O novinky a know-how se podělili Vojtěch Foukal z agentury Visibility a Tomáš Hodboď z televize Nova. Poslechněte si nový díl podcastu o marketingu Brandy, briefy, budgety.
Česká televize připravuje čtvrtou řadu soutěže Peče celá země. Zájemce o účast v pořadu vyzvala, aby se přihlásili.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 je Všechnopárty, v mladší divácké skupině 15-54 má vyrovnanou sledovanost hned několik pořadů.
Už podesáté nabídne Billa akci „Nalep si svou slevu“, v níž si zákazníci mohou vybrat produkty, které si zlevní.
Začala výstava nového multifunkčního objektu Hila na pražské Brumlovce. Budou v něm kanceláře, obchody i nájemní byty.
Starobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený Škopek“.
Miliardář a majitel investiční skupiny EMMA Capital Jiří Šmejc (a rovněž CEO PPF; foto) pokračuje v budování silné mezinárodní logistické skupiny, která plánuje promluvit minimálně do evropského dění na trhu. Prvním krokem bylo získání skupiny Packeta (Zásilkovna) společně s globálním private equity fondem CVC Capital Partners. Nyní došlo k další ...
Od úterý 11. června se dvakrát týdně objeví nový rodinný seriál Mozaika od Lucky Man Production. TV Nova ho umístí na videoplatformu Voyo.
V průběhu druhé poloviny května byla pro televizory značky LG uvolněna aplikace Edisonline. Uživatelé v ní mohou sledovat filmové tituly ze stejnojmenné videotéky.
Jakub Unger se vrací na post šéfredaktora zpravodajského serveru Seznam Zprávy. Dosavadní šéfredaktor Jiří Kubík se bude věnovat novému obsahovému projektu.
V čele internetových Seznam Zpráv dochází ke změně. Šéfredaktor Jiří Kubík končí a od zítřka 1. června jeho místo zaujme Jakub Unger, který v Seznam Zprávách působí od jejich vzniku v roce 2016 a zpočátku je vedl. Kubík se má podle oznámení Seznamu věnovat „rozvoji […]
Globus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus. V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní ceny.
Seriály ZOO i Policie Modrava sledovalo ve čtvrtek po 20:00 více než 750 tisíc diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledky čtvrtečního večera v této divácké skupině.
Návštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.
Novou vizuální identitu a logo města zastřešuje myšlenka shrnutá v claimu „Havlíčkův Brod, tady žije úsměv“.
Produkční a vývojová "továrna" Michala Reitlera (foto) před několika dny mohla ohlásit TOP managementu TV Nova (majitel PPF) další splněný úkol v seriálové výrobě - dokončení natáčení netrpělivě očekávané seriálové novinky. Točilo se přes 50 dní, na lokacích a v ateliérech ve středních Čechách. Nyní připravovaná série vstupuje do postprodukce. Nova ...
Aktivity okolo Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary doplní také připravovaný tematický program Kviff.TV Channel. Dostupný má být online i v placené televizi.
Liftago chce v nové dlouhodobé brandové komunikaci napříč mediálními kanály upevnit spojení značky s hodnotami bezpečnosti a spolehlivosti.
Druhou řadu seriálu Hořký svět uvede Prima nejprve na své videoplatformě Prima+. První díl nabídne od pondělí 3. června.
Liga mistrů UEFA i v dalších letech zůstane na Nova Sport. Nově budou přímé přenosy k dispozici i na stanicích Nova Sport 5 a 6.
Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině starší 15 let byl znovu seriál Polda. Následoval seriál Četnické humoresky. V 15-54 měla nejvyšší sledovanost Výměna manželek.
Operátor Vodafone nabízí jako první hráč na trhu placené televize spojení s videotékou Prima+. Novinka startovala ve stejný den, kdy proběhl launch globální videotéky Max, v úterý 21. května.
Původně ekonomický týdeník Hrot se změnil v měsíčník, chce zaujmout pozici prémiového titulu se zaměřením na nový byznys.