Do marketingu DoDo nastupují Hůlková a Brachtl
Novou brand manažerkou společnosti DoDo je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl.
Novou brand manažerkou společnosti DoDo je Alexandra Hůlková, šéfem digitálu Jan Brachtl.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Všechnopárty před seriálem Doktor Martin. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější film Bohemian Rhapsody.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
Telco firma stále zůstává pro investiční skupinu PPF důležitým zdrojem miliardových dividend. A to i přes razantní pokles dividendových toků v loňském roce. Cílový podnik zároveň i navzdory nedávnému prodeji části skupiny (o část vyčleněných aktiv má zájem zahraniční kupec, obchod finišuje v těchto týdnech) vykázala vyšší tržby a jen nepatrně sníže ...
Nová kampaň O2 s názvem Nejlepší 5G síť podle Vás je první kampaní v novém komunikačním konceptu Více ze života.
Ve druhé polovině dubna byla do nabídky multimediální služby Plex zařazena nová tematická stanice Monster Jam.
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.
V aktuálním žebříčku svobody médií organizace Reportéři bez hranic si Česko pohoršilo o tři pozice a je 17., Slovensko se propadlo o 12 míst a skončilo 29. ze 180 hodnocených zemí.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 je v divácké skupině starší 15 let seriál ZOO. Následuje seriál Jedna rodina, který má nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
Se závěrem dubna byla ukončena distribuce stanice Edge Sport orientované na adrenalinované sporty. Operátor O2 uvedl, že krok souvisí s přerušením vysílání pro náš region.
Celoplošná stanice Warner TV odstartovala 2. dubna a její měsíční výsledek měřený podílem na sledovanosti dosáhl v divácké skupině 18-69 výše 0,5 %.
Woltair nově umožňuje provést celý nákup čistých energií online. Novinku podpoří komunikací v digitálním prostředí.
Produkční společnost Bionaut TV a filmového producenta Vratislava Šlajera (foto) zkusí prodloužit úspěch projektu, který se zabývá kromě jiného sociálními sítěmi. Vývoj nového titulu by měl být dokončen v letošním roce, točit by se podle aktuálních plánů mělo v roce 2025.
V nové se sezóně se bude Street Floorball League konat s novým titulárním partnerem, kterým se stal řetězec KFC.
Středeční večer vychází nadále seriálu Polda, který i s reprízami zůstává nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. V 15-54 má nejvyšší sledovanost Utajený šéf.
Zahájení prodeje kuřecího burgeru McCrispy, který do své nabídky zařazuje McDonald’s, doprovází kampaň z dílny agentury DDB.
Stanice Šláger Premium, která je jednou z televizí spadajících do aktivit Karla Peterky, nově vstoupila do celoplošného pozemního vysílání. Jak se kroky skupiny v průběhu času měnily?
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
Pozice úterních seriálů je nadále stejná. V širší skupině 15+ je nejsledovanější ZOO, druhá v pořadí Jedna rodina má nejvíce diváků ve skupině 15-54.