Maaxi.cz

Superlov se stal znovu pořadem sobotního dne

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se stala vědomostní soutěž Superlov, sledovalo ji více než 730 tis. diváků (15+).

Mohlo by vás zajímat

Voyo nasazuje seriál Mozaika, nové díly vždy v úterý a ve čtvrtek večer

Šestnáctidílný rodinný příběh od Alice Nellis vznikl v Ondříčkově produkci Lucky Man.

Policie Modrava porazila Zoo, Nova si bere zpátky úterní a čtvrteční večer

Úspěšný rodinný seriál Primy přemohla Nova až po dvou letech, a to reprízou krimiseriálu.

Tipsport ví, kudy běží zajíc. Sázkovka v reklamě k Euru využije známý podcast

Spoty s podcastery režíroval Adam Pavelka, klíčový vizuál je od kreativního tria Jinej gang.

Výsledky eurovoleb sledovaly statisíce na ČT24 i CNN Prima News

Nedělní noční vysílání výsledků voleb do Evropského parlamentu přineslo zpravodajským stanicím ČT24 a CNN Prima News dvouciferné podíly na sledovanosti.

Economia se loni po šesti letech dostala do zisku

Mediálnímu domu Economia, který vlastní Zdeněk Bakala, se v roce 2023 podařilo otočit výsledek hospodaření do plusu. Tržby i přes obtížné podmínky na trhu dosáhly úrovně z předešlého roku.

Manažerem komunikace Renomia Group se stal Aleš Černý

Černý působil posledních pět let jako PR manažer v poradenské společnosti PwC v Česku.

Lukačovičův Seznam.cz podstatně rozšíří nabídku lokálního obsahu

Internetová firma Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) pokračuje v rozšiřování obsahu, který zatraktivňuje nabídku homepage jakožto hlavního byznysového pilíře a pomáhá udržet na stránce miliony uživatelů. Tentokráte se Lukačovičova společnost zaměří na lokální a regionální obsah, to znamená na zprávy z radnic a samospráv. Firma nyní finišuje deal s d ...

Část zaměstnanců RTVS na Slovensku se zapojila do stávky

Vedení RTVS uvedlo, že požadavky stávkového výboru se v mnohém ztotožňují s jeho názory.

Tipsport uvádí kampaň ve stylu podcastu Kudy běží zajíc

Sázková společnost Tipsport staví svou kampaň k fotbalovému Euro 2024 ve stylu podcastu Kudy běží zajíc.

Na letošní Web Expo dorazilo téměř 1600 účastníků

Novinky a aktuální témata týkající se vývoje webu, UX designu, marketingu a byznysu přilákaly na letošní WebExpo 1571 účastníků.

Na globálním kinotrhu začali sklízet další Mizerové, tržby překročily 100 milionů dolarů

Seriál Odznak Vysočina byl vítězem nedělního dne

Jedničkou nedělního večera a také celého dne zůstává s více než milionem diváků seriál Odznak Vysočina.

Zástupci obchodníků vyzývají ke stažení novely o obalech

Zástupci odborné veřejnosti vyzvali ministra Hladíka ke stažení návrhu novely zákona o obalech.

Přehled mediálního trhu 2023: Jak si vedly mediatypy a média?

Rok 2023 byl prvním celým rokem, kdy už neplatila proticovidová opatření. Lidé neměli takovou potřebu trávit s médii tolik času jako v covidu, na druhou stranu se odblokovala nejistota reklamních zadavatelů. Jak si stály jednotlivá média a mediatypy, shrnujeme v naší infografice.

Takeda edukuje o nenahraditelnosti krevní plazmy

Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.  

Mediální agentury mohou přispět k edukaci o udržitelnosti

Uhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.

Chill out zóna Coca-Cola byla v obležení fanoušků

Agentura POS Media realizovala v Galerii Harfa originální chill out zónu pro Coca-Cola.

Ústecký kraj má pro filmaře další dotace o objemu téměř 50 milionů

Superlov potvrdil pozici sobotní večerní jedničky

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 zůstává Superlov. Dvojkou se stal reprízovaný seriál Polda.

ORF ON je novou rakouskou veřejnoprávní platformou

Novou online platformu pod názvem ORF ON spustil 22. května rakouský veřejnoprávní vysílatel. Služba nahradila dosavadní značku ORF TVthek.

Desperados a Konsent se zasadí o bezpečí na festivalech

Desperados se spojuje s nevládní organizací Konsent, společně se budou zasazovat o bezpečnější zóny na letních festivalech. 

YouTube má novou jedničku v počtu odběratelů

Skoro 300 milionů věrných diváků už nasbíral kanál s názvem MrBeast. Žádný jiný jich nemá více. K radosti Amazonu i dalších značek.

Výrobce Deceuninck uvedl udržitelnou kampaň

Deceuninck přichází s novou kampaní, v níž představuje svou dlouholetou strategii udržitelnosti. 

Accolade má vlastní med i ještěrkoviště: Eda Piňos o marketingu průmyslových parků

Marketingový stratég popisuje plány ve svém novém působišti i svou asijskou zkušenost.

Accolade má ještěrkoviště i vlastní med: Eda Piňos o marketingu průmyslových parků

Marketingový stratég popisuje plány ve svém novém působišti i svou asijskou zkušenost.

Parfémy Novellista mají televizní spot od Marka Partyše a Bistro Films

Děj spotu je analogií na příběh románu Chlapec v buši od D. H. Lawrence a Mollie Skinner.

Key Advantage spouští kampaň na nový ohřívač vody od Aristonu

Strategická mediální agentura navrhla také kreativu kampaně. Za využije online a social.

„V přírodě se chovám jako zvíře.“ E.on a Loosers podporují udržitelnou turistiku

Součástí osvětové kampaně jsou speciální turistické trasy i seriál DVTV s Lukášem Hejlíkem.

Do Česka a na Slovensko vstupuje kanál BBC First, nabídne Maigreta s Rowanem Atkinsonem

Páteční večer dál patří talk show Všechnopárty

Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 zůstává Všechnopárty, a to ve všech hlavních diváckých skupinách.

Koňak Louis XIII uvádí na českém trhu Rare Cask 42.1

Koňak Louis XIII do České republiky přináší svou nejnovější limitovanou edici koňaku v sérii Rare Cask Legacy. 

Primark v Pride kampani oslavuje sílu být sám sebou

S příchodem oslav Pride po celé Evropě přichází Primark s novou kampaní, v níž ukazuje sílu sebevyjádření. 

Daimler Truck na sociální sítě znovu volí Besocial

Agentura Besocial bude i nadále spravovat sociální sítě společnosti Daimler Truck ČR. 

Čtvrtina Skandinávie se dopouští televizního pirátství

Optimistické zprávy o stále rostoucích počtech nových předplatitelů v tuzemsku budou zřejmě značně kreslené, domnívá se Erika

Jenda Perla: Mám potřebu ovlivňovat lidi

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Režisér Tomáš Luňák se po dlouhých letech vrátí na scénu s novým filmem

Filmový debut režiséra Tomáše Luňáka Alois Nebel (2011) podle komiksu Jaroslava Rudiše a Jaromíra Švejdíka ve své době bezesporu zaujal. Unikátní animační technologie, podmanivá atmosféra společně s kvalitní hudbou stále vyčnívají z běžné produkce české kinematografie. Poté se Luňák na dlouhé roky jako filmový režisér odmlčel. To se teď změní. U př ...

Rowan Legal změnila podobu své vizuální komunikace

Rowan Legal se prezentuje stylem od studia Artbureau, které zvítězilo v designérské soutěži organizace Czechdesign.

Mádlův rozhlasový film Vlny vstoupí do kin 15. srpna

Filmový snímek Vlny bude mít premiéru na filmovém festivalu v Karlových Varech. Do kinodistribuce bude uveden 15. srpna.

Superdebata ČT: podezření na zvýhodnění vládní koalice mají projednávat mediální rady

Fresh rádio se snaží získat další dva FM kmitočty

Ostravská rozhlasová stanice navazující na dnes již neexistující Rádio Helax v FM pásmu se pokouší získat u vysílací rady dvě lokální frekvence.

Second-life produkty do obchodů nejvíce lákají mladé

Preference zákazníků kamenných obchodů se mění, zvláště u mladých lidí, ukazuje spotřebitelský průzkum společnosti CBRE.

ČT vytěží atletiku na maximum, na webu umožní přepínat mezi disciplínami

Na internetu, přes aplikace a červené tlačítko lze sledovat všechny trasy ze šampionátu.

Nejambicióznější film Jiřího Mádla vstoupí do kin v srpnu, již má mezinárodního distributora

Plex vyřadil sedm FAST kanálů, zařadil Tastemade

Multimediální služba Plex přistoupila k další optimalizaci programové nabídky. V průběhu května došlo k vyřazení sedmi televizních stanic, objevily se i dvě novinky.

Policie Modrava je také čtvrtečním večerním vítězem

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se také ve čtvrtek stala repríza Policie Modrava, dvojkou byl seriál ZOO.

Fofrtaška vyhrává zlato a bronz v soutěži Festival of Media

Kampaň Fofrtaška 2.0 vybojovala další ceny. Na mezinárodní soutěži Festival of Media brala zlato a bronz. Stala se jedinou českou kampaní, která v soutěži uspěla.

Louda Auto v Poděbradech otevírá největší autosalon v Evropě

V Poděbradech otevírá Louda Auto autosalon předváděcích, zánovních a ojetých vozů s kapacitou až 3000 vozů pod jednou střechou.

Zaměstnanci RTVS ohlásili stávku, v Markíze naopak nebude

Zaměstnanci slovenské televize Markíza oznámili, že stávkovat nebudou, ale zůstávají ve stávkové pohotovosti. Do stávky ale vstoupí pracovníci veřejnoprávní RTVS.

Penny spouští pro zákazníky hru s fotbalovou tematikou

Před blížícím se evropským fotbalovým turnajem připravil Penny fotbalovou hru.

TV Barrandov se připravuje na programovou variantu „bez Soukupa“

Takřka stoprocentní ovládnutí televize Barrandov obchodníkem s pohledávkami Janem Čermákem, ke kterému došlo před několika týdny (Čermák má podle rejstříku 99,97 procent v licenční firmě Barrandov Televizní Studio), vyvolává otázky ohledně další podoby programu stanice. Dosavadní poloviční majitel Jaromír Soukup doposud pro televizi zajištoval a za ...