Nová Magnuskova komedie se usadila na špičce žebříčku víkendových kinotržeb
Mohlo by vás zajímat
Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.
Od pondělního večera se ve vysílání Prima Cool objeví nový pořad, který připravuje Martin Mikyska.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Nejvyšší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň zfialovělého online supermarketu.
Projekt k mediální gramotnosti dala na web Nova, vznikl v ilustrátorském studiu Drawetc.
Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...
Top 5 opět obsadily mezinárodní agentury, jejichž podíl tvoří dvě třetiny tuzemského trhu.
Celoroční marketingovou kampaň pro specialistu na Kanárské ostrovy zajišťuje COT Group.
Nový díl týdeníku o marketingu přináší rozhovory s Jakubem Petřinou a Hanou Huntovou.
Společnost pHmedia Czech Republic podnikatele Pavla Hájka spustila v sobotu 4. května zkušební vysílání televizního multiplexu Regionální síť 11 pro území hlavního města.
Třídílný dokument Málo mě znáš přinese pohled na kariéru Ivety Bartošové. Nova ho do vysílání zařadí v neděli 5, května od 21:35.
Nová celoplošná hudební televize OK TV zahájí své vysílání 16. května.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se znovu stal pořad Superlov.
Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.
Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani anamorfní spot.
V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový slon.
Agentura Comtech Can mění název na Can Agency. Změna nastala k 1. květnu a nejdéle působící česká kreativní agentura jí reflektuje užší sepjetí se sesterskou mediální agenturou Can Media a také s mezinárodní sítí We Can nezávislých agentur působících v několika evropských zemích. „Změnou názvu chceme […] ...
Do boje o diváka v neděli večer půjde Prima od příštího týdne pohodovými českými filmy.
Uzávěrka přihlášek je 28. května o půlnoci. Vyhlášení výsledků se plánuje na 30. května.
Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.
Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.
Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou na podporu podnikání.
Videoreklama se zobrazuje u pořadů z televizních stanic Canal+ Sport a Canal+ Action.
Původně polská značka začala v Česku prodávat v drogeriích DM a na vlastním e-shopu.
Cíl je posilovat pozici Fixed na trhu s technologiemi a příslušenstvím pro mobily a tablety.
Stejskal působil v Home Creditu, Vodafonu či jako šéf výkonnostního marketingu TV Nova.
Pánek v minulosti vedl Mars či Naut Group, působil také na Balkáně, v Izraeli a Palestině.
Nový country manager softwarového gigantu vedení v květnu převzal po Michalu Markovi.
Za kreativou kampaně stojí Grizzlink, spot režíroval Kilián Vrátník, hudbu dal Jakub Vlášek.
Dlouhodobá kampaň výrobce krmiv má repozicovat značku a dostat ji do širšího povědomí.
Kampaň na nový kuřecí burger vznikla opět v DDB, digitální podporu zajistí Follow Bubble.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Všechnopárty před seriálem Doktor Martin. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější film Bohemian Rhapsody.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu.
Již na deseti prodejnách nabízí řetězec Dm drogerie markt službu Scan&Go.
Petr Laštovka zpovídá digilidi – lidi, kteří udělali český internet českým internetem.
Kampaň chystanou na celý rok připravila WMC Grey, modely stvořil rekvizitář Martin Péč.
Nový spot pro řetězec připravila agentura VML v produkci Heroes a v režii Roberta Hloze.
Telco firma stále zůstává pro investiční skupinu PPF důležitým zdrojem miliardových dividend. A to i přes razantní pokles dividendových toků v loňském roce. Cílový podnik zároveň i navzdory nedávnému prodeji části skupiny (o část vyčleněných aktiv má zájem zahraniční kupec, obchod finišuje v těchto týdnech) vykázala vyšší tržby a jen nepatrně sníže ...
Nová kampaň O2 s názvem Nejlepší 5G síť podle Vás je první kampaní v novém komunikačním konceptu Více ze života.
Ve druhé polovině dubna byla do nabídky multimediální služby Plex zařazena nová tematická stanice Monster Jam.
Podíl stanice CNN Prima News se postupně zvyšuje, za poslední rok se pohybuje kolem 2 %.
Středoevropská observatoř digitálních médií (CEDMO) zjišťovala, jaký podíl obyvatel v Česku a na Slovensku byl v prvním čtvrtletí 2024 zasažen nepravdivými zprávami na internetu.
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
Regionální deníky Deník se z výlučně tištěné podoby rozšířily i do internetu, kde oslovují miliony uživatelů měsíčně, říká Roman Gallo, šéfredaktor Deníku a Denik.cz.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.