Maaxi.cz

COOP nově nabízí rozvoz potravin, zatím na jižní Moravě s DoDo

Síť COOP rozšiřuje služby svého e-shopu a vstupuje do rozvozu potravin ve spolupráci s logistickým start-upem DoDo, zatím na jižní Moravě.

Mohlo by vás zajímat

Textařská soutěž Zlaté pero spustila 13. ročník, vyhlášení bude hostit Bratislava

Uzávěrka přihlášek je 28. května o půlnoci. Vyhlášení výsledků se plánuje na 30. května.

IMC Awards se mění na Impact Awards. Soutěž direct marketingu otevírá registrace

Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.

IMC Awards se mění na Impact Awards. Soutěž direct marketingu otevírá letošní registrace

Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.

Cognito zajistí digitální kampaně pro Jihomoravské inovační centrum

Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou na podporu podnikání.

Streamingová služba Canal+ přidává reklamu, prodává ji Media Club

Videoreklama se zobrazuje u pořadů z televizních stanic Canal+ Sport a Canal+ Action.

Marketing gelových laků Neonail zajistí Promolab

Původně polská značka začala v Česku prodávat v drogeriích DM a na vlastním e-shopu.

Výrobce příslušenství Fixed si na komunikaci vybral Konektor

Cíl je posilovat pozici Fixed na trhu s technologiemi a příslušenstvím pro mobily a tablety.

Marketing Ušetřeno.cz nově řídí Jan Stejskal

Stejskal působil v Home Creditu, Vodafonu či jako šéf výkonnostního marketingu TV Nova.

Marketing Securitas ČR nově řídí Tomáš Pánek

Pánek v minulosti vedl Mars či Naut Group, působil také na Balkáně, v Izraeli a Palestině.

Microsoft v Česku a na Slovensku nově vede Michal Stachník

Nový country manager softwarového gigantu vedení v květnu převzal po Michalu Markovi.

„Doma jako v restauraci.“ Mattoni má první kampaň na litrovou skleněnou lahev

Za kreativou kampaně stojí Grizzlink, spot režíroval Kilián Vrátník, hudbu dal Jakub Vlášek.

Krmiva Yoggies mají první brandovou kampaň od Taste, míří do televize

Dlouhodobá kampaň výrobce krmiv má repozicovat značku a dostat ji do širšího povědomí.

McDonald’s reaguje na rostoucí poptávku po kuřecím: uvádí burger McCrispy

Kampaň na nový kuřecí burger vznikla opět v DDB, digitální podporu zajistí Follow Bubble.

Brachtlové bude i další rok šéfovat oborové Asociace komerčních televizí

Páteční večer pro Všechnopárty, poté Doktor Martin

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Všechnopárty před seriálem Doktor Martin. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější film Bohemian Rhapsody.

Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence

Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu. 

Dm drogerie market rozšiřuje službu Scan&Go

Již na deseti prodejnách nabízí řetězec Dm drogerie markt službu Scan&Go.

Patrick Fridrichovský: Byl jsem první, kdo v Česku vysílal K-pop!

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Velké nákupy mají jezdit za vámi, ukazují košíky v celoplošné kampani Košíku

Kampaň chystanou na celý rok připravila WMC Grey, modely stvořil rekvizitář Martin Péč.

Kaufland „v rytmu čerstvosti“ detailně ukazuje cestu ovoce a zeleniny

Nový spot pro řetězec připravila agentura VML v produkci Heroes a v režii Roberta Hloze.

Znatelný pokles dividendy pro PPF z telekomunikačního byznysu

Telco firma stále zůstává pro investiční skupinu PPF důležitým zdrojem miliardových dividend. A to i přes razantní pokles dividendových toků v loňském roce. Cílový podnik zároveň i navzdory nedávnému prodeji části skupiny (o část vyčleněných aktiv má zájem zahraniční kupec, obchod finišuje v těchto týdnech) vykázala vyšší tržby a jen nepatrně sníže ...

O2 spouští novou kampaň „Nejlepší 5G síť podle Vás“

Nová kampaň O2 s názvem Nejlepší 5G síť podle Vás je první kampaní v novém komunikačním konceptu Více ze života.

Odstartovala bezplatná televize s monster trucky

Ve druhé polovině dubna byla do nabídky multimediální služby Plex zařazena nová tematická stanice Monster Jam.

Podíl CNN Prima News je kolem 2 %, přidává videopodcasty

Podíl stanice CNN Prima News se postupně zvyšuje, za poslední rok se pohybuje kolem 2 %.

CEDMO: Nejvíce u nás rezonovala dezinformace o Green Dealu

Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.

Portu se spojuje s Kovym, mladým otevírají téma důchodů

Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.  

Roman Gallo: Dosah Deníku v regionech je větší než před lety

Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.

Birell přichází s kompletní změnou svého designu

Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku. 

TV Nova začne streamovat poslední řadu seriálu o Ivetě Bartošové

Česko si v žebříčku svobody médií pohoršilo, je na 17. místě

V aktuálním žebříčku svobody médií organizace Reportéři bez hranic si Česko pohoršilo o tři pozice a je 17., Slovensko se propadlo o 12 míst a skončilo 29. ze 180 hodnocených zemí.

Kniha o údajném pokusu o odstranění Miloše Zemana vede žebříček knihkupců

ZOO je stále s téměř 800 tis. diváky čtvrteční jedničkou

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 je v divácké skupině starší 15 let seriál ZOO. Následuje seriál Jedna rodina, který má nejvíce diváků ve skupině 15-54.

CEDMO: Největší dosah měla u nás dezinformace o Green Dealu

Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.

Českou pobočku Microsoftu povede Michal Stachník

Novým country managerem Microsoft Česká republika a Slovensko se stal Michal Stachník. 

Warner TV hned první den dosáhla k 1 %, první měsíc měla průměrný share 0,5 %

Seriálový a filmový kanál nejvíc zajímá diváky od 35 do 44 let, v publiku převažují muži.

Největší chyba byla oddělit kreativky od mediálek, míní Jaroslav Malina z Publicisu

Šéf jedné ze tří divizí Publicis Groupe popisuje přemýšlení skupiny nad změnou struktury.

Nebetonujte frekvence pro digitální rádio, nabádají operátoři telekomunikační úřad

ČTÚ hodlá zakázat přidělování dalších sítí pro digitální rozhlas nad rámec proběhlé aukce.

Reklamu na Canal+ bude prodávat primácké mediazastupitelství

Fortuna v nové kampani „oživuje štěstěnu“

Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny. 

Media Club nově zastupuje streamovací službu Canal+

Inzertní prostor videoreklamy zastupitelství Media Club se od května rozšiřuje o videotéku Canal+.

Bavič Staněk dostal novou ranní show, komentovat bude politiku a společnost

Stanice Edge Sport ukončila distribuci, zmizela i z O2 TV

Se závěrem dubna byla ukončena distribuce stanice Edge Sport orientované na adrenalinované sporty. Operátor O2 uvedl, že krok souvisí s přerušením vysílání pro náš region.

Podíl Warner TV za první měsíc vysílání dosáhl 0,5 %

Celoplošná stanice Warner TV odstartovala 2. dubna a její měsíční výsledek měřený podílem na sledovanosti dosáhl v divácké skupině 18-69 výše 0,5 %.

Woltair zdigitalizoval celý proces nákupu čistých energií

Woltair nově umožňuje provést celý nákup čistých energií online. Novinku podpoří komunikací v digitálním prostředí. 

Zkušený producent Šlajer rozjel vývoj dalšího online/TV seriálu

Produkční společnost Bionaut TV a filmového producenta Vratislava Šlajera (foto) zkusí prodloužit úspěch projektu, který se zabývá kromě jiného sociálními sítěmi. Vývoj nového titulu by měl být dokončen v letošním roce, točit by se podle aktuálních plánů mělo v roce 2025.

Kooperativa v nové kampani ukazuje, že starosti bere na sebe

Nová kampaň pojišťovny Kooperativa nastavuje nový standard toho, co pojištění může a má dělat.

Madfinger Games slaví úspěchy s novou hrou Gray Zone Warfare

KFC se stává titulárním partnerem Street Floorball League

V nové se sezóně se bude Street Floorball League konat s novým titulárním partnerem, kterým se stal řetězec KFC. 

Microsoft má v Česku a na Slovensku nového country managera, přichází z Cisca

Středeční večer pro seriál Polda, u mladších Utajený šéf

Středeční večer vychází nadále seriálu Polda, který i s reprízami zůstává nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. V 15-54 má nejvyšší sledovanost Utajený šéf.