Maaxi.cz

Start minisérie Poslední oběť pořadem středečního dne

Úvodní díl minisérie Poslední oběť sledovalo 1,1 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek středečního večera a rovněž celého dne. ve skupině 15-54 byl večer těsně druhý Pohlreichův souboj restaurací.

Mohlo by vás zajímat

Pražská plynárenská se v nové kampani „ráda postará“

Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem. 

AKA: Čisté investice do reklamy letos vzrostou o 8 %, loni byly vyšší o 12 %

Asociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.

Obchod a marketing Olomouckých tvarůžků vede Leoš Kalandra

Tradiční výrobce chce čím dál víc oslovovat mladé, třeba důrazem na výživové benefity.

Sporty TV poprvé koupila vysílací práva ze zámoří, zařazuje boxlakros

O akvizici se postaral generální manažer české ligy boxlakrosu Adam Šerpán, je i expertem.

Nová televize Sporty TV koupila práva na zahraniční boxlakrosovou ligu

Blažek má surrealistickou kampaň s hercem Březinou

Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina. 

NFNZ zveřejnil regionální média, která letos obdrží peníze na rozvoj

Mezi podpořenými regionálními mediálními projekty pro letošní rok jsou například Okraj.cz, Naše Broumovsko, Nášliberec.cz nebo plzeňský Apel-plzen.cz.

Pop-punková kapela Rybičky 48 zvedla tržby na více než 20 milionů korun

Sledujte přímý přenos z konference Novinářské fórum 2024

Celodenní přímý přenos z konference Novinářské fórum je možné sledovat díky ČTK.

Nový film Kaskadér s Ryanem Goslingem v hlavní roli odstartoval s 65 miliony

Neděle pro Vedlejší produkt, poté Málo mě znáš

Také druhý díl minisérie Vedlejší produkt se stal pořadem nedělního večera a celého dne s více než milionem diváků (15+). Dvojkou večera byl jeden z dílů dokumentu Málo mě znáš.

Nejúspěšnější reklamu na českém YouTube měl loni řetězec Penny

Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.

Digitální Radio Energic zahájilo PR a marketingovou kampaň

Nová celoplošná hudební stanice digitální stanice Radio Energic zahájila marketingovou kampaň.

Na Prima Cool startuje Mikýřova hysteorie českých dějin

Od pondělního večera se ve vysílání Prima Cool objeví nový pořad, který připravuje Martin Mikyska.

YouTube při umísťování spotů naplno využívá umělou inteligenci

Videoportál YouTube začal pro umísťování spotů naplno využívat nástroje umělé inteligence od své mateřské společnosti Google. Díky tomu lze nasazení spotů lépe optimalizovat, říká Petr Houzar.

„Nejlepší, co Košík vyprodukoval.“ Velkonákupní košíky od WMC Grey vítězí

Nejvyšší hodnocení v Reklamní katovně získala kampaň zfialovělého online supermarketu.

Libuše Šmuclerová připravila edukativní projekt Kyber tabu, uvádí ho Nova

Projekt k mediální gramotnosti dala na web Nova, vznikl v ilustrátorském studiu Drawetc.

Influencer marketing podle Petra Srny: od punku k sofistikovanému procesu

Jak se influencer marketing stal jedním z nejrychleji rostoucích oborů? Jak se posunul od prvních neoznačených příspěvků tvářících se jako doporučení přítele po příspěvky influencerů sofistikovaně označené jako placené partnerství? Proč se WOO rozhodla specializovat primárně na influencer marketing a jak se malá lokální agentura rozrostla do sedmi ...

Výzkumný trh v Česku loni rostl o 5 %. Novým lídrem je NielsenIQ, přeskočil Ipsos

Top 5 opět obsadily mezinárodní agentury, jejichž podíl tvoří dvě třetiny tuzemského trhu.

Březnové tržby kin přetočily vývoj trhu, za první kvartál 2024 se přiblížily 600 milionům

CK Canaria Travel dostala k třicátinám nové logo

Celoroční marketingovou kampaň pro specialistu na Kanárské ostrovy zajišťuje COT Group.

Soft drinky redesignují, O2 se mění, výzkum má 30 let. Poslouchejte Brandy, briefy, budgety

Nový díl týdeníku o marketingu přináší rozhovory s Jakubem Petřinou a Hanou Huntovou.

Praha se dočkala signálu iVodárenství TV a Televize R

Společnost pHmedia Czech Republic podnikatele Pavla Hájka spustila v sobotu 4. května zkušební vysílání televizního multiplexu Regionální síť 11 pro území hlavního města.

Nova v neděli 5. května uvede třídílný dokument Málo mě znáš

Třídílný dokument Málo mě znáš přinese pohled na kariéru Ivety Bartošové. Nova ho do vysílání zařadí v neděli 5, května od 21:35.

Nová televize OK TV zahájí své vysílání 16. května

Nová celoplošná hudební televize OK TV zahájí své vysílání 16. května.

Pořad Superlov byl znovu vítězem sobotního dne

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne se znovu stal pořad Superlov.

Instagram plánuje úpravu algoritmů, podpoří originalitu

Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům, které tvoří originální obsah.

Světluška využívá v kampani 3D anamorfní spoty

Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani anamorfní spot. 

Z erotických pomůcek nejvíce inzeruje Růžový slon

V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový slon. 

Z Comtechu je Can Agency. Nejstarší česká kreativní agentura po 33 letech mění název

Agentura Comtech Can mění název na Can Agency. Změna nastala k 1. květnu a nejdéle působící česká kreativní agentura jí reflektuje užší sepjetí se sesterskou mediální agenturou Can Media a také s mezinárodní sítí We Can nezávislých agentur působících v několika evropských zemích. „Změnou názvu chceme […] ...

Prima urychlí konec seriálu Vytoč mého agenta, podlehl Ivetě. Nakonec zvítězila novinka ČT

Do boje o diváka v neděli večer půjde Prima od příštího týdne pohodovými českými filmy.

Textařská soutěž Zlaté pero spustila 13. ročník, vyhlášení bude hostit Bratislava

Uzávěrka přihlášek je 28. května o půlnoci. Vyhlášení výsledků se plánuje na 30. května.

IMC Awards se mění na Impact Awards. Soutěž direct marketingu otevírá registrace

Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.

IMC Awards se mění na Impact Awards. Soutěž direct marketingu otevírá letošní registrace

Konec early birds je plánován na 22. května, uzávěrka veškerých registrací na 22. června.

Cognito zajistí digitální kampaně pro Jihomoravské inovační centrum

Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou na podporu podnikání.

Streamingová služba Canal+ přidává reklamu, prodává ji Media Club

Videoreklama se zobrazuje u pořadů z televizních stanic Canal+ Sport a Canal+ Action.

Marketing gelových laků Neonail zajistí Promolab

Původně polská značka začala v Česku prodávat v drogeriích DM a na vlastním e-shopu.

Výrobce příslušenství Fixed si na komunikaci vybral Konektor

Cíl je posilovat pozici Fixed na trhu s technologiemi a příslušenstvím pro mobily a tablety.

Marketing Ušetřeno.cz nově řídí Jan Stejskal

Stejskal působil v Home Creditu, Vodafonu či jako šéf výkonnostního marketingu TV Nova.

Marketing Securitas ČR nově řídí Tomáš Pánek

Pánek v minulosti vedl Mars či Naut Group, působil také na Balkáně, v Izraeli a Palestině.

Microsoft v Česku a na Slovensku nově vede Michal Stachník

Nový country manager softwarového gigantu vedení v květnu převzal po Michalu Markovi.

„Doma jako v restauraci.“ Mattoni má první kampaň na litrovou skleněnou lahev

Za kreativou kampaně stojí Grizzlink, spot režíroval Kilián Vrátník, hudbu dal Jakub Vlášek.

Krmiva Yoggies mají první brandovou kampaň od Taste, míří do televize

Dlouhodobá kampaň výrobce krmiv má repozicovat značku a dostat ji do širšího povědomí.

McDonald’s reaguje na rostoucí poptávku po kuřecím: uvádí burger McCrispy

Kampaň na nový kuřecí burger vznikla opět v DDB, digitální podporu zajistí Follow Bubble.

Brachtlové bude i další rok šéfovat oborové Asociace komerčních televizí

Páteční večer pro Všechnopárty, poté Doktor Martin

Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává ve skupině 15+ Všechnopárty před seriálem Doktor Martin. Ve skupině 15-54 byl nejsledovanější film Bohemian Rhapsody.

Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence

Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je edukace o možnostech AI na českém trhu. 

Dm drogerie market rozšiřuje službu Scan&Go

Již na deseti prodejnách nabízí řetězec Dm drogerie markt službu Scan&Go.

Patrick Fridrichovský: Byl jsem první, kdo v Česku vysílal K-pop!

Petr Laštovka zpovídá digilidi –⁠ lidi, kteří udělali český internet českým internetem.

Velké nákupy mají jezdit za vámi, ukazují košíky v celoplošné kampani Košíku

Kampaň chystanou na celý rok připravila WMC Grey, modely stvořil rekvizitář Martin Péč.