Čtenáři časopis Puntík podrželi, chystají se i knihy
Nové vydavatelství dětských časopisů MediaKids Publishing plánuje své aktivity rozvíjet i na poli dětských knih.
Nové vydavatelství dětských časopisů MediaKids Publishing plánuje své aktivity rozvíjet i na poli dětských knih.
Pražská marketingová a komunikační agentura odchází z vlastnické struktury moravské reklamní produkce. Podíl si rozdělili dosavadní spolumajitelé plus se zde objevili dva noví podílníci (včetně CEO). Majitele změnilo celkem 30 procent firmy.
Nový sportovní kanál Sporty TV získal vysílací práva na vysílání kanadsko-americké soutěže National Lacrosse League. Soutěž vysílá jako jediný evropský vysílatel.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.
Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.
Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...
Společnost pHmedia Czech Republic podnikatele Pavla Hájka spustila v sobotu 4. května zkušební vysílání televizního multiplexu Regionální síť 11 pro území hlavního města.
Třídílný dokument Málo mě znáš přinese pohled na kariéru Ivety Bartošové. Nova ho do vysílání zařadí v neděli 5, května od 21:35.
Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.
Agentura Comtech Can mění název na Can Agency. Změna nastala k 1. květnu a nejdéle působící česká kreativní agentura jí reflektuje užší sepjetí se sesterskou mediální agenturou Can Media a také s mezinárodní sítí We Can nezávislých agentur působících v několika evropských zemích. „Změnou názvu chceme […] ...