Vydavatelství Czech News Center mění strategii a nastavení v distribuci předplacených periodik
Citlivá oblast distribuce předplacených periodik, zejména časopisů, ve velkém mediálním domě Czech News Center (CNC; majitel Daniel Křetínský a spol.) podle informací Borovan.cz doznává znatelných změn. Ty se týkají jak samotné distribuce, tak administrace a správy předplatitelského kmene u časopisů.
Mohlo by vás zajímat
Původně polská značka začala v Česku prodávat v drogeriích DM a na vlastním e-shopu.
Cíl je posilovat pozici Fixed na trhu s technologiemi a příslušenstvím pro mobily a tablety.
Stejskal působil v Home Creditu, Vodafonu či jako šéf výkonnostního marketingu TV Nova.
Pánek v minulosti vedl Mars či Naut Group, působil také na Balkáně, v Izraeli a Palestině.
Nový country manager softwarového gigantu vedení v květnu převzal po Michalu Markovi.
Za kreativou kampaně stojí Grizzlink, spot režíroval Kilián Vrátník, hudbu dal Jakub Vlášek.
Dlouhodobá kampaň výrobce krmiv má repozicovat značku a dostat ji do širšího povědomí.
Kampaň na nový kuřecí burger vznikla opět v DDB, digitální podporu zajistí Follow Bubble.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Všechnopárty před seriálem Doktor Martin. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější film Bohemian Rhapsody.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
Již na deseti prodejnách nabízí řetězec Dm drogerie markt službu Scan&Go.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Kampaň chystanou na celý rok připravila WMC Grey, modely stvořil rekvizitář Martin Péč.
Nový spot pro řetězec připravila agentura VML v produkci Heroes a v režii Roberta Hloze.
Telco firma stále zůstává pro investiční skupinu PPF důležitým zdrojem miliardových dividend. A to i přes razantní pokles dividendových toků v loňském roce. Cílový podnik zároveň i navzdory nedávnému prodeji části skupiny (o část vyčleněných aktiv má zájem zahraniční kupec, obchod finišuje v těchto týdnech) vykázala vyšší tržby a jen nepatrně sníže ...
Nová kampaň O2 s názvem Nejlepší 5G síť podle Vás je první kampaní v novém komunikačním konceptu Více ze života.
Ve druhé polovině dubna byla do nabídky multimediální služby Plex zařazena nová tematická stanice Monster Jam.
Podíl stanice CNN Prima News se postupně zvyšuje, za poslední rok se pohybuje kolem 2 %.
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.
V aktuálním žebříčku svobody médií organizace Reportéři bez hranic si Česko pohoršilo o tři pozice a je 17., Slovensko se propadlo o 12 míst a skončilo 29. ze 180 hodnocených zemí.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 je v divácké skupině starší 15 let seriál ZOO. Následuje seriál Jedna rodina, který má nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
Novým country managerem Microsoft Česká republika a Slovensko se stal Michal Stachník.
Seriálový a filmový kanál nejvíc zajímá diváky od 35 do 44 let, v publiku převažují muži.
Šéf jedné ze tří divizí Publicis Groupe popisuje přemýšlení skupiny nad změnou struktury.
ČTÚ hodlá zakázat přidělování dalších sítí pro digitální rozhlas nad rámec proběhlé aukce.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
Inzertní prostor videoreklamy zastupitelství Media Club se od května rozšiřuje o videotéku Canal+.
Se závěrem dubna byla ukončena distribuce stanice Edge Sport orientované na adrenalinované sporty. Operátor O2 uvedl, že krok souvisí s přerušením vysílání pro náš region.
Celoplošná stanice Warner TV odstartovala 2. dubna a její měsíční výsledek měřený podílem na sledovanosti dosáhl v divácké skupině 18-69 výše 0,5 %.
Woltair nově umožňuje provést celý nákup čistých energií online. Novinku podpoří komunikací v digitálním prostředí.
Produkční společnost Bionaut TV a filmového producenta Vratislava Šlajera (foto) zkusí prodloužit úspěch projektu, který se zabývá kromě jiného sociálními sítěmi. Vývoj nového titulu by měl být dokončen v letošním roce, točit by se podle aktuálních plánů mělo v roce 2025.
Nová kampaň pojišťovny Kooperativa nastavuje nový standard toho, co pojištění může a má dělat.
V nové se sezóně se bude Street Floorball League konat s novým titulárním partnerem, kterým se stal řetězec KFC.
Středeční večer vychází nadále seriálu Polda, který i s reprízami zůstává nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. V 15-54 má nejvyšší sledovanost Utajený šéf.
Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.
Stanice Šláger Premium, která je jednou z televizí spadajících do aktivit Karla Peterky, nově vstoupila do celoplošného pozemního vysílání. Jak se kroky skupiny v průběhu času měnily?
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
Momentálně nemáme z evropských pohárů nic, konstatuje veřejnoprávní Česká televize.