Do komunikace Českého rozhlasu nastoupila Natálie Lorencová
Natálie Lorencová bude mít na starosti komunikaci programu a projektů Českého rozhlasu.
Natálie Lorencová bude mít na starosti komunikaci programu a projektů Českého rozhlasu.
Životní příběh Olgy Knoblochové (foto), první české vizážistky a kosmetičky, úzce spjaté se značkou Dermacol, se stane námětem připravovaného filmu s názvem Lady Dermacol. Do kinodistribuce by se připravovaný snímek měl dostat v létě 2027. Známe cast hlavních rolí a obsazení hlavních pozic filmového štábu. Na projektu spolupracuje velká televize. ...
Z letošního ročníku české Effie si odnáší zlato v královské kategorii Dlouhodobé budování značky Budějovický Budvar. Mohlo by se zdát, že je to vcelku samozřejmé, jde přece o jednu z nejznámějších českých značek s dlouhou historií, a zároveň tak trochu unikát v podobě posledního národního podniku ve ...
Vánoční kampaň Coca-Coly vzdává hold lidem, kteří dělají svátky výjimečné. Kamion, AI spot i soutěže mají přiblížit kouzlo Vánoc všem. Letošní vánoční kampaň Coca-Coly nese poselství vzájemné pospolitosti a radosti ze společně strávených chvil. Symbolem je tradiční zvoneček, který připomíná, že pravé kouzlo Vánoc je v okamži ...
Dosáhly 84% share rate bez nátlaku. Influpacky mění influencer marketing z povinnosti na prestiž – a stojí zlomek klasické kampaně. Když se dnes řekne influencer marketing, spoustě marketérů naskočí husina. Přesvědčit klienta o kampani za sto tisíc, v rámci níž zaplatíte dvěma velkým influencerům za stories s povinným označením r ...
Akademický senát FAMU vyjadřuje znepokojení nad kroky některých členů Rady Čt. Podle senátu mohou tyto postupy ohrožovat nezávislost veřejnoprávního média a překračovat zákonem stanovené pravomoci.
Asociace komunikačních agentur (AKA) rozšiřuje svůj tým. Pozici Project Directorky od 15. prosince zastává Michaela Pišiová, manažerka s bohatými zkušenostmi v oblasti řízení projektů, komunikace i komunit. V čele asociace stojí ve funkci prezidentky Petra Jankovičová, novou výkonnou ředitelkou je Radana Čechová a řed ...
Do Oddělení tiskové mluvčí Lidije Erlebachové nastoupila 1. prosince 2025 Natálie Lorencová, která přináší rozsáhlé zkušenosti z oblasti komunikace, médií i práce s veřejností. Na starosti bude mít komunikaci programu a projektů. Natálie Lorencová, nová manažerka komunikace programu a projektů Českého roz ...
Skupina Vltava Labe Media skončila v loňském roce v zisku necelých 60 mil. Kč a navýšila také celkové tržby. Letos cílí na tržby ve výši 2,5 mld. Kč.
V nabitém listopadovém MAM Souboji spotů bodovaly reklamy, které mají společný leitmotiv. V obou hraje hlavní roli vztah dcery a její matky, respektive rodičů. Zatímco Rossmann dojímá a sází na emotivní stránku věci, téma lásky a celoživotního propojení, Footshop jde opačným směrem — pracuje s humornou nadsázkou a motivem generačních rozdílů. Kter ...
Slavnostní event v centru Mariánských Lázní vypadal spíš jako launch luxusní značky než vyhlašování gastronomických cen. Večerní atmosféra, světla, emoce, potlesk. A taky pocit, že dneska to nebude o tom, kdo má kolik hvězd. Česko totiž poprvé v historii získalo vlastní celostátní Michelin Guide a s ním jednu z nejsilnějších marketingových značek, ...
Petr Ostrouchov začínal v oblíbené skupině Sto zvířat. V roce 2006 ji opustil, aby se mohl naplno věnovat právnické činnosti, skládání filmové hudby a písniček na pomezí folkrocku a jazzu. Těmito styly se zabývá i coby majitel vydavatelství Animal Music. Svými melodiemi doprovodil řadu celovečerních snímků, z nichž nejvýznamnější jsou Želary, Obča ...
Mediální agentura Westfield Rise nabízí značkám možnost oslovit zákazníky přímo v pražských obchodních centrech Westfield.
Tuzemský reklamní trh jde nahoru. I kdyby to neplatilo o financích, rozhodně to platí pro jeho schopnost nabídnout zadavatelům kvalitní práci. A je to rok od roku lepší. Což se zračí mimo jiné také na tuzemských cenách za marketingovou efektivitu Effie Awards Czech Republic vyhlašovaných Asociací komunikačních agentur (AKA). Kdo ovládl letošní roč ...
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 se stala s téměř 900 tis. diváků premiéra televizního filmu Jiřího Stracha Máma. Dosáhla nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních diváckých skupinách.
Projektovou ředitelkou Asociace komunikačních agentur se stává Michaela Pišiová. Doplňuje tak nové složení vedení profesní asociace.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
Pokud bychom hledali největší téma, které rezonuje reklamním trhem v posledních letech, a přehlédli bychom AI, narazíme na attention, respektive na otázku: kolik pozornosti jednotlivým formám reklamy věnujeme. Experti z mediální divize Publicis Groupe přicházejí se sérií článků, v níž poodkrývají, jak s pozorností při mediálním plánování pracují a ...
Tým agentury EverWhere letos vyrazil na konferenci Most Contagious 2025 do britské metropole a zachycuje to zásadní, s čím světoví marketéři přišli na londýnskou stage.
Dokumentární portrét bratrů Jana a Rudolfa Hrušínských s názvem Já, brácha a jméno Hrušínský se stal nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následovaly Zázraky přírody, které měly zároveň těsně nejvyšší sledovanost v 15-54.
Nově je v nabídce kabelové televize k dispozici kulturní kanál 3sat, který se vysílá v HD kvalitě s rozlišením 1280x720p. Program vzniká ve spolupráci veřejnoprávních médií z Německa, Rakouska a Švýcarska. HD verzi nabízí též SledováníTV.
Navzdory přetrvávajícím ekonomickým tlakům knižní trh v roce 2024 vzrostl, a to především díky zavedení nulové sazby DPH. Došlo také ke konsolidaci maloobchodní sítě a silnému růstu digitálních formátů. Uvádí to Zpráva o českém knižním trhu 2024/2025.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 se stala filmová komedie Přání Ježíškovi. Následovala Farma Vojty Kotka a s téměř stejným výsledkem Všechnopárty.
Digitální out-of-home reklama se díky programatiku může stát plnohodnotnou součástí omnichannel plánování.
Pražská mediální firma, která se pohybuje v printovém a online segmentu, musí řešit problémy s věřiteli. Jeden z nich na konci letošního října na firmu podal insolvenční návrh, nakonec soud na majetek vydavatelství nyní prohlásil konkurs. Největším problémem je podle všeho pohledávka České televize vůči mediahousu v řádu milionů korun za odvysílané ...
TV Nova představila rozšířenou podobu vysílání Rally Dakar 2026. Nabídne delší pořad, nové experty i zapojení diváků.
Streamovací služba Prima+ představila vánoční kolekci, která od prosince nabízí desítky českých i zahraničních filmů a pohádek.
Nové queer online médium Qult spustilo kampaň, jejímž cílem je získat podporu pro vznik prostoru, který v Česku dosud chyběl – bezpečného, otevřeného a seriózního média o LGBTQ+ tématech. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Story TLRS, která téma „coming outu informací“ převedla do série intimních rozhovorů i inf ...
Nejvyšší soud vyhověl dovolání ČT. Zrušil rozsudek Vrchního soudu v Praze, který nařídil stažení některých pasáží reportáže o developerském projektu u pražského Masarykova nádraží.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 ve všech diváckých skupinách se stal seriál Polabí.
Leoš Mareš přišel s nápadem uspořádat na podporu rodiny Patrika Hezuckého koncert v pražské O2 aréně. Uskuteční se v lednu nového roku.