Globální trh reklamních agentur letos poroste o pět procent
Globální trh reklamních agentur by měl letos vyrůst na 410,82 miliard dolarů, což znamená o 5,1 % více než loni.
Globální trh reklamních agentur by měl letos vyrůst na 410,82 miliard dolarů, což znamená o 5,1 % více než loni.
Nová data čtenosti časopisů potvrzují, že dosah časopisů v české populaci stále přesahuje 70 % obyvatel.
Silná firma, jejíž jedna noha stojí na printovém byznysu a která je součástí zahraniční skupiny, zažila úspěšný rok. Tržby se meziročně navýšily o stovky milionů, příjemně vyskočil i zisk. Firma majitelům vyplatila objemnou dividendu vysoko přes 100 milionů.
Z celkem 325 přihlášek vybrala porota odborníků 116 prací, které budou soutěžit ve 24 kategoriích soutěže PR komunikace Lemur.
Vedle televizních kanálů Eurosport nabídne přenosy z Roland-Garros také streamovací služba Max, která v Česku startuje 21. května.
Společnost Nej.cz se stěhuje z pražského Chodova do nového působiště a z tohoto důvodu uzavřela bez náhrady svou pražskou pobočku.
Ryze český gastro koncept rychlého občerstvení „Dorohlíku“ nabízí OMV na čtyřech svých čerpacích stanicích.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne se s 1,1 mil. diváků (15+) stala televizní premiéra filmu Svatá.
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.
Stále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.
Valná hromada licencované společnosti OK Music Television po dvou týdnech vrátila vlastnickou strukturu do situace před převodem většinového podílu na firmu TV Mediální dům.
Někdejší šéf programu televize Prima už nyní radí s programem novému majiteli Barrandova Janu Čermákovi a výkonné ředitelce Andree Geyer.
Další vystoupení českých hokejistů na MS se opět stalo pořadem dne. Utkání s Velkou Británii zhlédlo 1,5 mil. diváků (15+), což byl nejlepší výsledek sobotního večera i celého dne.
Rohlík ve spolupráci se značkou keramických grilů Big Green Egg startuje vlastní grilovací pořad „Hoď to na gril!“.
Odkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera a celého dne byl s náskokem milionu diváků zápas českých reprezentantů s Rakouskem. Sledovalo ho téměř 1,8 mil. diváků při podílu 50,3 % (15+).
Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport.
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky soutěže Marketér roku 2023. Šlo o devatenáctý ročník soutěže.
Podnikání, postavené na službách základnových stanic, vykázalo nárůst tržeb o desítky milionů, hrubý provozní zisk se pohyboval opět v řádu stovek milionů. Za růstem tržeb stojí výstavba nových stanic a využití vysílacích stožárů více zákazníky najednou.
Seriál ZOO zůstal i ve čtvrtek v přímém střetu s reprízou Policie Modrava nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+. Odstup od Policie Modrava ale nebyl velký, ta se stala zároveň nejsledovanější v 15-54.
Podnikatel Miroslav Pýcha začal šířit svou rozhlasovou stanici Rádio Hey také na Dačicku, signál se chystá rozšířit i na Jindřichohradecko.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání žádá provozovatele kscm-tv.cz o vysvětlení, proč nežádal o povolení pro vysílání prostřednictvím zvláštních přenosových systémů.
Nejúspěšnější agenturou 31. ročníku cen se stala DDB, následují OAK a McCann. Klientem roku vyhlášena Všeobecná zdravotní pojišťovna. Zlatý ohníček dostala Dora Pružincová.
Po více než osmi letech bude mít skupina Vltava Labe Media nového šéfa digitálu. Stávající ředitel digitální divize Petr Bednář odchází.