Maaxi.cz

Birell přichází s kompletní změnou svého designu

Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku. 

Mohlo by vás zajímat

„Žijme spolu kulturně.“ E.on využívá kancelářskou poezii od Loosers

Novou kampaní pomáhá agentura klientovi s interní komunikací a employer brandingem.

Časopisy v Česku osloví téměř 6,5 milionů osob

Nová data čtenosti časopisů potvrzují, že dosah časopisů v české populaci stále přesahuje 70 % obyvatel.

Deco Media spouští web Designnews.cz, tvoří ho dosavadní tým Czechdesignu

Vydavatelství časopisů o bydlení se zaměří na obsah pro sítě, chystá také vlastní podcast.

Téměř 100 milionů v čistém zisku pro retailovou firmu slovenského miliardáře

Silná firma, jejíž jedna noha stojí na printovém byznysu a která je součástí zahraniční skupiny, zažila úspěšný rok. Tržby se meziročně navýšily o stovky milionů, příjemně vyskočil i zisk. Firma majitelům vyplatila objemnou dividendu vysoko přes 100 milionů.

Ceny Lemur: Nejvíce prací na shortlistu mají Svengali a Boomerang

Z celkem 325 přihlášek vybrala porota odborníků 116 prací, které budou soutěžit ve 24 kategoriích soutěže PR komunikace Lemur.

Martin Hnyk vede marketing leasingu aut Arval

Hnyk střídá Marka Šebesta, který se přesouvá na pozici head of vehicle & logistic.

Roland-Garros lze poprvé v Česku sledovat na službě Max

Vedle televizních kanálů Eurosport nabídne přenosy z Roland-Garros také streamovací služba Max, která v Česku startuje 21. května.

eVisions nově dělá pro Vodafone, UPB a Global Payments, rozšiřuje tým

Digitální agentura pod novým majitelem rozšířila portfolio a obměnila svůj management.

Komerční televize přiměly ke spolupráci další internetové úložiště

Asociace komerčních televizí uzavřela dohodu s provozovateli úložiště Fastshare.cloud.

Operátor Nej.cz zavřel svou pobočku na pražském Chodově

Společnost Nej.cz se stěhuje z pražského Chodova do nového působiště a z tohoto důvodu uzavřela bez náhrady svou pražskou pobočku.

OMV rozšiřuje koncept české kuchyně „Dorohlíku“

Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích. 

Operátoři: novela zákona o ČT a ČRo je technologický nesmysl, který způsobí „bezbřehý chaos“

Behavio získalo další investici 55 milionů Kč

Peníze od Airbridge Equity Partners chce česká firma použít na expanzi či implementaci AI.

Premiéra filmu Svatá jedničkou nedělního dne

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se s 1,1 mil. diváků (15+) stala televizní premiéra filmu Svatá.

OK TV zahajuje vysílání dopoledního bloku, moderovat jej budou tři dvojice

Značka Cans uvádí dvě produktové novinky

Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko a bezinka a čistou jemně perlivou vodu. 

Zalando se v kampani spojuje s Aňou Geislerovou

Tváří nejnovější jarně-letní kampaně Zalando „Trend jste vy“ je herečka Aňa Geislerová. 

Daniel Tvrz: Pozornost zavedeme i jako nákupní metriku

Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.

Publicis Groupe uvádí na trh The Vault, lokální nástroj pro optimalizaci marketingových investic

Agenturní nástroj využívá pokročilé ekonometrické modely a algoritmy umělé inteligence.

OK TV opět patří Janu Hlochovi, jednatelkou už není Jana Kaiserová

Valná hromada licencované společnosti OK Music Television po dvou týdnech vrátila vlastnickou strukturu do situace před převodem většinového podílu na firmu TV Mediální dům.

Roman Mrázek adeptem na programového ředitele TV Barrandov

Někdejší šéf programu televize Prima už nyní radí s programem novému majiteli Barrandova Janu Čermákovi a výkonné ředitelce Andree Geyer.

Film o největším sériovém vrahovi Slovenska připomene atmosféru 90. let

Souboj českých a britských hokejistů byl sobotním pořadem

Další vystoupení českých hokejistů na MS se opět stalo pořadem dne. Utkání s Velkou Británii zhlédlo 1,5 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.

Rohlík spolu s Big Green Egg spouští grilovací TV seriál

Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“. 

Staropramen uvádí novou řadu Cool+ s funkčními benefity

Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními benefity. 

Google zásadně mění způsob vyhledávání

Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.

Albert se ve věrnostní kampani spojuje s Crystal Bohemia

V nové sběratelské kampani nabízí Albert se slevou sklenice od Crystal Bohemia. 

Hokej Česko - Rakousko s 1,8 mil. vítězem pátečního dne

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne byl s náskokem milionu diváků zápas českých reprezentantů s Rakouskem. Sledovalo ho téměř 1,8 mil. diváků při podílu 50,3 % (15+).

Česká Toyota má nový pořad Na rovinu s Toyotou

Tuzemské zastoupení automobilky Toyota uvedlo nový obsahový formát Na rovinu s Toyotou. 

Novinky ESG: Co přineslo první čtvrtletí 2024

Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního čtvrtletí roku 2024.

Outdoorová značka McKinley letos oslaví 40 let

Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport. 

Penny startuje věrnostní kampaň s mořskou tematikou

V nové věrnostní kampani nabídne Penny se slevou plyšová zvířátka z mořského světa. 

Kooperativa rozjela největší kampaň ve své historii, od Weareginger

Čtrnáct postupně nasazovaných spotů doplní digitál a také pro značku typické billboardy.

Petr Nešpůrek: Jsem manažerem proužků

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

„Sex je krásný, když ho chtějí oba.“ Amnesty apeluje na důležitost souhlasu

Kampaň vyzývá k podepsání petice pro redefinici znásilnění v Česku, vznikla pro bono.

„Ale v Evale...“ Grizzlink propaguje účetní software Evala od Seyforu

Dodavatel IT Seyfor si na digitál vybral agenturu Grizzlink. Spot režíroval Kilián Vrátník.

Nový film s Oldřichem Kaiserem a Dášou Vokatou přijde do kin v červenci

Marketérem roku je Blahoslav Dobeš, cena udělena i za tiskový GRP

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.

Ziskový specializovaný byznys Vodafone narostl o 160 milionů

Podnikání, postavené na službách základnových stanic, vykázalo nárůst tržeb o desítky milionů, hrubý provozní zisk se pohyboval opět v řádu stovek milionů. Za růstem tržeb stojí výstavba nových stanic a využití vysílacích stožárů více zákazníky najednou.

Amnesty International oslavuje krásu „sexu se souhlasem"

V nové kampani se Amnesty International zaměřuje na důležitost souhlasu v sexu.

Do vysílací rady kandidují Richard Medek za ANO a Vojtěch Stříteský za Spolu

Poslanci se po roce pokusí zkompletovat radu, která je neúplná po odvolání Daniela Köppla.

Natura se v kampani zaměřuje na změny v životě

Kampaní s názvem „Změna je život“ chce Natura ukázat, aby se lidé nebáli žádných životních změn. 

Michal Samir pro TV Nova natočí nevšední dokument o fotbalovém týmu

ZOO i ve čtvrtek na čele, Policie Modrava u mladších

Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.

Rádio Hey přebírá vysílače po stanici Česká Kanada

Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.

Bonami se rozšiřuje na Západ, expanduje do Itálie

Bonami se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie. Poprvé spouští svůj provoz na Západě. 

Krátké vysílání KSČM-TV má dohru u velké mediální rady

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, získala i Grand Prix za Fofrtašku pro Kaufland

Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.

Petr Bednář opustí na konci června skupinu VLM

Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, Grand Prix pro Fofrtašku

Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.