VNV Productions v centru Prahy otevírá nové Studio A36
VNV Productions otevírá v pražských Vinohradech v ulici Americká nový prostor Studio A36. Jeho součástí je plně vybavený ateliér a zázemí pro preprodukční práce, foto a video produkci a postprodukci. VNV Productions má za sebou práci pro renomované značky jako Puma, Amnesty International, Henkel nebo Škoda Auto.
Zdroj
Mohlo by vás zajímat
Seriál Stíny v mlze zůstává s téměř 1,2 mil. diváků (15+) nejsledovanějším pořadem pondělního večera a také celého dne. Více než milion diváků má v pondělí večer také seriál Specialisté.
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Notino se stává oficiálním partnerem letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Nad hrací plochu umístí virtuální zrcadlo.
Televizní skupina Nova si v dubnu připsala nejvyšší meziroční nárůst na televizním trhu a dosáhla také nejvyššího podílu.
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Novinářská cena 2023 vyhlásila vítěze. Poprvé byly uděleny i ceny za ekonomickou a zahraniční žurnalistiku.
Na pozici Customer Experience Manager v česko-slovenském týmu platformy Teads přišel Miroslav Chutňák.
Pražská marketingová a komunikační agentura odchází z vlastnické struktury moravské reklamní produkce. Podíl si rozdělili dosavadní spolumajitelé plus se zde objevili dva noví podílníci (včetně CEO). Majitele změnilo celkem 30 procent firmy.
Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum bylo možné sledovat díky přenosu ČTK.
Nový sportovní kanál Sporty TV získal vysílací práva na vysílání kanadsko-americké soutěže National Lacrosse League. Soutěž vysílá jako jediný evropský vysílatel.
Procentní růst investic se zrychlil a dosáhl podobných hodnot jako před covidem, hlásí AKA.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Tradiční výrobce chce čím dál víc oslovovat mladé, třeba důrazem na výživové benefity.
O akvizici se postaral generální manažer české ligy boxlakrosu Adam Šerpán, je i expertem.
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.
Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum je možné sledovat díky ČTK.
Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.
Od pondělního večera se ve vysílání Prima Cool objeví nový pořad, který připravuje Martin Mikyska.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Nejvyšší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň zfialovělého online supermarketu.
Projekt k mediální gramotnosti dala na web Nova, vznikl v ilustrátorském studiu Drawetc.
Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...
Top 5 opět obsadily mezinárodní agentury, jejichž podíl tvoří dvě třetiny tuzemského trhu.
Celoroční marketingovou kampaň pro specialistu na Kanárské ostrovy zajišťuje COT Group.
Nový díl týdeníku o marketingu přináší rozhovory s Jakubem Petřinou a Hanou Huntovou.
Společnost pHmedia Czech Republic podnikatele Pavla Hájka spustila v sobotu 4. května zkušební vysílání televizního multiplexu Regionální síť 11 pro území hlavního města.
Třídílný dokument Málo mě znáš přinese pohled na kariéru Ivety Bartošové. Nova ho do vysílání zařadí v neděli 5, května od 21:35.
Nová celoplošná hudební televize OK TV zahájí své vysílání 16. května.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se znovu stal pořad Superlov.
Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.
Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani anamorfní spot.
V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový slon.
Agentura Comtech Can mění název na Can Agency. Změna nastala k 1. květnu a nejdéle působící česká kreativní agentura jí reflektuje užší sepjetí se sesterskou mediální agenturou Can Media a také s mezinárodní sítí We Can nezávislých agentur působících v několika evropských zemích. „Změnou názvu chceme […] ...
Do boje o diváka v neděli večer půjde Prima od příštího týdne pohodovými českými filmy.
Uzávěrka přihlášek je 28. května o půlnoci. Vyhlášení výsledků se plánuje na 30. května.
Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.
Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.
Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou na podporu podnikání.
Videoreklama se zobrazuje u pořadů z televizních stanic Canal+ Sport a Canal+ Action.
Původně polská značka začala v Česku prodávat v drogeriích DM a na vlastním e-shopu.
Cíl je posilovat pozici Fixed na trhu s technologiemi a příslušenstvím pro mobily a tablety.