Maaxi.cz

Skupina PPF „bojuje“ o zpravodajství slovenské televize Markíza

Velká část miliardářských skupin, které v Česku vlastní mediální domy, se zájmem přihlíží, jak dopadne aktuální přetlačovaná mezi skupinou PPF a částí redaktorů slovenské televize Markíza o podobu tamního zpravodajství. Z českého pohledu jde o na první pohled nenápadnou záležitost, ve skutečnosti má věc širší politický a byznysový kontext, ve kterém jde o miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

Seznam.cz připravuje velký online projekt, chce vydělávat na popularitě sítí

Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) v příštím roce významně rozšíří své portfolio obsahových stránek. Nový projekt s řadou vychytaných funkcionalit by měl měl zaútočit na tržní podíly Facebooku, Instagramu nebo WhatsAppu. Známe podrobnosti včetně klíčových lidí.

Advisio přebírá výkonnostní marketing Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj se kromě brandové komunikace chce nyní více věnovat i výkonnostnímu marketingu.

Amundsen vrátí letní limitku s etiketou navrženou AI

Prima finišuje s výrobou nového seriálu s Dolanským a Příkazkým v hlavním rolích

E.ON v interní komunikaci využívá kancelářskou poezii

E.ON sází v interní kampani „Žijme spolu kulturně“ na kancelářskou poezii. 

NickToons sjednotil vizuál se stanicemi Nickelodeon

Dětská stanice NickToons změnila v pondělí 20. května grafiku, a to prakticky poprvé od doby, kdy u nás začala na podzim 2019 vysílat. Tento výraznější rebrand přišel tedy po téměř pěti letech.

CME loni navýšila výrobní hodiny pro TV a Voyo o pětinu

Produkce nového obsahu pro lineární kanály televizní skupiny CME, kam patří i TV Nova, a také pro službu Voyo, se loni odrazily ve zvýšení počtu výrobních hodin o 20 procent.

Apple TV+ začala v Česku točit za miliardu další řadu sci-fi seriálu

Čtvrtfinále Čechů s Američany sledovalo na dva miliony TV diváků

Téměř dva miliony diváků, kteří byli doma před televizními obrazovkami, sledovalo čtvrtfinálové utkání české reprezentace s USA. Šlo s velkým náskokem o nejsledovanější pořad celého dne.

Pilsner Urquell zveřejňuje na CLV průběžné dění z hokeje

V reálném čase se promítají na digitálních CLV v pražském metru aktuální informace z vývoje hokejových zápasů.

Letošní jarní Dny Marianne zvýšily tržby meziročně o 6 %

Největší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.

PPF dokončuje mazaný tah: mobilní operátor O2 dosáhne na nové zákazníky

Telekomunikační větev byznysu PPF dokončuje operaci, jejíž viditelná část odstartovala loni na jaře. Ta skrytější část běžela roky předtím. Díky této akci se mobilní operátor O2 Czech Republic (vlastněný PPF) dostane ke stovkám tisíců nových zákazníků, kterým bude poskytovat vlastní služby, plus navýší ekonomické ukazatele. ...

Češi využívají sociální sítě častěji, času ale na nich tráví méně

Každý den využívá sociální sítě v Česku 80 % internetové populace starší 15 let. Vyplývá to z nové vlny pravidelného průzkumu AMI Digital Index.

Král Sýrů v nové kampani láká na to „nejlepší uvnitř"

Král sýrů v nové reklamní kampani ukazuje, že to nejlepší se skrývá uvnitř.

Worldee spouští koncept „self guided“ cest

Worldee startuje koncept cest na vlastní pěst s připravenými itineráři od cestovatelů. 

Generace Z se k cestování inspiruje ze sociálních sítí

Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují české cestovní kanceláře?

„Raiffandíme!“ Banka se u hokeje ukazuje jako „hrdý partner mistrů světa ve fandění“

Kampaň vytvořili Loosers, spoty režíroval Jakub Kohák, fotografoval Tomáš Třeštík.

Soud zrušil rozhodnutí o odvolání Daniela Köppla z RRTV

Pražský městský soud zrušil usnesení, kterým Poslanecká sněmovna loni v květnu odvolala Daniela Köppla z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Po příklonu k woke agendě Seznam Zprávám citelně spadla čísla návštěvnosti

Soud zrušil rozhodnutí o Köpplově odvolání z rady pro vysílání

Rozhodnutí je pravomocné, ovšem je možné proti němu ještě podat kasační stížnost.

Odstartovala Televize R, nabízí zprávy z regionů

Podnikatel Pavel Hájek rozšířil portfolio svých tematických kanálů o další televizi. Ve středu večer odstartovala TV R s regionálním zpravodajstvím.

Reklama a společenské hodnoty, jde to vůbec dohromady? Hodnotové kampaně to dokáží

Setkali jste se vy sami někdy s pochybnostmi nebo názory okolí, jestli má reklama nebo práce v reklamě společenskou hodnotu? V Agentuře GEN jsme najeli na princip hodnotových kampaní, díky kterým máme z práce radost. Snažíme se propojovat cílovou skupinu s nabídkou našeho klienta tak, aby komunikace vždy přinášela oběma stranám pozitivně vnímanou p ...

Další fake OOH v Praze: na Staromáku se objevil „kot packowy“ od Fortuny

Sázková kancelář využila CGI jako vrchol své kampaně k letošnímu šampionátu v hokeji.

Na trh vstupuje nová značka cereální tyčinky Joya

Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s nejnudnější poradou na světě. 

Pětina českých uživatelů SVOD za služby neplatí

Pětina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.

Středeční večer vyšel znovu seriálu Polda

Na špici středečního večera po 20:00 zůstává seriál Polda, následují Četnické humoresky a na třetí pozici se posunula Show Jana Krause.

ČT nasadí StarDance od října, oznámila složení párů

Česká televize zahájí v říjnu vysílání třináctého ročníku taneční soutěže StarDance.

TV Prima dokončila „přelomový“ deal, Vodafone jí nažene zájemce o streaming

Ředitel ČT přirovnal umělou inteligenci k pervitinu, DDT či azbestu

Manažeři České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na semináři v poslanecké sněmovně přiblížili, jak veřejnoprávní média přistupují k nové technologii.

DAZN přidává v Česku zdarma další ligy i TV kanály

Deset nových televizních kanálů a další, zejména fotbalové soutěže mohou zcela zdarma, pouze výměnou za registraci, sledovat sportovní fanoušci se Smart TV a mobilními telefony.

Rohlík rozšiřuje nově svou službu do jižních Čech

Rozšířením do jižních Čech dokáže online supermarket Rohlík obsloužit 90 % země. 

U soudu s majiteli Knowlimits Group padl zprošťující verdikt

Kauza začala na podzim 2018, k soudnímu rozhodnutí došlo po pěti a půl letech.

Odstartovala Televize R o regionech, naladí ji diváci v Praze a dalších pěti krajích

Pilotní vysílání nové stanice Pavla Hájka jede od středy večer v televizní Regionální síti 11.

Strečko a Sandberg prodali hostingovou fimu, novým majitelem jsou Britové

Kreativu VML bude řídit Jake Barrow, střídá Miloše Kočího

Kočí vedl kreativu poslední tři roky. S Barrowem přichází takzvaná inkluzivní kreativita.

Čtvrtina českých uživatelů SVOD za služby neplatí

Čtvrtina uživatelů placených služeb videa na vyžádání (SVOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.

Národní den bez spěchu: zpomalili lidi, televize, fotbal i pražský orloj

Iniciativa České asociace pojišťoven využila kulturních, sportovních a vzdělávacích akcí k získání celorepublikové publicity a zvýšení povědomí o problému rychlé jízdy. Kampaň zajistily McCann a Hero & Outlaw. Zpožděním zásadních událostí – fotbalového poháru, zpravodajství, představení či výuky – přilákal den 3. dubna zpravodajské relace i mé ...

Kreativním ředitelem VML bude Barrow, vystřídá Kočího

Jake Barrow se stane novým kreativním ředitelem VML v Česku, kam přesídlí i fyzicky po více než třináctiletém angažmá ve VML Melbourne & Sydney. Vystřídá Miloše Kočího.

Čtvrtina českých uživatelů VOD za služby neplatí

Čtvrtina uživatelů služeb videa na vyžádání (VOD) využívá v Česku k přístupu k obsahu sdílených hesel. Data přináší výzkum Atmedia index.

Flo se postará o strategickou komunikaci Porsche v Česku

Flo se svou divizí Brand Experience se stává součástí poolu agentur pro Porsche Inter Auto.

Bezrealitky startují kampaň ke změnám nájemních služeb

Zájemce o pronájem nesmí být velká neznámá, říká v nové kampani služba Bezrealitky. Kampaní navazuje na změny, které zavedla v dubnu.

Do Pickerly přicházejí Lucie Mifková, Aleš Vávra, Anna Hlaváčková a Karolína Kašubová

Marketingoví odborníci s různou specializací přicházejí z Ogilvy, Taste, Fragile či Proficia.

Producent Hlavsa vstupuje do dalšího produkčního byznysu

Zavedený filmový a televizní producent Jan Hlavsa, který spoluvlastní společnost Unit and sofa Praha, se rozkročil do dalšího audiovizuálního podniku. Posílily se tak existující vazby mezi oběma stranami. Skupina má v poslední době na kontě kupříkladu dva seriály pro TV Prima.

Lokni pro reklamu na svých iCLV vybral Geotarget

Digitální obrazovky jsou součástí zařízení na českých univerzitách a také na nádražích.

Deco Media spustila designový online magazín Designnews

Tištěné časopisy Deco Media rozšířil onlinový magazín zaměřený na design a architekturu Designnews.

T-Mobile podporuje zákaznický program Magenta Moments

Nová kampaň T-Mobilu ukazuje zákaznický program Magenta Moments jako cestu ke společným zážitkům.

Ministerstvo kultury má na socialistický status „umělce“ vyhrazeno téměř 700 milionů

Sazka uvádí koncept sportovního sponzoringu Sazka Champs

Sazka uvádí projekt Sazka Champs, dlouhodobě díky němu podpoří mladé talentované sportovce.

Sazka zavádí koncept sportovního sponzoringu Sazka Champs

Sazka uvádí projekt Sazka Champs, dlouhodobě díky němu podpoří mladé talentované sportovce.

Úterní večer pro ZOO, pořadem dne hokej s Kanadou

Nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20:00 v divácké skupině 15+ zůstává ZOO. Pořadem úterního dne byl odpolední hokejový zápas Česko - Kanada, který sledovalo 1,7 mil. diváků (podíl 62 %).