Maaxi.cz

HR marketing aneb náborové kampaně jsou jen špičkou ledovce

Nezastavujte své HR aktivity na úrovni inzerátů, ale snažte se o pozornost případných uchazečů budováním značky jako kvalitního a žádaného zaměstnavatele, doporučuje Andrea Krejčí z H1.cz.

Mohlo by vás zajímat

OMV rozšiřuje koncept české kuchyně „Dorohlíku“

Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích. 

Operátoři: novela zákona o ČT a ČRo je technologický nesmysl, který způsobí „bezbřehý chaos“

Behavio získalo další investici 55 milionů Kč

Peníze od Airbridge Equity Partners chce česká firma použít na expanzi či implementaci AI.

Premiéra filmu Svatá jedničkou nedělního dne

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se s 1,1 mil. diváků (15+) stala televizní premiéra filmu Svatá.

OK TV zahajuje vysílání dopoledního bloku, moderovat jej budou tři dvojice

Značka Cans uvádí dvě produktové novinky

Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko a bezinka a čistou jemně perlivou vodu. 

Zalando se v kampani spojuje s Aňou Geislerovou

Tváří nejnovější jarně-letní kampaně Zalando „Trend jste vy“ je herečka Aňa Geislerová. 

Daniel Tvrz: Pozornost zavedeme i jako nákupní metriku

Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.

Publicis Groupe uvádí na trh The Vault, lokální nástroj pro optimalizaci marketingových investic

Agenturní nástroj využívá pokročilé ekonometrické modely a algoritmy umělé inteligence.

OK TV opět patří Janu Hlochovi, jednatelkou už není Jana Kaiserová

Valná hromada licencované společnosti OK Music Television po dvou týdnech vrátila vlastnickou strukturu do situace před převodem většinového podílu na firmu TV Mediální dům.

Roman Mrázek adeptem na programového ředitele TV Barrandov

Někdejší šéf programu televize Prima už nyní radí s programem novému majiteli Barrandova Janu Čermákovi a výkonné ředitelce Andree Geyer.

Film o největším sériovém vrahovi Slovenska připomene atmosféru 90. let

Souboj českých a britských hokejistů byl sobotním pořadem

Další vystoupení českých hokejistů na MS se opět stalo pořadem dne. Utkání s Velkou Británii zhlédlo 1,5 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.

Rohlík spolu s Big Green Egg spouští grilovací TV seriál

Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“. 

Staropramen uvádí novou řadu Cool+ s funkčními benefity

Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními benefity. 

Google zásadně mění způsob vyhledávání

Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.

Albert se ve věrnostní kampani spojuje s Crystal Bohemia

V nové sběratelské kampani nabízí Albert se slevou sklenice od Crystal Bohemia. 

Hokej Česko - Rakousko s 1,8 mil. vítězem pátečního dne

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne byl s náskokem milionu diváků zápas českých reprezentantů s Rakouskem. Sledovalo ho téměř 1,8 mil. diváků při podílu 50,3 % (15+).

Česká Toyota má nový pořad Na rovinu s Toyotou

Tuzemské zastoupení automobilky Toyota uvedlo nový obsahový formát Na rovinu s Toyotou. 

Novinky ESG: Co přineslo první čtvrtletí 2024

Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního čtvrtletí roku 2024.

Outdoorová značka McKinley letos oslaví 40 let

Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport. 

Penny startuje věrnostní kampaň s mořskou tematikou

V nové věrnostní kampani nabídne Penny se slevou plyšová zvířátka z mořského světa. 

Kooperativa rozjela největší kampaň ve své historii, od Weareginger

Čtrnáct postupně nasazovaných spotů doplní digitál a také pro značku typické billboardy.

Petr Nešpůrek: Jsem manažerem proužků

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

„Sex je krásný, když ho chtějí oba.“ Amnesty apeluje na důležitost souhlasu

Kampaň vyzývá k podepsání petice pro redefinici znásilnění v Česku, vznikla pro bono.

„Ale v Evale...“ Grizzlink propaguje účetní software Evala od Seyforu

Dodavatel IT Seyfor si na digitál vybral agenturu Grizzlink. Spot režíroval Kilián Vrátník.

Nový film s Oldřichem Kaiserem a Dášou Vokatou přijde do kin v červenci

Marketérem roku je Blahoslav Dobeš, cena udělena i za tiskový GRP

Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.

Ziskový specializovaný byznys Vodafone narostl o 160 milionů

Podnikání, postavené na službách základnových stanic, vykázalo nárůst tržeb o desítky milionů, hrubý provozní zisk se pohyboval opět v řádu stovek milionů. Za růstem tržeb stojí výstavba nových stanic a využití vysílacích stožárů více zákazníky najednou.

Amnesty International oslavuje krásu „sexu se souhlasem"

V nové kampani se Amnesty International zaměřuje na důležitost souhlasu v sexu.

Do vysílací rady kandidují Richard Medek za ANO a Vojtěch Stříteský za Spolu

Poslanci se po roce pokusí zkompletovat radu, která je neúplná po odvolání Daniela Köppla.

Natura se v kampani zaměřuje na změny v životě

Kampaní s názvem „Změna je život“ chce Natura ukázat, aby se lidé nebáli žádných životních změn. 

Michal Samir pro TV Nova natočí nevšední dokument o fotbalovém týmu

ZOO i ve čtvrtek na čele, Policie Modrava u mladších

Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.

Rádio Hey přebírá vysílače po stanici Česká Kanada

Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.

Bonami se rozšiřuje na Západ, expanduje do Itálie

Bonami se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie. Poprvé spouští svůj provoz na Západě. 

Krátké vysílání KSČM-TV má dohru u velké mediální rady

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, získala i Grand Prix za Fofrtašku pro Kaufland

Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.

Petr Bednář opustí na konci června skupinu VLM

Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.

ADC Awards: Agenturou večera je DDB, Grand Prix pro Fofrtašku

Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna. 

Ikea uvádí plánovací nástroj Kreativ s rozšířenou realitou

Ikea Kreativ je součástí mobilní aplikace či desktopové verze webu. Umožňuje plánování interiérů v rozšířené realitě. 

Aneta Langerová vystoupí na speciálních koncertech s Janáčkovou filharmonií Ostrava

Rádio Česká Kanada se může přejmenovat na Hey, bude součástí sítě

Jindřichohradecké rádio převzal Miroslav Pýcha, teď ho zesíťuje. Snížil už výkon vysílače.

Z velké mediální firmy odejde ředitel pro digitální byznys

Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy odejde manažer, který zde pracoval přes osm let.

Pecka.TV plánuje na konkurenci zaútočit nízkou cenou

Placenou televizi bez závazků slibuje provozovatel chystané internetové služby Pecka.TV. Diváky má nalákát jednoduchou aktivací a nabídkou bez závazků.

Ondřej Hubatka a Tereza Machovská vedou marketing značky Sencor

Hubatka nastoupil jako head of marketing, Machovská jako head of digital markting.

T-Mobile na počátku roku klesly tržby o desítky milionů, počet TV zákazníků dále rostl

Rozvoj agentury Lead Magnet povede Michal Jeník

Jindřich Jíra bere do své agentury manažera pro řízení klíčových klientů a celkový rozvoj.

Magenta TV měla na konci 1Q necelých 270 tisíc zákazníků

269 tisíc zákazníků měla na konci prvního kvartálu letošního roku internetová a satelitní služba Magenta TV. Operátor o tom informoval v tiskové zprávě k hospodářským výsledkům.

Ve čtenosti deníků vede Blesk před MF Dnes, drží se Deník i Metro

Čtveřice deníků Blesk, MF Dnes, Deník a Metro vykazuje celkově nejvyšší čtenost a také relativně nejvyrovnanější vývoj. Nová data přináší výzkum čtenosti Media projekt.