Nejnovější články
Podnikatel Jan Čermák plně ovládl společnost Empresa Media, která z 99 procent vlastní a provozuje TV Barrandov.
Zdroj: Mediaguru.cz
Ministerstvo kultury navrhuje zvýšit TV poplatek za veřejnou službu na 150 Kč a rozhlasový na 55 Kč. Další navyšování má být na základě vývoje inflace.
Zdroj: Mediaguru.cz
Podnikatel Jan Čermák plně ovládl společnost Empresa Media, která z 99 procent vlastní a provozuje TV Barrandov.
Zdroj: Mediaguru.cz
Osmidílný seriál Limity o podnikateli, který se ze spolumajitele firmy na likvidaci odpadu stal ekologickým aktivistou proti své vůli, uvede Česká televize v roce 2025.
Zdroj: Mediaguru.cz
O brandovou a strategickou komunikaci Porsche nově stará agentura Flo BX.
Zdroj: Mediaguru.cz
Dnes jsme mnohem mainstreamovější, a proto musíme fungovat dokonaleji než dřív. I tak ale věřím, že jsme stále lovebrandem, říká CMO platformy Rekola Jan Střecha.
Zdroj: Mediaguru.cz
Od června nebudou součástí nabídky kabelové a internetové televize Vodafone TV programy Premier Sport. Důvodem je přesun vysílacích práv mezi dalšími placenými stanicemi.
Zdroj: Mediaguru.cz
Foodora spouští novou reklamní kampaň, chce s ní evokovat „svobodnou volbu bez předsudků".
Zdroj: Mediaguru.cz
Zápas českých hokejistů se Švýcary sledovalo v průměru 1,8 mil. diváků (15+). Šlo s odstupem o nejlepší výsledek pondělního večera a také celého dne.
Zdroj: Mediaguru.cz
Drtivá většina posluchačů podcastů poslouchá ty, které jsou zdarma. Za nějaké podcasty platí devět procent z těch, kteří podcasty poslouchají, vyplývá z výzkumu ResSolution Group.
Zdroj: Mediaguru.cz
Českou oděvní značka Pietro Filipi míří pod křídla firmy DaniDarx, která vlastní e-shop Trenýrkárna.cz.
Zdroj: Mediaguru.cz
Michal Benatzky z e-shopové platformy Upgates připravil souhrn kroků pro e-shopy před ukončením podpory cookies třetích stran.
Zdroj: Mediaguru.cz
Publicis Groupe v regionu spouští AI nástroj pro optimalizaci mediálního plánování The Vault.
Zdroj: Mediaguru.cz
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká: „Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
Zdroj: Mediaguru.cz
Po tragické srážce zemřel o víkendu bývalý marketingový ředitel TV Nova Ondřej Křivka.
Zdroj: Mediaguru.cz
Prodej novin a časopisů se obnovuje na 555 pobočkách České pošty. O rozšíření prodeje na další pobočky se jedná.
Zdroj: Mediaguru.cz
Seriál Dvojka na zabití má natočených osm nových dílů. TV Prima zatím nesdělila, kdy je do vysílání zařadí.
Zdroj: Mediaguru.cz
Do týmu digitální marketingové agentury Lead Magnet přichází na pozici Agency Lead Michal Jeník.
Zdroj: Mediaguru.cz
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální stylu.
Zdroj: Mediaguru.cz
Agentura Marketup proměnila pod vedením nové manažerky Silvie Kaderka svůj People & Kultura tým.
Zdroj: Mediaguru.cz
Úvodní díl třetí řady seriálu Odznak Vysočina sledovalo 987 tis. diváků (15+). Šlo o nejlepší výsledek nedělního večera i celého dne. Závěrečný díl minisérie Vedlejší produkt ale byl v závěsu a zárove ...
Zdroj: Mediaguru.cz
Sponzoring jen delších pořadů, omezený počet a délka sponzorských vzkazů, omezení product placementu a také reklamy na ČT sport a nulová reklama v onlinu, to jsou některé z představ komerčních vysílat ...
Zdroj: Mediaguru.cz
Gppgle dává do prodeje u vybraných partnerů a ve svém Google Store telefony Google Pixel 8, Pixel 8 Pro a novinku Pixel 8a.
Zdroj: Mediaguru.cz
Sobota je den, kdy si Češi dělají pořádek ve svých e-mailových schránkách.
Zdroj: Mediaguru.cz
Zdroj: Mediaguru.cz
Česká eventová asociace začala s projektem Mapování eventového průmyslu ČR. Chce zjistit, jak na českém trhu její obor funguje.
Zdroj: Mediaguru.cz
Osm nedělních večerů patří od 12. května na TV Nova novým dílům seriálu Odznak Vysočina.
Zdroj: Mediaguru.cz
Také druhé vystoupení českých hokejistů se stalo jasně nejsledovanějším pořadem večera a zároveň celého dne. Zápas s Nory sledovalo v sobotu večer 1,5 mil. diváků (15+).
Zdroj: Mediaguru.cz
Swappie a Knihobot společně vytvořily nové místo pro odevzdání starých iPhonů k prodeji.
Zdroj: Mediaguru.cz
Coca-Cola letos spouští největší hokejovou kampaň ve své historii, podpoří v ní český parahokejový tým.
Zdroj: Mediaguru.cz
Autory videí popostrčí k novým nápadům, diváky nechá přeskočit nudné pasáže. Videoserver testuje inovace zaštítěné AI.
Zdroj: Mediaguru.cz
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq, startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Zdroj: Mediaguru.cz
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
Zdroj: Mediaguru.cz
Na trhu vzniká nová agentura PBAd, stojí za ní reklamní tvůrci Michal Deus a Jan Dufek.
Zdroj: Mediaguru.cz
Úvodní zápas české reprezentace s Finy na hokejovém mistrovství světa se stal nejsledovanějším pátečním pořadem. Stanice ČT sport zaznamenala nejvyšší podíl na trhu.
Zdroj: Mediaguru.cz
Během květnového Mistrovství světa v hokeji se střecha nákupního centra Galerie Harfa promění v chill out zónu značky Coca-Cola.
Zdroj: Mediaguru.cz
Vrací mi to radost z psaní, říká o Apolena Rychlíková o slow journalism a novém projektu Page404 v podcastu NFNŽ.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nová agentura pomůže platformě Nesnězeno s osvětou kolem problematiky jídlem a s upevněním vztahů s klíčovými partnery.
Zdroj: Mediaguru.cz
T-Mobile v nové employer brand kampani „#JsmeSamiSebou“ podtrhuje, jak je důležité být autentický.
Zdroj: Mediaguru.cz
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.
Zdroj: Mediaguru.cz
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq, startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nejsledovanějším pořadem ve čtvrtek po 20:00 je v divácké skupině starší 15 let seriál ZOO. Následuje Jedna rodina, která má zároveň nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Zdroj: Mediaguru.cz
Na devíti trzích včetně Česka spouští Lindex kampaň „Made for play“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Od začátku léta si budou moct předplatitelé ve Spojených státech zakoupit „velký balíček" obsahující konkurující služby Max na straně jedné a Disney+ a Hulu na straně druhé.
Zdroj: Mediaguru.cz
Prodejce tenisek Footshop a česká značka Botas uvádí společnou kolekci „Dejte sbohem nostalgii”.
Zdroj: Mediaguru.cz
V pátek 10. května začíná v Česku mistrovství světa v hokeji. Česká televize spustila tradiční tematickou aplikaci pod červeným tlačítkem, nejde však o jedinou novinku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Výbor připravil poslancům kandidátku na volná místa v radách ČT a ČRo. Do každé z nich bude volit jednoho člena ze tří kandidátů.
Zdroj: Mediaguru.cz
Součástí televizní nabídky operátora T-Mobile se stala stanice Premier Sport 4. Specializuje se na MMA organizaci Oktagon.
Zdroj: Mediaguru.cz
Ostravar zahájil distribuci světlého výčepního piva s názvem Desítka, která nahrazuje původní Ostravar Originál.
Zdroj: Mediaguru.cz
Marketingovou ředitelkou hotelu Marriott se stává Kateřina Hajná, obchod a distribuci má nově na starosti Alexandr Mikloše.
Zdroj: Mediaguru.cz
Seriál Polda zůstal nejsledovanější ve středu po 20:00 i ve sváteční den. Následovaly Četnické humoresky, které zároveň dosáhly nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54.
Zdroj: Mediaguru.cz
Klíčové fotbalové události letošního roku – šampionát Euro 2024 a finále Ligy mistrů UEFA, nebudou vysílány ve formátu Ultra HD. Jedná se o nový trend sportovních přenosů?
Zdroj: Mediaguru.cz
Krušovice přicházejí na trh s limitovanou fanouškovskou edici plechovek, kterou tak chce podpořit důležité sportovní události roku.
Zdroj: Mediaguru.cz
Galerie Harfa umístila před časem na svou fasádu první 3D venkovní reklamní plochu, na podzim přibude ještě jedna.
Zdroj: Mediaguru.cz
Umělá inteligence má větší potenciál, než je automatizace rutinních úkolů, ukáže na letošní konferenci WebExpo Anna Bohoňok.
Zdroj: Mediaguru.cz
Korunní uvádí na trh funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Podporuje ji remake písně „Čo o mne vieš“.
Zdroj: Mediaguru.cz
Po oficiálním představení nové celoplošné televize OK TV se její programová pozice objevila v pozemním vysílání.
Zdroj: Mediaguru.cz
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává s náskokem seriál ZOO.
Zdroj: Mediaguru.cz
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou první televizní kampaň.
Zdroj: Mediaguru.cz
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.
Zdroj: Mediaguru.cz