářem je podepsán autor filmových a seriálových hitů se statisícovou návštěvnosti/milionovou sledovaností. Natáčení by mělo být dokončeno letos, kinopremiéra je naplánována na léto 2025. ...

E.ON podporuje udržitelnou turistiku po Česku i s Hejlíkem

E.ON se v kampani na podporu udržitelného cestování po Česku spojuje s Lukášem Hejlíkem, DVTV, Mapy.cz, Klubem českých turistů nebo CzechTourismem. 

Videotéka Joj Play aktivovala geoblokaci pro Česko

Mediální skupina Joj aktivovala před zahájením hokejového šampionátu regionální omezení pro sledování svých streamovaných programů. V Česku už tak nejsou její stanice touto cestou dostupné.

Televize Prima odvysílá licenční vědomostní soutěž s Martinem Dejdarem

Prima zařadí novou soutěž Kdo se ptá?, moderuje Martin Dejdar

Nový soutěžní pořad Kdo se ptá? je postaven na otázkách běžných diváků. Ve vysílání TV Prima se poprvé objeví v pátek 21. června a zaplní tak páteční letní večery.

Korunka se v kampani spojila s Ultimate Love Festem

Loterie Korunka se v rámci své kampani, jež cílí na generaci Z, propojila s májovým Ultimate Love Festem a návrhářem Janem Černým. 

Na trh vstupuje nový lifestylový a ekonomický magazín Hrot, stát bude 149 korun

ZOO úterní jedničkou, Policie Modrava v těsném závěsu

Nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ seriál ZOO. K vedoucímu seriálu se přiblížila reprízovaná Policie Modrava, která byla zároveň nejsledovanější ve skupině 15-54.

Dm se v kampani vymezuje vůči menstruační chudobě

Dm drogerie markt startuje kampaň na podporu zdraví žen. Její součástí budou i zážitkové stánky, v nichž představí správné použití kalíšků.