Maaxi.cz

Jana Maxu má v managementu ČT nahradit někdo zevnitř televize

Ředitel digitálních služeb odejde z televize k 30. červnu. Šéf ČT vybírá z jeho podřízených.

Mohlo by vás zajímat

ZOO i ve čtvrtek na čele, Policie Modrava u mladších

Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.

Rádio Hey přebírá vysílače po stanici Česká Kanada

Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.

Bonami se rozšiřuje na Západ, expanduje do Itálie

Bonami se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie. Poprvé spouští svůj provoz na Západě. 

Krátké vysílání KSČM-TV má dohru u velké mediální rady

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, získala i Grand Prix za Fofrtašku pro Kaufland

Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.

Petr Bednář opustí na konci června skupinu VLM

Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, Grand Prix pro Fofrtašku

Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna. 

Ikea uvádí plánovací nástroj Kreativ s rozšířenou realitou

Ikea Kreativ je součástí mobilní aplikace či desktopové verze webu. Umožňuje plánování interiérů v rozšířené realitě. 

Aneta Langerová vystoupí na speciálních koncertech s Janáčkovou filharmonií Ostrava

Rádio Česká Kanada se může přejmenovat na Hey, bude součástí sítě

Jindřichohradecké rádio převzal Miroslav Pýcha, teď ho zesíťuje. Snížil už výkon vysílače.

Z velké mediální firmy odejde ředitel pro digitální byznys

Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy odejde manažer, který zde pracoval přes osm let.

Pecka.TV plánuje na konkurenci zaútočit nízkou cenou

Placenou televizi bez závazků slibuje provozovatel chystané internetové služby Pecka.TV. Diváky má nalákát jednoduchou aktivací a nabídkou bez závazků.

Ondřej Hubatka a Tereza Machovská vedou marketing značky Sencor

Hubatka nastoupil jako head of marketing, Machovská jako head of digital markting.

T-Mobile na počátku roku klesly tržby o desítky milionů, počet TV zákazníků dále rostl

Rozvoj agentury Lead Magnet povede Michal Jeník

Jindřich Jíra bere do své agentury manažera pro řízení klíčových klientů a celkový rozvoj.

Magenta TV měla na konci 1Q necelých 270 tisíc zákazníků

269 tisíc zákazníků měla na konci prvního kvartálu letošního roku internetová a satelitní služba Magenta TV. Operátor o tom informoval v tiskové zprávě k hospodářským výsledkům.

Ve čtenosti deníků vede Blesk před MF Dnes, drží se Deník i Metro

Čtveřice deníků Blesk, MF Dnes, Deník a Metro vykazuje celkově nejvyšší čtenost a také relativně nejvyrovnanější vývoj. Nová data přináší výzkum čtenosti Media projekt.

Čisté investice do rádiové reklamy byly v 1. čtvrtletí vyšší o 5,3 %

Tempo růstu investic do rádiové reklamy v prvním čtvrtletí 2024 téměř kopírovalo loňský rok. Provozovatelé rádií odhadují, že i druhé čtvrtletí poroste srovnatelným tempem jako v roce 2023.

Do marketingu Sencoru přichází Hubatka a Machovská

Do čela marketingu značky Sencor nastupuje Ondřej Hubatka, digitální marketing povede Tereza Machovská. 

OK TV startuje bez největších operátorů, spoléhá na DVB-T2

Nová plnoformátová stanice OK TV, která odstartuje ve čtvrtek večer pět minut před sedmou hodinou, uzavřela smlouvu zatím s pěti společnostmi.

Středeční večer pro Poldu, přes den vládl hokej

Nejsledovanějším večerním středečním pořadem po 20:00 v širší divácké skupině 15+ byl seriál Polda. Pořadem dne se stalo hokejové utkání Česko - Dánsko, které sledovalo 1,2 mil. diváků.

Zachova skupina Prima Group spouští další TV kanál, odstartuje 27. května

Lokni na správu digitální iCLV volí Geotarget

Lokni si v tendru na zajištění reklamy na iCLV plochách vybral mediální agenturu Geotarget. 

Max přichází, HBO Max končí. Operátoři nabídnou tarif Standard

V úterý 21. května vstoupí na český trh videotéka Max. Dosavadní zákazníci služby HBO Max získají v rámci migrace tarif Standard. Za vyšší kvalitu si bude nutné připlatit, pokud to operátor umožní.

Klarna vstupuje po dvou letech v Česku na Slovensko

Klarna expanduje na slovenský trh poté, co před téměř dvěma lety vstoupila do Česka.

Fenomén gamingu je pro značky příležitost. A co dál?

Herní průmysl každoročně roste dvouciferným tempem a nic nenasvědčuje zpomalení jeho růstu. Není divu, že se do něj chce zapojit snad každá značka. Gameři jsou však citliví na firmy, které se chtějí jen svézt na vlně popularity, a zvláště „nováčkům“ nedají nic zadarmo. Jak se této výzvy chopit originálně a hlavně smysluplně, ukazuje na gamingové st ...

OK TV při startu hasí první problém: změnila majitele bez souhlasu vysílací rady

Většinový podíl v licencované společnosti OK Music Television získala firma TV Mediální dům Jany Kaiserové. Ze zákona to ale do pěti let od udělení vysílací licence není možné.

Evropa 2 předstihla Impuls, nejposlouchanější zůstává Radiožurnál

Někdejší lídr tuzemského rozhlasového trhu klesl na třetí místo. Naopak Kiss nadále stoupá.

Armageddon to nebude, ale musíme začít o rozpočtu uvažovat jinak, říká šéf ČT Souček

Veřejnoprávní televize se zřejmě vyhne katastrofickému scénáři, ale i kdyby nové výnosy byly ještě vyšší, musíme do hospodaření postupně promítat měnící se návyky konzumace obsahu, uživatelských zvyklostí, diváckých preferencí. Tak v rozhovoru pro Médiář reaguje generální ředitel České televize Jan Souček na čerstvý návrh velké mediální novely. ...

Poplatky se zvýší, ČT a Český rozhlas naopak dostanou zákaz reklamy na internetu

Velká mediální novela má od příštího roku zvýšit poplatek pro ČT na 150 Kč měsíčně, pro Český rozhlas na 55 Kč měsíčně. Rozšíří se okruh poplatníků – nově mají domácnosti platit za mobily s internetem a firmy podle počtu zaměstnanců. Než peníze od nových poplatníků plně naběhnou, prodlužuje se výjimka na DPH pro obě mediální instituce – na další tř ...

Burger King má 50. pobočku v Česku, chce jich přes 80

Burger King otevírá v pražských Štěrboholech svou 50. restauraci. Celkem jich chce mít do pěti let přes 80. 

Vysílání k eurovolbám odstartuje změny na TN Live

Zpravodajský portál TN Live se stane hlavním kanálem TV Nova pro vysílání před volbami do Evropského parlamentu. Zároveň se samotný portál obsahově posune a přijde s novým programováním.

Prima Cool SK zahájí vysílání na Slovensku 27. května

Prvním tematickým kanálem skupiny Prima lokalizovaným pro slovenský trh je stanice Prima Cool. Vysílání zahájí 27. května.

M&S jde v kampani proti módním trendům

Marks & Spencer startuje kampaň „Nevytváříme trendy. My jsme styl!“

Součkův tým začíná propočítávat dopady nového financování ČT, vybrané pořady dostaly stopku

Chystaná tzv. velká mediální novela plánuje zvýšit poplatky za Českou televizi ze 135 korun na 150 korun za domácnost a měsíc plus navýšit poplatky pro velkou část firem plus rozšířit řady poplatníků (poplatky za internet v mobilu). Výsledkem by mělo být navýšení příjmů ČT o vyšší stovky milionů ročně. Tým ředitele ČT Jana Součka (foto) nyní propoč ...

ČT a ČRo získají z vyšších poplatků 1,2 mld. Kč, přijdou o reklamu na webu

Česká televize získá příští rok díky zvýšení poplatků navíc do rozpočtu 865 milionů Kč, Český rozhlas bude mít o 331 milionů Kč více. Ministerstvo také navrhuje omezit sponzoring na obrazovkách ČT a zakázat médiím veřejné služby reklamu na internetu.

Byznys v agentuře Besocial nově řídí Petra Blažková

Na nově vzniklou pozici obchodní ředitelky v agentuře Besocial přichází Petra Blažková. 

CNC sjednocuje eventová oddělení pod vedením Lindy Laputky

Dříve samostatná eventová oddělení společnosti CNC a Active Radio byla nově začleněna pod marketingové oddělení, řídí je Linda Laputka.

ČT a ČRo získají ze zvýšení poplatků zhruba 1,2 miliardy korun

Česká televize získá příští rok díky zvýšení koncesionářských poplatků navíc do rozpočtu 865 milionů korun, Český rozhlas bude mít o 331 milionů Kč více.

Radiožurnál na čele posílil, Evropa 2 je druhá, Kiss dál roste

Stanice Českého rozhlasu si podle aktuálních dat poslechovosti polepšily. Nejposlouchanější celoplošnou stanicí je Radiožurnál, Poslechovost navýšila Evropa 2, která se z třetího místa posunula těsně na druhé.

Kampaň Fofrtaška pro Kaufland je na shortlistu Festival of Media

Mezinárodní soutěž mediální kreativity Festival of Media zveřejnila shortlistované práce. Česko v užších nominacích zastupuje kampaň Fofrtaška 2.0.

Konsensus se nekoná, ministr Baxa chce nalít do nereformované ČT nové peníze na sílu

ZOO v úterý vítězem i proti repríze Policie Modrava

Seriál ZOO nadále zůstává nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00. Nově čelil repríze seriálu Policie Modrava.

Konzervativní skupina SPM Media pošle na trh nový tištěný Hrot

Red Bull Showrun se v srpnu vrátí do Prahy

Tým Red Bull Racing zavítá 17. srpna do Prahy se svou událostí Red Bull Showrun. 

AKTV, Prima a Nova se dohodly s úložištěm Fastshare.cloud

Komerčním TV vysílatelům sdruženým v Asociaci komerčních televizí se podařilo docílit další dohody směřující k vyšší ochraně jejich obsahu v online prostředí.

Kreativní tým v Pickerly nově řídí Aleš Vávra

Agentura Pickerly rozšiřuje svůj core tým. Kreativu řídí Aleš Vávra, přichází Anna Hlaváčková a Karolína Kašubová. 

„Absolutní pohádka!“ Nejlepší hokejovou reklamu má Škoda Auto

Reklamní kati tentokrát hodnotili komunikaci značek u letošního mistrovství světa v hokeji.

Tištěný Hrot se vrací jako stylový měsíčník

Půl roku poté, co skončil jako týdeník, začne Hrot znovu vycházet – v měsíční periodicitě.

Seznam.cz otevřel třetí datové centrum, výstavba stála stovky milionů