VLM digitalizuje své tituly, po Deníku pokračuje s časopisy
Vltava Labe Media transformuje své původně tištěné tituly do digitálního prostředí. Po regionálních novinách Deník se teď zaměří na digitalizaci magazínového portfolia.
Vltava Labe Media transformuje své původně tištěné tituly do digitálního prostředí. Po regionálních novinách Deník se teď zaměří na digitalizaci magazínového portfolia.
Do rostoucího marketingového seskupení, které sdružuje několik agentur, vstoupil silný politický hráč, vlivná figura hlavně v rámci ODS a investor v jedné osobě. Díky jeho kontaktům, know-how a politickému vlivu získává komunikační skupina na českém trhu významnou konkurenční výhodu.
Připravovaná změna na mocném postu komerční ředitel TV Prima (psali jsme jako první na trhu), který doposud zastává odcházející Vladimír Pořízek, podnítila některé hráče k zajímavé a z několika hledisek bizarní hře. První ochutnávkou je zvláštní dopis, rozesílaný odborným novinářům a dalším adresátům, který do konspirace zatahuje známé jméno reklam ...
Televizní regionální podnik Praha TV, který většinově vlastní reklamní obr BigBoard Praha spolu s dalšími investory, prochází důležitými změnami. Ty zahrnují nejen stěhování, ale i rozšíření investic do zpravodajského obsahu. Vlivnější pozice Praha TV na regionálním trhu mohla být jedním z několika faktorů, které BigBoardu přispěly zisku stamiliono ...
Aukro chce na TikToku oslovit mladší cílovou skupinu. Správu profilu má na starosti agentura ShortPro.
V Česku vznikl v posledních letech zajímavý paradox. Operátoři spustí televizní multiplex, ten ale neobsahuje žádnou programovou nabídku. Má takové vysílání smysl?
Nejsledovanějším pořadem ve středu po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Pustina před seriálem Dvojka na zabití. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost Hell´s Kitchen Česko.
Česká televize připravuje benefiční koncert pro postižené povodněmi, zařadí ho do večerního vysílání v neděli 22. září.
Lidl spouští novou kampaň „Přímo od našich dodavatelů“. Cílem je zdůraznit český původ nabízených potravin.
Minimálně do roku 2030 budou České Radiokomunikace zajišťovat po technické stránce chod DVB-T2 multiplexu České televize. Radiokomunikace o tom informovaly v tiskové zprávě.
Nová, právě vznikající městská čtvrť Smíchov City je sice stále ve výstavbě, v jeho severní části ale otevírají první obchody a kavárny.
Skupina Joj Media House zpřístupnila po několikaměsíční odmlce čtveřici svých programů pro zájemce v Česku. K dispozici jsou ve streamovací službě Joj Play.
Billa představuje pod novou privátní značkou Srdce domova na 140 produktů od mléčných výrobků přes pečivo po české pochutiny.
Další z tematických kanálů, které skupina Prima připravuje pro slovenský trh, zahájí vysílání 1. listopadu.
Seriál ZOO byl nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let. Následoval seriál Jedna rodina, který měl zároveň nejvíce diváků ve věku 15-54 let. Předvolební debata na ČT1 a ČT24 dosáhla čtvrtého nejlepšího večerního výsledku.
„Dal bych si pivo,“ paroduje kluk tátovo chování během cyklovýletu. Kooperativa spouští kampaň k novému Pojištění soběstačnosti Flexi.
Výrobce dveří Sapeli představuje svou novou podzimní kampaň. Přichází s animovaným spotem od agentury Czech Promotion.
V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM.
Konec roku 2024 je předzvěstí velkých změn na mediálním trhu. Každá agentura i marketingová oddělení ve firmách ho potřebují. Bez reklamních nosičů nedokáží doručit potřebná sdělení klientů i firem k zákazníkům. Zejména retail je doslova na mediálních platformách závislý. Radek Pešout, jednatel PR Nest Media (obchodní značka Mediashow Digital), vys ...
Zástupci veřejnoprávních a soukromých médií se potkali u kulatého stolu na půdě poslanecké sněmovny. Po víc než tříhodinové debatě se ukázaly spíš rozpory než shody.
Invia chystá kampaň, jež bude opět používat autentické záběry zákazníků. Ke sběru využívá letošní sezonu, která koncem prázdnin zdaleka neskončila, říká marketér společnosti Michal Bošela.
Třiadvacátý PR Brunch, pořádaný agenturou Pram Consulting, se věnoval věcem veřejným a korporátní komunikaci, tedy tomu, jak účinně propojit public affairs a public relations.
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.