Novým generálním ředitelem ČTK je Jaroslav Kábele
Rada ČTK zvolila novým generálním ředitelem agentury Jaroslava Kábeleho. Funkční období stávajícího ředitele Jiří Majstra skončí letos v červnu.
Rada ČTK zvolila novým generálním ředitelem agentury Jaroslava Kábeleho. Funkční období stávajícího ředitele Jiří Majstra skončí letos v červnu.
Pozice úterních seriálů je nadále stejná. V širší skupině 15+ je nejsledovanější ZOO, druhá v pořadí Jedna rodina má nejvíce diváků ve skupině 15-54.
Součástí nabídky celoplošného DVB-T2 multiplexu 24 je od 1. května také stanice Šlágr Premium, doposud šířená pouze v placených službách.
Trh výzkumných agentur, které jsou sdruženy v organizaci SIMAR, se v roce 2023 meziročně zvýšil o 5 %. V pořadí velikosti výzkumných agentur podle obratu vede NielsenIQ.
Pod názvem Jupík Sparky představuje společnost Kofola novinku pro děti a teenagery. Hlas novince propůjčí zpěvák Matěj Plšek.
Influencer marketing by se neměl oddělovat od mediálního plánování, cestou pro jeho zefektivnění jsou adresabilní kampaně, píše Michaela Krchová.
Soutěž IMC Czech Awards se letos přejmenuje na Impact Czech Awards. Otevírá registrace do svého 21. ročníku.
Velký knižní dům s čistým ziskem v řádu desítek milionů korun mění své vrcholové vedení. Do firmy míří nový obchodní ředitel, který má manažerské zkušenosti z Alza.cz, OKAY nebo Datartu. Personální novinka je součást nové podoby TOP managementu silného nakladatelství.
Značka O2 se v komunikaci zaměří na pozornost k zákazníkům, zdůraznit chce zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
Vodafone TV přidává od úterý 30. dubna do programové nabídky sportovní kanály Nova Sport 5 a Nova Sport 6.
Vodafone TV přidává od úterý 30. dubna do programové nabídky sportovní kanály Nova Sport 5 a Nova Sport 6.
Také další díl seriálu Stíny v mlze se stal pořadem pondělního večera a i celého dne, sledovalo ho 1,19 mil. diváků (15+).
Společnost Silky, dosavadní hlavní akcionář vydavatelství Borgis, podle návrhu zanikne. Její podíl přejde na společnost Seznam.cz média.
Také další díl seriálu Stíny v mlze se stal pořadem pondělního večera a také celého dne, sledovalo ho 1,19 mil. diváků (15+).
Gavin Bridge očekává, že i menší trhy mohou být zajímavé pro expanzi bezplatné „streamovací televize“. Ta se po Americe prosazuje také ve světě.
Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na grilovačkách.
Nový hotelový řetězec The Cloud One otevírá svůj první tuzemský hotel v Hybernské ulici. Sází na design, udržitelnost a lokální značky.
Společnost Silky, dosavadní hlavní akcionář vydavatelství Borgis, podle návrhu zanikne. Její podíl přejde na společnost Seznam.cz média.
Filmová DVD a Blu-ray již hodně lidí odepsalo jako větší byznys. Přesto v podstatě poslední distributor fyzických nosičů v Česku, Magic Box/AQS (MB), našel zajímavou cestu jak oslovit větší počet fanoušků-sběratelů. Zatímco MB loni za první kvartál prodal disky za 9,7 milionu korun, letos za stejné období to bylo o miliony korun více. ...
Až 54 % e-mailů tvoří na Seznamu marketingová sdělení, vyplývá z analýzy společnosti Ecomail a Seznam.cz.
Lidé naši značku sice stále znají, ať už přímo, nebo od rodičů či prarodičů, ale už jim schází ochota ke koupi, říká Vojtěch Matýs ze společnosti Zepter.
Aliance Můj obchod pod záštitou společnosti Makro ČR otevřela druhou prodejnu s neomezenými nákupy v režimu 24/7.
Součástí programové nabídky online služby Rakuten TV se stala ve druhé polovině dubna také tematická stanice Red Bull TV.
Majitel Seznam.cz Ivo Lukačovič se v neděli na síti X vyjádřil k zavedení produktu Seznam bez cílené reklamy.
Úvodní díl minisérie Vedlejší produkt sledovalo více než milion diváků (15+), což byl nejlepší výsledek večera a také celého nedělního dne. Další díl Ivety měl po 20:00 těsně nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Reklamní investice směřované do médií se v prvním letošním čtvrtletí ve srovnání se stejným obdobím loni zvýšily, ukazují data monitoringu společnosti Nielsen.
Media Age vytvoří pro Masarykovu univerzitu novou podobu náborové kampaně. V kampani #TvářeMUNI se univerzita představí uchazečům očima reálných studentů.
Nový formát Multiformat Carousel umožňuje nejen přehrávat video reklamní spoty, ale také zobrazovat bannerovou reklamu v nekonečné smyčce.