Čínská Citic prodala majoritu v Médee zpět Soukupovi
Prostřednictvím firmy Rainbow Wisdom Investments prodává Citic svůj nadpoloviční podíl mediální společnosti Médea.
Prostřednictvím firmy Rainbow Wisdom Investments prodává Citic svůj nadpoloviční podíl mediální společnosti Médea.
Po oficiálním představení nové celoplošné televize OK TV se její programová pozice objevila v pozemním vysílání.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let zůstává s náskokem seriál ZOO.
Skupina manažerů, která působí v Miton Group (MG; na fotce partneři), získala od majitelů MG podíl na části podnikání skupiny. Jedná se řádově o nižší procenta až nižší desítky procent. V součtu by se mohlo jednat o hodnotu v řádu vyšších desítek milionů až více než 100 milionů korun.
S generálním ředitelem na telefonu a avizovanou změnou vlastnické struktury se představila nová zábavně-hudební televize. OK TV razí motto Televize, která vás ocení.
Lime loni v Praze najezdil téměř tři miliony kilometrů. Chce zlepšit parkování svých elektrokoloběžek a elektrokol.
Nová celoplošná televize OK TV představila svůj program, tváře i studia, ze kterých vysílá. Generálním ředitelem televize je Jan Hloch, jeho poradcem Jiří Balvín.
Uber letos oslaví 10 let na českém trhu. Svou pozici v tuzemsku chce letos posílit i partnerstvím s Českým hokejem.
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky, představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Seriál Stíny v mlze zůstává s téměř 1,2 mil. diváků (15+) nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne. Více než milion diváků má v pondělí večer také seriál Specialisté.
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Notino se stává oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Nad hrací plochu umístí virtuální zrcadlo.
Televizní skupina Nova si v dubnu připsala nejvyšší meziroční nárůst na televizním trhu a dosáhla také nejvyššího podílu.
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Na pozici Customer Experience Manager v česko-slovenském týmu platformy Teads přišel Miroslav Chutňák.
Pražská marketingová a komunikační agentura odchází z vlastnické struktury moravské reklamní produkce. Podíl si rozdělili dosavadní spolumajitelé plus se zde objevili dva noví podílníci (včetně CEO). Majitele změnilo celkem 30 procent firmy.
Nový sportovní kanál Sporty TV získal vysílací práva na vysílání kanadsko-americké soutěže National Lacrosse League. Soutěž vysílá jako jediný evropský vysílatel.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.
Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...