Po pandemii zákazníci více dbají o své zdraví. Maloobchod se musí přizpůsobit
Chování českého spotřebitele se během pandemie výrazně změnilo. Česká domácnost si velmi rychle zvykla na nové nákupní služby. Více dbá o své zdraví a žádá nejen zdravé, ale také kvalitní či luxusní zboží. To si díky naspořeným penězům během covidu může dovolit. Potvrdili to experti a zástupci obchodních řetězců na středečním Retailu Summitu v Praze.
Zdroj: iDnes.cz
Zobrazit celý článekPodobné články
Nové technologie zjednodušují a zefektivňují náborové procesy, umožňují relevantnější párování kandidátů s nabídkou práce a pomáhají lidem najít svou práci snů, zmiňuje ve video rozhovoru pro Roklen24 ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Kvůli snížení daňových limitů omezily čtyři z deseti českých firem zaměstnanecké benefity. Vyplývá to z nového průzkumu Hospodářské komory mezi 457 firmami všech velikostí napříč obory, který má Český ... ..
Zdroj: iRozhlas.cz
Se zpomalením ekonomiky budou ve výhodě kvalitní aktiva, zejména státní dluhopisy do 5 let. Potenciální snížení sazeb centrálními bankami ve druhém čtvrtletí naznačuje prodloužení durace, a to navzdor ... ..
Zdroj: Roklen24.cz
Americké výnosy podél celé výnosové křivky v závěru minulého týdne klesly. Přispěla k tomu především data z amerického trhu práce, která zklamala ve všech hlavních oblastech, a podpořila tak výhled sn ... ..
Zdroj: Roklen24.cz