HR marketing aneb náborové kampaně jsou jen špičkou ledovce
Nezastavujte své HR aktivity na úrovni inzerátů, ale snažte se o pozornost případných uchazečů budováním značky jako kvalitního a žádaného zaměstnavatele, doporučuje Andrea Krejčí z H1.cz.
Nezastavujte své HR aktivity na úrovni inzerátů, ale snažte se o pozornost případných uchazečů budováním značky jako kvalitního a žádaného zaměstnavatele, doporučuje Andrea Krejčí z H1.cz.
Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se s 1,1 mil. diváků (15+) stala televizní premiéra filmu Svatá.
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.
Valná hromada licencované společnosti OK Music Television po dvou týdnech vrátila vlastnickou strukturu do situace před převodem většinového podílu na firmu TV Mediální dům.
Někdejší šéf programu televize Prima už nyní radí s programem novému majiteli Barrandova Janu Čermákovi a výkonné ředitelce Andree Geyer.
Další vystoupení českých hokejistů na MS se opět stalo pořadem dne. Utkání s Velkou Británii zhlédlo 1,5 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.
Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“.
Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne byl s náskokem milionu diváků zápas českých reprezentantů s Rakouskem. Sledovalo ho téměř 1,8 mil. diváků při podílu 50,3 % (15+).
Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport.
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.
Podnikání, postavené na službách základnových stanic, vykázalo nárůst tržeb o desítky milionů, hrubý provozní zisk se pohyboval opět v řádu stovek milionů. Za růstem tržeb stojí výstavba nových stanic a využití vysílacích stožárů více zákazníky najednou.
Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.
Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.
Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.
Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.
Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB. Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.
Ikea Kreativ je součástí mobilní aplikace či desktopové verze webu. Umožňuje plánování interiérů v rozšířené realitě.
Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy odejde manažer, který zde pracoval přes osm let.
Placenou televizi bez závazků slibuje provozovatel chystané internetové služby Pecka.TV. Diváky má nalákát jednoduchou aktivací a nabídkou bez závazků.