Skupina PPF „bojuje“ o zpravodajství slovenské televize Markíza
Velká část miliardářských skupin, které v Česku vlastní mediální domy, se zájmem přihlíží, jak dopadne aktuální přetlačovaná mezi skupinou PPF a částí redaktorů slovenské televize Markíza o podobu tamního zpravodajství. Z českého pohledu jde o na první pohled nenápadnou záležitost, ve skutečnosti má věc širší politický a byznysový kontext, ve kterém jde o miliardy korun.
Mohlo by vás zajímat
Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) v příštím roce významně rozšíří své portfolio obsahových stránek. Nový projekt s řadou vychytaných funkcionalit by měl měl zaútočit na tržní podíly Facebooku, Instagramu nebo WhatsAppu. Známe podrobnosti včetně klíčových lidí.
Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.
E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou poezii.
Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.
Produkce nového obsahu pro lineární kanály televizní skupiny CME, kam patří i TV Nova, a také pro službu Voyo, se loni odrazily ve zvýšení počtu výrobních hodin o 20 procent.
Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.
V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.
Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.
Telekomunikační větev byznysu PPF dokončuje operaci, jejíž viditelná část odstartovala loni na jaře. Ta skrytější část běžela roky předtím. Díky této akci se mobilní operátor O2 Czech Republic (vlastněný PPF) dostane ke stovkám tisíců nových zákazníků, kterým bude poskytovat vlastní služby, plus navýší ekonomické ukazatele. ...
Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.
Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.
Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od cestovatelů.
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují české cestovní kanceláře?
Kampaň vytvořili Loosers, spoty režíroval Jakub Kohák, fotografoval Tomáš Třeštík.
Pražský městský soud zrušil usnesení, kterým Poslanecká sněmovna loni v květnu odvolala Daniela Köppla z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).
Rozhodnutí je pravomocné, ovšem je možné proti němu ještě podat kasační stížnost.
Podnikatel Pavel Hájek rozšířil portfolio svých tematických kanálů o další televizi. Ve středu večer odstartovala TV R s regionálním zpravodajstvím.
Setkali jste se vy sami někdy s pochybnostmi nebo názory okolí, jestli má reklama nebo práce v reklamě společenskou hodnotu? V Agentuře GEN jsme najeli na princip hodnotových kampaní, díky kterým máme z práce radost. Snažíme se propojovat cílovou skupinu s nabídkou našeho klienta tak, aby komunikace vždy přinášela oběma stranám pozitivně vnímanou p ...
Sázková kancelář využila CGI jako vrchol své kampaně k letošnímu šampionátu v hokeji.
Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s nejnudnější poradou na světě.
Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.
Na špici středečního večera po 20:00 zůstává seriál Polda, následují Četnické humoresky a na třetí pozici se posunula Show Jana Krause.
Česká televize zahájí v říjnu vysílání třináctého ročníku taneční soutěže StarDance.
Manažeři České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na semináři v poslanecké sněmovně přiblížili, jak veřejnoprávní média přistupují k nové technologii.
Deset nových televizních kanálů a další, zejména fotbalové soutěže mohou zcela zdarma, pouze výměnou za registraci, sledovat sportovní fanoušci se Smart TV a mobilními telefony.
Rozšířením do jižních Čech dokáže online supermarket Rohlík obsloužit 90 % země.
Kauza začala na podzim 2018, k soudnímu rozhodnutí došlo po pěti a půl letech.
Pilotní vysílání nové stanice Pavla Hájka jede od středy večer v televizní Regionální síti 11.
Kočí vedl kreativu poslední tři roky. S Barrowem přichází takzvaná inkluzivní kreativita.
Čtvrtina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.
Iniciativa České asociace pojišťoven využila kulturních, sportovních a vzdělávacích akcí k získání celorepublikové publicity a zvýšení povědomí o problému rychlé jízdy. Kampaň zajistily McCann a Hero & Outlaw. Zpožděním zásadních událostí – fotbalového poháru, zpravodajství, představení či výuky – přilákal den 3. dubna zpravodajské relace i mé ...
Jake Barrow se stane novým kreativním ředitelem VML v Česku, kam přesídlí i fyzicky po více než třináctiletém angažmá ve VML Melbourne & Sydney. Vystřídá Miloše Kočího.
Čtvrtina uživatelů služeb videa na vyžádání (VOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.
Flo se svou divizí Brand Experience se stává součástí poolu agentur pro Porsche Inter Auto.
Zájemce o pronájem nesmí být velká neznámá, říká v nové kampani služba Bezrealitky. Kampaní navazuje na změny, které zavedla v dubnu.
Marketingoví odborníci s různou specializací přicházejí z Ogilvy, Taste, Fragile či Proficia.
Zavedený filmový a televizní producent Jan Hlavsa, který spoluvlastní společnost Unit and sofa Praha, se rozkročil do dalšího audiovizuálního podniku. Posílily se tak existující vazby mezi oběma stranami. Skupina má v poslední době na kontě kupříkladu dva seriály pro TV Prima.
Digitální obrazovky jsou součástí zařízení na českých univerzitách a také na nádražích.
Tištěné časopisy Deco Media rozšířil onlinový magazín zaměřený na design a architekturu Designnews.
Nová kampaň T-Mobilu ukazuje zákaznický program Magenta Moments jako cestu ke společným zážitkům.
Sazka uvádí projekt Sazka Champs, dlouhodobě díky němu podpoří mladé talentované sportovce.
Sazka uvádí projekt Sazka Champs, dlouhodobě díky němu podpoří mladé talentované sportovce.
Nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20:00 v divácké skupině 15+ zůstává ZOO. Pořadem úterního dne byl odpolední hokejový zápas Česko - Kanada, který sledovalo 1,7 mil. diváků (podíl 62 %).