Maaxi.cz

T-Mobile uvede vlastní značku mobilů T Phone pro 5G sítě

T-Mobile uvede od 5. října na český trh vlastní značku mobilních telefonů T Phone. Je určena pro české 5G sítě a dostupná bude ve dvou variantách.

Mohlo by vás zajímat

ČSOB startuje novou kampaň, odměňuje aktivní klienty

ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup k aktivním klientům.

Jiří Balvín znovu na scéně. OK TV chce 2% podíl, do půl roku hodlá porazit Barrandov

S generálním ředitelem na telefonu a avizovanou změnou vlastnické struktury se představila nová zábavně-hudební televize. OK TV razí motto Televize, která vás ocení.

Lime se postupně zbavuje stigmatu turistické hračky

Lime loni v Praze najezdil téměř tři miliony kilometrů. Chce zlepšit parkování svých elektrokoloběžek a elektrokol.  

OK TV ukázala program i studia, chce předhonit TV Barrandov

Nová celoplošná televize OK TV představila svůj program, tváře i studia, ze kterých vysílá. Generálním ředitelem televize je Jan Hloch, jeho poradcem Jiří Balvín.

Nová televize OK TV odstartuje 16. května, s řízením bude pomáhat Balvín

Uber chce přes hokej posílit svou pozici v Česku

Uber letos oslaví 10 let na českém trhu. Svou pozici v tuzemsku chce letos posílit i partnerstvím s Českým hokejem. 

Satirický seriál Parlament v ČT nakonec nebude. Ani Pacient SH od Bionautu

Hlavním důvodem rušení projektů je podle šéfa České televize "složitá rozpočtová situace".

Answear mění positioning na trhu, spouští kampaň

Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky, představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“ 

AKA: trh marketingové komunikace v Česku loni narostl o 12 procent

Stíny v mlze znovu vítězí, nad milionem i Specialisté

Seriál Stíny v mlze zůstává s téměř 1,2 mil. diváků (15+) nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne. Více než milion diváků má v pondělí večer také seriál Specialisté.

Aricoma ukazuje v employer branding kampani budoucnost

Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti. 

Notino se spojí s hokejem, nad led dá virtuální zrcadlo

Notino se stává oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Nad hrací plochu umístí virtuální zrcadlo. 

Nejsilnější skupinou v dubnu byla Nova, měla i nejvyšší nárůst

Televizní skupina Nova si v dubnu připsala nejvyšší meziroční nárůst na televizním trhu a dosáhla také nejvyššího podílu.

Novinářské ceny 2023 mají Pazderka či Stomatová

Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.

Novinářské ceny 2023: Mezi oceněnými Pazderka či Stomatová

Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.

Do společnosti Teads nastupuje Miroslav Chutňák

Na pozici Customer Experience Manager v česko-slovenském týmu platformy Teads přišel Miroslav Chutňák. 

Marketingová agentura odešla z reklamní produkční firmy

Pražská marketingová a komunikační agentura odchází z vlastnické struktury moravské reklamní produkce. Podíl si rozdělili dosavadní spolumajitelé plus se zde objevili dva noví podílníci (včetně CEO). Majitele změnilo celkem 30 procent firmy.

Video záznam: Proběhla konference Novinářské fórum 2024

Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum bylo možné sledovat díky přenosu ČTK.

Sporty TV získala vysílací práva na zámořský boxlakros

Nový sportovní kanál Sporty TV získal vysílací práva na vysílání kanadsko-americké soutěže National Lacrosse League. Soutěž vysílá jako jediný evropský vysílatel.

Český trh marketingové komunikace loni rostl o 12 %, letos má růst zpomalit

Procentní růst investic se zrychlil a dosáhl podobných hodnot jako před covidem, hlásí AKA.

Pražská plynárenská se v nové kampani „ráda postará“

Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem. 

AKA: Čisté investice do reklamy letos vzrostou o 8 %, loni byly vyšší o 12 %

Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.

Obchod a marketing Olomouckých tvarůžků vede Leoš Kalandra

Tradiční výrobce chce čím dál víc oslovovat mladé, třeba důrazem na výživové benefity.

Sporty TV poprvé koupila vysílací práva ze zámoří, zařazuje boxlakros

O akvizici se postaral generální manažer české ligy boxlakrosu Adam Šerpán, je i expertem.

Nová televize Sporty TV koupila práva na zahraniční boxlakrosovou ligu

Blažek má surrealistickou kampaň s hercem Březinou

Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina. 

NFNZ zveřejnil regionální média, která letos obdrží peníze na rozvoj

Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.

Pop-punková kapela Rybičky 48 zvedla tržby na více než 20 milionů korun

Sledujte přímý přenos z konference Novinářské fórum 2024

Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum je možné sledovat díky ČTK.

Nový film Kaskadér s Ryanem Goslingem v hlavní roli odstartoval s 65 miliony

Neděle pro Vedlejší produkt, poté Málo mě znáš

Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.

Nejúspěšnější reklamu na českém YouTube měl loni řetězec Penny

Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.

Digitální Radio Energic zahájilo PR a marketingovou kampaň

Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.

Na Prima Cool startuje Mikýřova hysteorie českých dějin

Od pondělního večera se ve vysílání Prima Cool objeví nový pořad, který připravuje Martin Mikyska.

YouTube při umísťování spotů naplno využívá umělou inteligenci

Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.

„Nejlepší, co Košík vyprodukoval.“ Velkonákupní košíky od WMC Grey vítězí

Nejvyšší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň zfialovělého online supermarketu.

Libuše Šmuclerová připravila edukativní projekt Kyber tabu, uvádí ho Nova

Projekt k mediální gramotnosti dala na web Nova, vznikl v ilustrátorském studiu Drawetc.

Influencer marketing podle Petra Srny: od punku k sofistikovanému procesu

Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...

Výzkumný trh v Česku loni rostl o 5 %. Novým lídrem je NielsenIQ, přeskočil Ipsos

Top 5 opět obsadily mezinárodní agentury, jejichž podíl tvoří dvě třetiny tuzemského trhu.

Březnové tržby kin přetočily vývoj trhu, za první kvartál 2024 se přiblížily 600 milionům

CK Canaria Travel dostala k třicátinám nové logo

Celoroční marketingovou kampaň pro specialistu na Kanárské ostrovy zajišťuje COT Group.

Soft drinky redesignují, O2 se mění, výzkum má 30 let. Poslouchejte Brandy, briefy, budgety

Nový díl týdeníku o marketingu přináší rozhovory s Jakubem Petřinou a Hanou Huntovou.

Praha se dočkala signálu iVodárenství TV a Televize R

Společnost pHmedia Czech Republic podnikatele Pavla Hájka spustila v sobotu 4. května zkušební vysílání televizního multiplexu Regionální síť 11 pro území hlavního města.

Nova v neděli 5. května uvede třídílný dokument Málo mě znáš

Třídílný dokument Málo mě znáš přinese pohled na kariéru Ivety Bartošové. Nova ho do vysílání zařadí v neděli 5, května od 21:35.

Nová televize OK TV zahájí své vysílání 16. května

Nová celoplošná hudební televize OK TV zahájí své vysílání 16. května.

Pořad Superlov byl znovu vítězem sobotního dne

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se znovu stal pořad Superlov.

Instagram plánuje úpravu algoritmů, podpoří originalitu

Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.

Světluška využívá v kampani 3D anamorfní spoty

Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani anamorfní spot. 

Z erotických pomůcek nejvíce inzeruje Růžový slon

V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový slon. 

Z Comtechu je Can Agency. Nejstarší česká kreativní agentura po 33 letech mění název

Agentura Comtech Can mění název na Can Agency. Změna nastala k 1. květnu a nejdéle působící česká kreativní agentura jí reflektuje užší sepjetí se sesterskou mediální agenturou Can Media a také s mezinárodní sítí We Can nezávislých agentur působících v několika evropských zemích. „Změnou názvu chceme […] ...