Asistence spouští kampaň na podporu zvýšení počtu zájemců o asistenci pro lidi s postižením a seniory. Podepsána je pod ní Družina.
V oboru dnes působí mnoho influencerů a konzultantů, kteří vše podávají velmi zjednodušeně, myslí si kreativec a autor Žluté knihy Michal Pastier.
Vedle tradičních tváří se v porotě letošního ročníku soutěže Česko Slovensko má talent objeví i Leoš Mareš, Eva Burešová a Mária Čírová.
Ke konci května odešel Petr Jonák ze své pozice ředitele divize Vnějších vztahů a udržitelnosti ve společnosti Sazka.
Rozložení divácké přízně se v pondělí nemění, jedničkou večera a celého dne jsou s 1,1 mil. (15+) Stíny v mlze.
Během následujících tří let proběhne rebranding přibližně jedné tisícovky čerpacích stanic v sedmi zemích včetně Česka.
Češi nejčastěji získávají zprávy přes internet a pomocí TV zpravodajství. I z těchto hlavních kanálů ale sledovanost zpravodajství klesá. Platí to přitom i o sociální média, ukazuje nová zpráva Digital News Report od Reuters Institute.
Vítězství v soutěži Podcast roku obhájil podcast Opravdové zločiny autorek Lucie Bechynkové a Barbory Krčmové, který přináší pohled do zákulisí světových zločinů.
Ministerstvo kultury (MK) odstraní podle operátorské asociace z mediálních novel povinnost firem hlásit ČT a ČRo údaje o zákaznících, kteří mají smlouvu na nějaký typ internetových připojení.
První zápasy fotbalového Eura sledovalo za víkend o třetinu více lidí než při posledním evropském mistrovství v roce 2021.
Penny si ve výběrovém řízení na kreativu vybral skupinu Publicis Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.
Důležitá věc pro české producenty TV obsahu. Vedení televize Prima (majitel Ivan Zach) v reakci na propad některých novinek v loňském a v letošním roce mění proces vývoje nových seriálů, magazínů nebo show. Do celého procesu se nově zapojí i externí agentury.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a zároveň celého dne byl další díl seriálu Odznak Vysočina.
Stěhování, investice do rozvoje v podobě nových redakčních systémů a k tomu vystoupení z Unie vydavatelů. To je nejčerstvější dění z mediálního domu Economia, v jehož čele stojí Lenka Černá.
Nová podoba návrhu velké mediální novely se zástupcům soukromého mediálního sektoru nelíbí. Za podstatnou vnímají textaci doprovodného Memoranda, které má přesněji popsat úkoly médií veřejné služby.
Robotické sekačky Husqvarna dokážou napodobit tři choreografie oslavy gólů, inspirované fotbalovými legendami.
V kampani se ukazuje několik novinek, od nové platformy přes vizuální stránku až po platební prsten.
I letošní letní vysílání České televize přinese tradiční seriál Chalupáři. Oproti předchozím letům se ale seriál nebude vysílat v hlavním vysílacím čase.
Fotka někdy vydá za tisíc klíčových slov. Uvědomuje si to další digitální platforma, která se netají svými ambicemi v oblasti e-commerce.
Nové sponzorské vzkazy na novinku nealkoholického hořkého piva Bernard Bitter Grap Free opět režíroval Jiří Mádl.
I v letošním roce připravila Hanácká vodka limitovanou edici, jež má vyjadřovat hudbu, tanec a relax s přáteli.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byla v divácké skupině starší 15 let opět Všechnopárty. Úvodní zápas fotbalového Eura byl třetím nejsledovanějším pořadem a zároveň pořadem s nejvyšším počtem diváků ve skupině 15-54.